دلار در آستانه یک آخر هفته طولانی قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1] آنچه باید در روز جمعه 15 آوریل رعایت کنید: دلار آمریکا بار دیگر به شدت بالا رفت و برخی از دستاوردهای اخیر خود را قبل از بسته شدن کاهش داد، زیرا سود سفته‌بازی در آستانه تعطیلات جمعه خوب، سودهایی را به همراه داشت. جفت ارز EUR/USD به دنبال تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا

کد خبر : 193479
تاریخ انتشار : جمعه ۲۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱:۲۸
دلار در آستانه یک آخر هفته طولانی قدرت خود را حفظ می کند

[ad_1]

آنچه باید در روز جمعه 15 آوریل رعایت کنید:

دلار آمریکا بار دیگر به شدت بالا رفت و برخی از دستاوردهای اخیر خود را قبل از بسته شدن کاهش داد، زیرا سود سفته‌بازی در آستانه تعطیلات جمعه خوب، سودهایی را به همراه داشت.

جفت ارز EUR/USD به دنبال تصمیم سیاست پولی بانک مرکزی اروپا به 1.0765 سقوط کرد که پایین ترین رقم در دو سال اخیر است. بانک مرکزی اروپا نرخ بهره را همانطور که به طور گسترده پیش بینی می شد نگه داشت و تکرار کرد که برنامه خرید اوراق قرضه خود را در سه ماهه سوم سال پایان خواهد داد. خالص خرید ماهانه در آوریل به 40 میلیارد یورو، در ماه مه 30 میلیارد یورو و در ژوئن 20 میلیارد یورو خواهد رسید.

این بیانیه کاملاً کسل کننده بود، زیرا خاطرنشان کرد که تجاوز روسیه بر اقتصادهای اروپا و فراتر از آن تأثیر می گذارد. قیمت های بالاتر انرژی و کالاها بر تقاضا تأثیر می گذارد و تولید را کاهش می دهد که منجر به تورم بالاتر می شود. همچنین، اختلالات تجارت منجر به کمبود جدید مواد و نهاده ها می شود که عامل دیگری بر فشار قیمت ها است. کریستین لاگارد، رئیس‌جمهور آمریکا، گفت که بحث در مورد انقباض کمی «نابه‌هنگام» است و افزود که افزایش نرخ‌ها ممکن است «مدتی پس از» پایان برنامه APP آغاز شود.

جفت GBP/USD در حدود 1.3070 قرار گرفت که برای یک روز نزولی بود اما پایین ترین سطح خود را در روز کاهش داد. از سوی دیگر، ارزهای وابسته به کالا، روز را نزدیک به پایین ترین سطح روزانه خود در برابر دلار به پایان رساندند. AUD/USD در منطقه قیمت 0.7410 معامله می شود، در حالی که USD/CAD در حدود 1.2615 قرار دارد. در نهایت، جفت USD/JPY در حدود 125.90 ثابت شد.

مقامات فدرال رزرو ایالات متحده در جریان بودند. جان ویلیامز، رئیس فدرال رزرو نیویورک گفت که بانک مرکزی باید به طور منطقی افزایش 50 واحدی را در ماه می در نظر بگیرد، در حالی که رئیس فدرال رزرو کلیولند، لورتا مستر، خاطرنشان کرد که هدف فدرال رزرو کاهش تطبیق سیاست ها با سرعت لازم برای کنترل تورم و در عین حال حفظ فعالیت های اقتصادی است.

نگرانی‌های مرتبط با تورم، بازده اوراق قرضه دولتی ایالات متحده را به بالاترین سطح چند ساله اخیر خود سوق داد. بازدهی اوراق قرضه 10 ساله خزانه داری به 2.835 درصد رسید و اکنون به 2.82 درصد رسیده است.

وال استریت روز را با لحنی مثبت آغاز کرد اما قبل از پایان کار تسلیم شد. سه شاخص عمده روز را با زیان به پایان رساندند.

اکثر بازارهای مالی تا روز دوشنبه در بحبوحه تعطیلات جمعه خوب تعطیل خواهند بود.

لایت کوین با سرعت بالا می رود اما زیر خط مقاومت نزولی باقی می ماند


این مقاله را دوست دارید؟ با پاسخ دادن به این نظرسنجی ما را در بازخورد یاری کنید:

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.