دلار برای شروع روز محکم تر می ماند

[ad_1] با انجام کار BOJ و ECB در هفته، تمرکز بازار به آرامی به سمت فدرال رزرو پیش از نشست FOMC در هفته آینده تغییر خواهد کرد. دلار به دلیل حفظ سطوح فنی کلیدی در هفته، خود را در وضعیت متوسطی می یابد. حتی پس از اینکه بانک مرکزی اروپا دیروز نرخ بهره را 50

کد خبر : 232037
تاریخ انتشار : جمعه ۳۱ تیر ۱۴۰۱ - ۱۱:۲۷
دلار برای شروع روز محکم تر می ماند

[ad_1]

با انجام کار BOJ و ECB در هفته، تمرکز بازار به آرامی به سمت فدرال رزرو پیش از نشست FOMC در هفته آینده تغییر خواهد کرد. دلار به دلیل حفظ سطوح فنی کلیدی در هفته، خود را در وضعیت متوسطی می یابد.

حتی پس از اینکه بانک مرکزی اروپا دیروز نرخ بهره را 50 واحد در ثانیه افزایش داد، یورو نتوانست یک رشد قوی را به دست آورد و این موضوع چیزهای زیادی در مورد احساسات ملایم پیرامون یورو می گوید. اما سمت دلار معادله نیز امروز ادامه دارد و قیمت در حال حاضر کمی زیر 1.0200 معامله می شود:

این واقعیت که خریداران در این هفته واقعاً نتوانستند سطح اصلاحی فیب 50.0 در 1.0283 را به چالش بکشند، نشان می دهد که این جفت ارز ممکن است اکنون که مانع ECB را پشت سر گذاشته ایم، آماده سقوط بیشتر باشد.

در همین حال، GBP/USD در روز 0.2% کاهش یافت، زیرا خریداران همچنان در تلاش برای حفظ شکست بالای 1.2000 هستند، اگرچه سطوح کلیدی کوتاه مدت هنوز دست نخورده هستند:

میانگین متحرک 200 ساعته (خط آبی) در 1.1920 در حال حاضر یکی از مواردی است که باید در تعریف سوگیری کوتاه مدت برای این جفت و اگر فروشندگان اشتها برای تعقیب فشار به سمت نزول را داشته باشند، مورد توجه قرار خواهد گرفت.

در جاهای دیگر، با تمایل به ریسک اندکی امروز، دلار استرالیا و کیوی نیز با افت 0.2 درصدی AUD/USD به 0.6915 رسیدند. تاریخ انقضای بزرگی برای جفت در حدود 0.6900 وجود دارد که می تواند قبل از شروع قیمت، جذابیتی برای قیمت گذاری داشته باشد.

در همین حال، USD/JPY به دنبال تلاش مجدد برای رسیدن به 138.00 است، اما وضعیت بازی به بازار اوراق قرضه بستگی دارد. پس از دیروز بانک مرکزی اروپا، بازدهی به شدت کاهش یافت و این باعث شد که این جفت ارز کمی کاهش یابد، اما امروز شاهد بهبودی جزئی هستیم. با این اوصاف، روند قیمت همچنان تا حد زیادی در محدوده وسیع تری بین 137.00 (مقاومت شکسته، اکنون حمایت تبدیل شده) و 140.00 (مقاومت روانی کلیدی) در حال حاضر قرار دارد.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.