دلار سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران به ارزهای پرریسک تری دست یافتند توسط رویترز

[ad_1] 2/2 © رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر 7 نوامبر 2016 دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل 2/2 نوشته ثاقب اقبال احمد نیویورک (رویترز) – دلار آمریکا روز پنج‌شنبه در سراسر جهان افت کرد و در جلسات اخیر به دلیل احساس ریسک قوی‌تر که سرمایه‌گذاران را بر آن داشت تا

کد خبر : 212074
تاریخ انتشار : جمعه ۱۳ خرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۴
دلار سقوط کرد زیرا سرمایه گذاران به ارزهای پرریسک تری دست یافتند توسط رویترز

[ad_1]

2/2

© رویترز. عکس فایل: اسکناس های دلار آمریکا در این تصویر 7 نوامبر 2016 دیده می شود. رویترز/دادو روویک/تصویر/عکس فایل

2/2

نوشته ثاقب اقبال احمد

نیویورک (رویترز) – دلار آمریکا روز پنج‌شنبه در سراسر جهان افت کرد و در جلسات اخیر به دلیل احساس ریسک قوی‌تر که سرمایه‌گذاران را بر آن داشت تا به سمت ارزهای با بازده بالاتر بروند، ارزش خود را کاهش داد.

بازارهای سهام در سراسر جهان روز پنجشنبه پس از ضعف اخیر افزایش یافتند، زیرا عربستان سعودی ممکن است تولید نفت خام را افزایش دهد قیمت نفت را کاهش داد و به تعادل نگرانی‌ها در مورد افزایش تورم و تشدید سیاست پولی کمک کرد.

جان دویل، معاون معاملات و معاملات در مونکس ایالات متحده آمریکا، گفت: «امروزه چند عامل بر ضد دلار کار می‌کنند، اما عمدتاً احساسات ریسک‌پذیر است.

دویل گفت: اخبار مبنی بر اینکه عربستان سعودی ممکن است نفت بیشتری تولید کند و گزارش هایی مبنی بر اینکه چین برخی از محدودیت های کووید را کاهش خواهد داد، به تقویت احساسات ریسک کمک می کند تا به ضرر دلار امن باشد.

قیمت‌های نفت تغییر چندانی نداشت، و کاهش زیان‌هایی را که اوایل روز پنج‌شنبه پس از توافق اوپک پلاس برای افزایش تولید برای جبران کاهش تولید روسیه به وجود آمد، کاهش داد.

شانگهای روز چهارشنبه پس از دو ماه انزوای تلخ تحت یک قرنطینه شدید COVID-19، با بازگشایی مغازه‌ها و بازگشت مردم به دفاتر، پارک‌ها و بازارها، به زندگی بازگشت.

شاخص دلار آمریکا که ارزش دلار آمریکا را در برابر شش ارز اصلی دنبال می‌کند، 0.8 درصد کاهش یافت و به 101.78 رسید، تا روند صعودی دو روزه را پشت سر بگذارد.

دلار از داده‌هایی که نشان می‌دهد حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در ماه می بسیار کمتر از حد انتظار افزایش یافته است، پشتیبانی چندانی پیدا نکرد، که نشان می‌دهد تقاضا برای نیروی کار در بحبوحه نرخ‌های بهره بالاتر و شرایط مالی سخت‌تر شروع به کاهش کرده است، اگرچه فرصت‌های شغلی بسیار بالا باقی می‌مانند.

ارزهای پرخطرتر، از جمله دلار استرالیا و نیوزلند، در برابر همتای آمریکایی خود به ترتیب 1.17 و 1.20 درصد افزایش یافتند.

دلار کانادا در برابر دلار آمریکا حدود 0.6 درصد افزایش یافت، یک روز پس از اینکه بانک مرکزی کانادا نرخ‌ها را افزایش داد و راه را برای افزایش سرعت حتی سریع‌تر نرخ بهره باز کرد.

فرانک سوئیس پس از افزایش قیمت‌های سوئیس با بیشترین افزایش در ۱۴ سال اخیر در ماه می، ۰.۵ درصد در برابر دلار بالاتر بود و سوئیس به آخرین کشوری تبدیل شد که تحت تاثیر هزینه‌های سوخت و مواد غذایی گران‌تر در اقتصادهای سراسر جهان قرار گرفت.

در ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از افت 6 درصدی در روز چهارشنبه، تغییر چندانی در 30070.99 دلار داشت، زیرا بزرگترین ارز دیجیتال جهان از نظر ارزش بازار همچنان به تلاش برای غلبه بر فشار فروش که در هفته‌های اخیر آن را فرا گرفته بود، ادامه داد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.