دلار با افزایش ریسک اشتها قبل از داده های فروش خرده فروشی با Investing.com تضعیف می شود

© رویترز. نویسنده: جفری اسمیت Investing.com-پس از افزایش شدید ریسک پذیری در روز پنجشنبه ، دلار در معاملات اولیه در اروپا روز جمعه اندکی کاهش یافت ، زیرا ارزهای با بازده بیشتر در برابر پناهگاه های امن حمایت کردند. تا ساعت 3:30 بامداد ET (0730 GMT) ، ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی

کد خبر : 117436
تاریخ انتشار : جمعه ۲۳ مهر ۱۴۰۰ - ۷:۳۸
دلار با افزایش ریسک اشتها قبل از داده های فروش خرده فروشی با Investing.com تضعیف می شود



© رویترز.

نویسنده: جفری اسمیت

Investing.com-پس از افزایش شدید ریسک پذیری در روز پنجشنبه ، دلار در معاملات اولیه در اروپا روز جمعه اندکی کاهش یافت ، زیرا ارزهای با بازده بیشتر در برابر پناهگاه های امن حمایت کردند.

تا ساعت 3:30 بامداد ET (0730 GMT) ، ارز دیجیتال در برابر سبدی از ارزهای اقتصادی پیشرفته کمتر از 0.1 at در 93.938 کاهش یافت و دلیل اصلی آن کاهش ارزهای کالایی سبد بود.

0.2 down کاهش یافت و هر دو 0.1 down کاهش یافت ، یک روز پس از آنکه تورم قیمت تولید کننده کمی ضعیف تر از حد انتظار و درآمد منطقی بانک ها باعث افزایش شدید سهام ایالات متحده شد.

این ارز همچنین پس از افزایش شدید در واکنش به پیشرفت مذاکرات با اتحادیه اروپا در مورد اجرای توافق برگزیت در بازار ایرلند شمالی ، برای اولین بار در 10 روز گذشته ، برای اولین بار در 10 روز گذشته به بالای 1.16 دلار رسید.

این هفته با اندکی آرامش به پایان می رسد زیرا ترس از تورم کمی کاهش یافته است. بازده اوراق قرضه خزانه داری به 1.54 درصد بازگشت که حدود هشت واحد پایه پایین ترین سطح خود در ابتدای این هفته بود.

با این حال ، عوامل پشت تورم – از جمله محرک های عظیم مالی و پولی که منجر به افزایش قیمت انرژی و کمبود نیمه رساناها و سایر اجزا شده است – برای از بین بردن زمان نیاز دارند. تحلیلگران خاطرنشان کردند که کاهش ناچیز PPI بیشتر به دلیل – احتمالاً کوتاه مدت – کاهش قیمت خطوط هوایی است. قیمت و سایر کالاهای صنعتی همچنان در بالاترین سطح خود در چند سال اخیر معامله می شود و نشانه های فزاینده ای از نیروی کار سازمان یافته وجود دارد که خواستار افزایش دستمزد است (به ویژه در سازنده تجهیزات کشاورزی ایالات متحده Deere (NYSE 🙂 & Co.).

تام بارکین ، رییس فدرال رزرو ریچموند ، روز پنجشنبه گفت که اعتراف به اینکه تورم از آنچه انتظار می رود “ثابت کننده تر است” شرم آور نخواهد بود – نظراتی که برخی به عنوان انتقاد محجوب از هیات مدیره فدرال رزرو که با قاطعیت به روایت پایبند است ، تلقی می شود. افزایش قیمت در سال فقط “گذرا” است.

داده های اصلی روز در ساعت 8:30 صبح به وقت شرق آمریکا (1230 GMT) خواهد بود ، جایی که کاهش 0.2 درصدی در ماه پیش بینی می شود و الگوی مصرف توقف شروع شده را که در شش ماه گذشته تثبیت شده است ، گسترش می دهد. همچنین به شاخص احساسات مصرف کننده دانشگاه میشیگان برای سپتامبر در ساعت 10 صبح ET توجه خواهد شد ، به ویژه با توجه به انتظارات تورمی آن. نظرسنجی ماه گذشته نشان داد مصرف کنندگان انتظار دارند قیمتها در 12 ماه آینده 4.6 درصد افزایش یابد ، در حالی که این رقم در ماه ژوئیه از 4.7 درصد به بالاترین حد خود در 10 سال گذشته رسیده است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.