دلار بالا می رود ، به دلیل عدم ریسک پذیری توسط Investing.com تقریباً به بالاترین سطح ده ماهه می رسد

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com-دلار در صبح جمعه در آسیا افزایش یافت ، زیرا نگرانی های مداوم COVID-19 باعث افزایش دارایی امن می شود. این واحد پولی در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 10:33 بعد از ظهر (10:33 صبح به وقت گرینویچ) با 0.01 درصد افزایش به 93.602 واحد رسید. این

کد خبر : 93052
تاریخ انتشار : جمعه ۲۹ مرداد ۱۴۰۰ - ۷:۱۰
دلار بالا می رود ، به دلیل عدم ریسک پذیری توسط Investing.com تقریباً به بالاترین سطح ده ماهه می رسد

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com-دلار در صبح جمعه در آسیا افزایش یافت ، زیرا نگرانی های مداوم COVID-19 باعث افزایش دارایی امن می شود.

این واحد پولی در برابر سبدی از ارزهای دیگر تا ساعت 10:33 بعد از ظهر (10:33 صبح به وقت گرینویچ) با 0.01 درصد افزایش به 93.602 واحد رسید.

این جفت ارز 0.01 درصد افزایش یافت و به 109.73 رسید.

این جفت ارز 0.17 درصد کاهش یافت و به 0.7134 رسید و این جفت ارز 0.29 درصد به 0.6882 رسید.

این جفت ارز 0.14 درصد افزایش یافت و به 6.5032 رسید. بانک خلق چین جدیدترین نسخه خود را در همان روز منتشر کرد ، با LPR یک ساله بدون تغییر در 3.85 remaining و LPR پنج ساله در 4.65.

این جفت ارز با 0.10 درصد کاهش به 1.3624 رسید.

این بانک که نشان می داد کاهش دارایی ها می تواند تا سال 2021 آغاز شود ، به تقویت پول آمریکا نیز ادامه داد. سرمایه گذاران در حال حاضر چشم انداز Fed’s Jackson Hole را که از 26 تا 28 آگوست برگزار می شود ، برای سرنخ های بیشتر در مورد کاهش دارایی ها و برنامه زمان بندی افزایش نرخ بهره در نظر خواهند گرفت.

با این حال ، COVID-19 و نوع دلتا آن همچنان صعود بی وقفه خود را ادامه می دهند و ایالات متحده بیشترین مرگ و میر را از فوریه 2021 گزارش کرده است.

ارزهای خطرناک نیز متحمل ضرر شدند و دلارهای استرالیا و نیوزلند نزدیک به پایین ترین سطح در 9 ماه گذشته باقی ماندند.

رودریگو کاتریل ، استراتژیست بانک ملی استرالیا (OTC) ، در یادداشتی گفت: “گریز از ریسک در هوا دلار را تقویت کرده است ، و ارزهای طرفدار رشد بیشترین ضرر را به خود اختصاص داده اند.”

دلار استرالیا در طول هفته تا کنون 3 درصد کاهش یافته است و بدترین عملکرد خود را از سپتامبر 2020 در پیش گرفته است زیرا بخش اعظم این کشور برای مهار آخرین شیوع کووید 19 در قرنطینه باقی مانده است.

در مقابل دریای تاسمان ، دلار نیوزلند 2.9 درصد در هفته سقوط کرده است ، که پایین ترین سطح از سپتامبر 2020 است ، زیرا افزایش نرخ بهره آن به دلیل تاخیر در افزایش تصمیمات خود در اوایل هفته صورت گرفت. این کشور همچنان در حال مقابله با شیوع کووید -19 خود است.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شود بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شود ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.