دلار تقویت می شود زیرا پاول به افزایش امتیاز می دهد. سقوط یورو توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار آمریکا قوی باقی ماند، در حالی که یورو نزدیک به پایین ترین حد در 21 ماه گذشته معامله شد، در حالی که جنگ در اوکراین احتمالاً بر رشد اروپا تأثیر می گذارد در حالی که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را افزایش می دهد. در ساعت

کد خبر : 174795
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۵ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۲
دلار تقویت می شود زیرا پاول به افزایش امتیاز می دهد.  سقوط یورو توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار آمریکا قوی باقی ماند، در حالی که یورو نزدیک به پایین ترین حد در 21 ماه گذشته معامله شد، در حالی که جنگ در اوکراین احتمالاً بر رشد اروپا تأثیر می گذارد در حالی که فدرال رزرو افزایش نرخ بهره را افزایش می دهد.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT)، دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می‌کند، با 0.1 درصد افزایش در 97.525 معامله شد.

0.2% سقوط کرد و به 1.1097 رسید، درست بالاتر از پایین ترین سطح یک شبه خود یعنی 1.1058، ضعیف ترین از ماه می 2020، و 1.5% کاهش در هفته تا کنون.

0.2% افزایش یافت و به 115.72 رسید، به 1.3406 صعود کرد و 0.3% به 0.7319 صعود کرد و به بالاترین سطح هفت هفته اخیر رسید و اقتصاد استرالیا با افزایش قیمت کالاهای صادراتی آن سودمند بود.

رئیس فدرال رزرو در اولین روز شهادت دو روزه خود در کنگره اظهار داشت که همچنان با حمایت از افزایش ۲۵ واحدی نرخ بهره در نشست بعدی بانک مرکزی در اواخر ماه جاری، با اولویت مبارزه با تورم بر خطرات ناشی از آن راحت است. حمله روسیه به اوکراین.

در حالی که اظهارات او عملاً یک افزایش نیم امتیازی را از جدول زمانی که بانک مرکزی در اواسط ماه مارس تشکیل می‌دهد، حذف می‌کند، این امر همچنان احتمالاً فدرال رزرو را چندین ماه جلوتر از بانک مرکزی اروپا می‌اندازد، حتی قبل از تأثیر احتمالی درگیری اوکراین. به حساب می آید.

تحلیلگران ING در یادداشتی می گویند: «خراب کلان جنگ پوتین به وضوح برای اروپا بسیار سنگین تر از ایالات متحده هزینه خواهد داشت. عایق نسبی اقتصاد ایالات متحده به فدرال رزرو اجازه می دهد تا در روحیه جنگ طلبانه باقی بماند و احتمالاً بیشترین دلیل را برای پایبندی به برنامه های سختگیرانه داشته باشد.

داده های یورواستات در روز چهارشنبه نشان داد که منطقه یورو در ماه فوریه به رکورد دیگری صعود کرد و از 5.1 درصد در ماه قبل به 5.8 درصد در سال افزایش یافت.

این ارقام معضلی را برای بانک مرکزی اروپا نشان می‌دهد، زیرا نگرانی‌ها از این که جنگ اوکراین رشد را در منطقه خفه می‌کند اما به تورم بالاتر به دلیل اختلالات عرضه دامن می‌زند و باعث ایجاد رکود تورمی وحشتناک می‌شود، افزایش می‌یابد.

فیلیپ لین، اقتصاددان ارشد بانک مرکزی اروپا، اواخر روز چهارشنبه گفت که بانک مرکزی از نزدیک پیامدهای اقتصادی جنگ در اوکراین را زیر نظر دارد و هر کاری که لازم باشد برای حمایت از بازگشت مجدد این قاره انجام خواهد داد.

رویترز با استناد به نامه ای از رگولاتور گزارش داد، در جاهای دیگر، روبل همچنان به سقوط ادامه می دهد زیرا شهروندان روسیه سعی می کنند ارز را کنار بگذارند، که بانک مرکزی این کشور را وادار کرد تا کمیسیون 30 درصدی را برای خرید ارز خارجی توسط افراد در مبادلات ارز اعمال کند.

با 3.8% افزایش در 110.0261 معامله شد که نزدیک به یک رکورد جدید است.

در نهایت، پس از اینکه نرخ بهره معیار خود را از 0.25 درصد در روز چهارشنبه به 0.5 درصد افزایش داد، 0.1٪ کاهش یافت و به 1.2614 رسید، و برای اولین بار از اکتبر 2018 افزایش یافت و نشان داد که برای مقابله با تورم باید بالاتر رود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با تجارت در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.