دلار تضعیف می شود به عنوان حقوق و دستمزد غیرکشاورزی کلیدهای منتشر شده توسط Investing.com

© رویترز. توسط پیتر پرستار Investing.com – دلار روز سه شنبه به پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر رسید و این ضعف ناشی از سخنرانی خشونت آمیز جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در پایان هفته گذشته بود و منتظر گزارش مهم اشتغال روز جمعه بود. در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT)

کد خبر : 98710
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۶:۵۴
دلار تضعیف می شود به عنوان حقوق و دستمزد غیرکشاورزی کلیدهای منتشر شده توسط Investing.com



© رویترز.

توسط پیتر پرستار

Investing.com – دلار روز سه شنبه به پایین ترین سطح خود در دو هفته اخیر رسید و این ضعف ناشی از سخنرانی خشونت آمیز جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو در پایان هفته گذشته بود و منتظر گزارش مهم اشتغال روز جمعه بود.

در ساعت 2:55 بامداد ET (0755 GMT) ، شاخص دلار ، که دلار آمریکا را در برابر سبدی از شش ارز دیگر دنبال می کند ، با 0.2 درصد کاهش در 92.472 معامله شد ، درست بالاتر از پایین ترین سطح خود در دو هفته.

با 0.3٪ افزایش به 1.1829 ، نزدیک به بالاترین سطح خود از ابتدای ماه ، 0.1٪ در 109.82 کاهش یافت ، 0.3٪ به 1.3799 رسید ، نزدیک به بالاترین سطح دو هفته ، و حساسیت به خطر 0.6٪ افزایش یافت و به 0.7338 رسید.

پول آمریکا همچنان تحت تأثیر عواقب جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو قرار دارد تا سیگنال محکمی از زمان برنامه ریزی بانک مرکزی برای خرید دارایی خود ارائه دهد و این باعث تعجب بسیاری از مردم در بازار شد که به دنبال برنامه زمانی مشخصی بودند.

“سختگیرانه ترین بخش FOMC در هفته های اخیر بسیار پر سر و صدا بوده است ، از جمله استر جورج ، مجری Jackson Hole ، اما هنوز هم به نظر می رسد که FOMC هنوز در مورد چگونگی مقابله با کاهش در یک نظر اجماع/اکثریت اظهار نظر نکرده است. ملاقات در سپتامبر “، تحلیلگران Nordea در یادداشتی گفتند.

به پایان رساندن حضور نظامی ایالات متحده در افغانستان کمک کرد و آخرین هواپیما از فرودگاه کابل خارج شد و با برنامه زمانبندی جو بایدن دیدار کرد ، بدون هیچ گونه تلفات بیشتر آمریکایی.

اکنون توجه به آزادی روز جمعه معطوف می شود ، به ویژه با توجه به اهمیتی که بانک مرکزی بر بهبود بازار کار در تفکر ضعیف خود قائل شده است.

در حال حاضر انتظار می رود که حقوق و دستمزد در ماه اوت حدود 750،000 افزایش یابد که نسبت به 943،000 ماه قبل کاهش یافته است ، اما نگرانی ها در مورد این است که تأخیر در تعیین زمان بندی برای کاهش تعداد ناشی از انتظارات تعداد ضعیف است.

تعداد مشاغل ضعیف می تواند در عوض پرونده ای را برای اقدامات بعدی تثبیت کند – شاید یک پیش اعلام در ماه نوامبر با تصمیم رسمی در دسامبر.

در جاهای دیگر ، 0.1 lower کاهش یافت و به 6.4619 رسید ، فاصله چندانی با پایین ترین سطح سه هفته گذشته 6.4595 نداشت ، زیرا یوان تا حد زیادی از داده های ناامید کننده اقتصادی منتشر شده در اوایل روز جلوگیری کرد.

از 50.4 در ماه گذشته به 50.1 کاهش یافت و نشان داد که فعالیت کارخانه با سرعت کمتری گسترش یافته است. ماه آگوست به 47.5 کاهش یافت که پایین ترین میزان از فوریه 2020 است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.