دلار در پایین ترین سطح خود باقی می ماند ؛ یورو بر فشارهای تورمی از طریق Investing.com افزایش می یابد

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com-دلار روز پنجشنبه در پایین ترین سطح چند هفته ای خود باقی ماند ، در حالی که اطلاعات ضعیف حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در مورد بهبود بازار کار این کشور شک ایجاد کرد ، در حالی که یورو به بالاترین سطح یک ماهه خود رسید. در ساعت 2:55

کد خبر : 99368
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۲
دلار در پایین ترین سطح خود باقی می ماند ؛  یورو بر فشارهای تورمی از طریق Investing.com افزایش می یابد



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com-دلار روز پنجشنبه در پایین ترین سطح چند هفته ای خود باقی ماند ، در حالی که اطلاعات ضعیف حقوق و دستمزد خصوصی ایالات متحده در مورد بهبود بازار کار این کشور شک ایجاد کرد ، در حالی که یورو به بالاترین سطح یک ماهه خود رسید.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که ارزش دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، پس از سقوط به پایین ترین سطح چهار هفته ای 92.376 در یک شب ، به 92.483 رسید.

کاهش 109.97 ، 0.1 to افزایش به 1.3782 و حساسیت به خطر 0.2 to به 0.7380 افزایش یافت ، مازاد تجاری استرالیا در ژوئیه به رکورد رسید و صادرات منابع به شدت افزایش یافت.

داده های استخدامی ایالات متحده که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که در ماه اوت 374،000 رشد داشته است ، بسیار کمتر از حدود 600،000 شغل که به طور گسترده انتظار می رفت.

اگرچه گزارش ADP یک راهنمای ناسازگار در گزارش رسمی مشاغل ماهانه بوده است ، اما این یک اشتباه بسیار بزرگ بود و می تواند نشان دهنده کوتاه آمدن از سود 750،000 مورد انتظار باشد. این امر باعث می شود سرمایه گذاران انتظارات خود را در مورد کاهش دارایی های فدرال رزرو برطرف کنند.

نسخه هفتگی ، ساعت 8:30 صبح به وقت شرق (1230 GMT) ، همچنین برای بررسی سرنخ های قدرت بازار کار به دقت مطالعه می شود. اقتصاددانان به دنبال 345،000 ادعا هستند ، که اندکی کاهش نسبت به 353،000 مورد هفته گذشته است.

در مقابل ضعف دلار ، یورو در برابر دلار 1.1857 به بالاترین سطح یک ماهه رسید و در حال حاضر 0.1 درصد در 1.1843 افزایش یافته است.

علل رشد اقتصادی در منطقه یورو ، همراه با فشار تورمی و افزایش 3 درصدی منطقه در روز چهارشنبه ، باعث تقویت واحد پول شده است.

علاوه بر این ، سیاستگذاران بانک مرکزی اروپا به طور علنی در مورد برنامه های کاهش یافته خود صحبت کرده اند ، با ینس ویدمن ، رئیس بوندس بانک ، روز چهارشنبه از کاهش تدریجی محرک های پولی بانک مرکزی نام برد.

“ما باید خطرات چشم انداز قیمت را در نظر بگیریم. به نظر من ، ریسک های صعودی غالب هستند. “

“نشست بانک مرکزی اروپا در ماه ژوئیه همه در مورد تجدید نظر در راهنمای آینده در مورد نرخ بود. تحلیلگران Nordea در یادداشتی گفتند که بحث در مورد چگونگی خرید اوراق قرضه در جلسه سپتامبر پیش خواهد رفت.

منطقه یورو برای ماه ژوئیه بعداً در جلسه برگزار می شود و این موارد به دقت مورد بررسی قرار می گیرد تا نشان دهنده فشار تولیدکنندگان برای افزایش قیمت باشد.

ارزهای بازارهای نوظهور ، که بانک های مرکزی آنها سریعتر سیاست های پولی خود را نسبت به اقتصادهای پیشرفته سریعتر کرده اند ، همچنان از این تصور برخوردارند که فدرال رزرو حداقل یک یا دو ماه دیگر در حالت تعلیق باقی می ماند. راند آفریقای جنوبی 0.4 درصد به بالاترین میزان خود در یک ماه گذشته رسید ، در آمریکای لاتین ، پزوهای مکزیک ، شیلی و کلمبیا در هفته گذشته تقریبا 2 درصد در برابر دلار افزایش یافته اند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.