دلار بالا می رود ، یورو منتظر آخرین تصمیم سیاست ECB توسط Investing.com است

© رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا پیش از آخرین قیمت افزایش یافت. نگرانی ها در مورد تأثیر COVID-19 بر بهبود اقتصادی نیز به دارایی های امن کمی افزایش داد. این واحد پولی در برابر سبد ارزهای دیگر تا ساعت 10:54 بعد از ظهر (02:54 بامداد به وقت گرینویچ) با

کد خبر : 103165
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۸ شهریور ۱۴۰۰ - ۳:۲۴
دلار بالا می رود ، یورو منتظر آخرین تصمیم سیاست ECB توسط Investing.com است



© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com – دلار صبح پنجشنبه در آسیا پیش از آخرین قیمت افزایش یافت. نگرانی ها در مورد تأثیر COVID-19 بر بهبود اقتصادی نیز به دارایی های امن کمی افزایش داد.

این واحد پولی در برابر سبد ارزهای دیگر تا ساعت 10:54 بعد از ظهر (02:54 بامداد به وقت گرینویچ) با 0.02 درصد افزایش به 92.668 واحد رسید.

این جفت ارز 0.08 درصد کاهش یافت و به 110.14 رسید.

این جفت ارز 0.07٪ کاهش یافت و به 0.7359 رسید و این جفت ارز 0.03٪ به 0.7092 رسید.

این جفت ارز 0.01 درصد کاهش یافت و به 6.4604 رسید. شاخص قیمت مصرف کننده در ماه آگوست 0.1 درصد و 0.8 درصد رشد کرد. نسبت به مدت مشابه سال قبل 9.5 درصد رشد داشته است.

این جفت ارز 0.02٪ افزایش یافت و به 1.3771 رسید.

اظهارات جان ویلیامز ، رئیس بانک فدرال رزرو نیویورک در روز چهارشنبه مبنی بر پیشرفت بیشتر در بازار کار قبل از شروع کاهش دارایی ، باعث افزایش احساسات ریسک شد. با این حال ، انتظار می رود که فدرال رزرو به زودی پس از گزارش مشاغل ایالات متحده در هفته گذشته که ضعیف تر از حد انتظار بود ، اعلام کند.

در همین حال ، بانک مرکزی اروپا احتمالاً هنگامی که تصمیم سیاست خود را در روز بعد تصویب کند ، شروع به کاهش دارایی می کند. این می تواند خرید خود را تحت برنامه خرید اضطراری همه گیر (PEPP) به میزان 60 میلیارد یورو (75.96 میلیارد دلار) ماهانه از 80 میلیارد یورو فعلی ، قبل از سقوط بیشتر در اوایل سال 2022 و پایان برنامه در مارس 2022 ، کاهش دهد.

با این حال ، برخی از سرمایه گذاران انتظار دارند بانک مرکزی اروپا حتی پس از پایان PEPP ، حمایت پولی خود را برای مدت طولانی ادامه دهد.

“اگر هیئت مدیره بانک مرکزی اروپا درباره کاهش خرید اوراق قرضه خود تحت PEPP بحث کند ، مطمئن خواهد شد که برنامه خرید دارایی های معمولی خود را ادامه خواهد داد. بنابراین به احتمال زیاد با تغییر احتیاط سیاست تغییر خواهد کرد. سومیتومو میتسویی (NYSE 🙂 استراتژیست ارشد بانک ، دایسوکه اونو ، به رویترز گفت.

یورو با ادامه عقب نشینی از بالاترین سطح دو ماه گذشته از 1.1909 دلار در هفته گذشته به 1.1819 دلار سقوط کرد.

با اتخاذ تصمیم سیاست خود در روز چهارشنبه ، سود خود را در 0.25 y ثابت نگه داشت.

در ارزهای رمزنگاری شده ، بیت کوین از سقوط 11 درصدی روز سه شنبه به بهبود خود ادامه می دهد. تهدید کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده برای شکایت از Coinbase (NASDAQ 🙂 در صورت عرضه محصول “Lend” خود نیز بر مشکلات بیت کوین می افزاید.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.