دلار تحت فشار افت تورم، تمرکز بر داده های خرده فروشی

[ad_1] پس از کاهش نرخ تورم در ماه اکتبر در ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره کمتر توسط فدرال رزرو، دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای اصلی تضعیف شد. با این حال، با توجه به لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو و عدم تمایل به کاهش سریع انقباض پولی، بازار ممکن است جلوتر باشد.

کد خبر : 281199
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۱ - ۱۷:۵۴
دلار تحت فشار افت تورم، تمرکز بر داده های خرده فروشی

[ad_1]

پس از کاهش نرخ تورم در ماه اکتبر در ایالات متحده و احتمال افزایش نرخ بهره کمتر توسط فدرال رزرو، دلار آمریکا در برابر سایر ارزهای اصلی تضعیف شد. با این حال، با توجه به لفاظی های جنگ طلبانه فدرال رزرو و عدم تمایل به کاهش سریع انقباض پولی، بازار ممکن است جلوتر باشد.

رویداد بعدی متحرک بازار برای دلار در روز چهارشنبه با خرده فروشی در ماه اکتبر برگزار می شود. اجماع بازار بر این است که فروش 1 درصد در مقایسه با 0 درصد در سپتامبر رشد داشته است.

آیا نتایج از روند دلار حمایت می‌کند یا مقاومتی را به آن اضافه می‌کند؟ این ارز هنوز در مقایسه با ارزهای دیگر مانند یورو، پوند، یوان و ین نسبتاً بالا است و در صورت وجود هرگونه شگفتی در ارقام خرده فروشی، فضایی برای حرکت دلار وجود دارد.

وقتی صحبت از تلاقی ارز ین به میان می‌آید، آخرین اطلاعاتی که بر اساس ارزش این ارز تعیین شده است، نرخ رشد اولیه ژاپن برای سه ماهه سوم است. نتایج سه ماهه کمتر از حد انتظار در سطح منفی 0.3 درصد در مقایسه با 1.1 درصد قبلی و اجماع 0.3 درصد بود. به طور سالانه، رشد سه ماهه سوم ژاپن در سطح منفی 1.2 درصد در مقایسه با 4.6 درصد قبلی بود. این می‌تواند در کوتاه‌مدت تضادهای ارزی ین را تضعیف کند، به‌ویژه در مقایسه با روند قدرت دلار.

ارقام تولید صنعتی چین برای ماه اکتبر صبح امروز منتشر شد که در سطح 5 درصد در مقایسه با 6.3 درصد قبلی به صورت سالانه بود. توافق بر سر 5.2 درصد بود، اما به نظر می رسد که سیاست تحمل صفر کشور برای کووید، تولید صنعتی را بیش از حد انتظار کند کرده است. این می تواند جفت ارز یوان را در کوتاه مدت تحت فشار قرار دهد.

اخبار موثر بر پوند نیز صبح امروز گزارش شد و نرخ بیکاری در ماه سپتامبر در سطح 3.6 درصد در مقایسه با 3.5 درصد در ماه قبل و مطابق با انتظارات قرار گرفت. یک بخش اشتغال نسبتاً قوی می تواند از ارزش پوند حمایت کند و یکی از نقاط روشن اقتصاد است.

یکی دیگر از رویدادهای با پرچم قرمز برای پوند در روز چهارشنبه با گزارش نرخ تورم سالانه در ماه اکتبر رخ داد. پیش از این در سطح 10.1 درصد، اجماع بازار 10.7 درصد را با برخی پیش بینی ها تا 11 درصد پیش بینی می کند. اگر تورم به این سطوح افزایش یابد، احتمال افزایش بیشتر نرخ بهره از سوی بانک انگلستان را افزایش می دهد. اگر نرخ تورم بریتانیا به سمت نزولی یا صعودی غافلگیر شود، می‌تواند صلیب‌های ارز پوند را جابجا کند.

آیا تجارت در اخبار اقتصاد کلان برای شما جالب است؟ بیاموزید که چگونه این رویکرد با وبینارهای رایگان ما کار می کند. با معامله گران خبره ملاقات و تعامل داشته باشید. جلسات معاملاتی زنده را تماشا کنید و یاد بگیرید.

وبینارهای تجاری رایگان

در وبینارهای زنده برگزار شده توسط کارشناسان تجارت ما هماهنگ شوید

عضویت رایگان

این مطالب حاوی توصیه‌های سرمایه‌گذاری، توصیه‌های سرمایه‌گذاری، پیشنهاد یا درخواست برای هرگونه معامله در ابزارهای مالی نیست و نباید تفسیر شود. لطفاً توجه داشته باشید که چنین تحلیل معاملاتی یک شاخص قابل اعتماد برای عملکرد فعلی یا آتی نیست، زیرا ممکن است شرایط در طول زمان تغییر کند. قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری، باید از مشاوران مالی مستقل مشاوره بگیرید تا اطمینان حاصل کنید که خطرات را درک می کنید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.