دلار بالا رفت ، اما تقریباً یک هفته پایین بود زیرا نگرانی های COVID-19 با Investing.com آسان می شود

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com-دلار صبح پنجشنبه در آسیا بالا رفت اما با کاهش نگرانی ها در مورد تاثیر COVID-19 بر بهبود اقتصاد جهانی ، نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته خود باقی ماند. سرمایه گذاران همچنین منتظر نشست هم اندیشی جکسون هول از سوی فدرال رزرو آمریکا برای سرنخ هایی در

کد خبر : 96114
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۳۶
دلار بالا رفت ، اما تقریباً یک هفته پایین بود زیرا نگرانی های COVID-19 با Investing.com آسان می شود

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com-دلار صبح پنجشنبه در آسیا بالا رفت اما با کاهش نگرانی ها در مورد تاثیر COVID-19 بر بهبود اقتصاد جهانی ، نزدیک به پایین ترین سطح یک هفته خود باقی ماند. سرمایه گذاران همچنین منتظر نشست هم اندیشی جکسون هول از سوی فدرال رزرو آمریکا برای سرنخ هایی در مورد زمان بندی کاهش دارایی ها هستند.

این واحد پولی در برابر سبد ارزهای دیگر 0.08٪ افزایش یافت و به 92.903 رسید تا 11 شب ET (3 بامداد به وقت گرینویچ).

این جفت ارز در 110 ثابت بود.

این جفت ارز 0.13٪ کاهش یافت و به 0.7264 رسید و این جفت ارز 0.17٪ به 0.6960 کاهش یافت.

این جفت ارز 0.08 درصد رشد کرد و به 6.4809 رسید و این جفت ارز 0.03 درصد به 1.3755 رسید.

تأیید کامل FDA از فایزر (NYSE 🙂 واکسن COVID-19 Inc/BioNTech SE در اوایل هفته ، که می تواند نرخ واکسیناسیون ایالات متحده را افزایش دهد ، احساس سرمایه گذاران را بهبود می بخشد. مدرن (NASDAQ 🙂 Inc ممکن است در مرحله بعدی تأیید کامل را دریافت کند ، که ممکن است ظرف چند هفته اتفاق بیفتد.

نشست هم اندیشی فدرال رزرو جکسون حول در اواخر روز امروز افتتاح می شود و جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو قرار است روز جمعه سخنرانی کند. سیگنال هایی مبنی بر کم شدن دارایی های فدرال رزرو در سال 2021 باعث افزایش ارزش دلار آمریکا به بالاترین سطح 9 و نیم ماه گذشته یعنی 93.734 در هفته گذشته شده بود ، اما باید منتظر ماند و دید آیا بانک مرکزی زمان بندی دارایی خود را ارائه می کند یا خیر. کاهش و افزایش نرخ بهره

در آسیا و اقیانوسیه ، این اولین اقتصاد بزرگ آسیایی بود که از زمان شروع COVID-19 نرخ بهره را افزایش داد. نرخ بهره برای ماه آگوست که در اوایل روز اعلام شد ، 0.75 is است که 25 واحد پایه نسبت به 0.5 previous قبلی و در حد انتظار افزایش یافته است.

برخی از سرمایه گذاران نسبت به دلار خوشبین هستند زیرا کاهش دارایی های فدرال رزرو نیز به سمت واقعیت پیش می رود ، حتی اگر به دلیل عدم قطعیت COIVD-19 به تاخیر بیفتد.

جین فولی ، استراتژیست Rabobank ، در یادداشتی گفت: “در حالی که این یک عامل منفی دلار از یک سو است ، نگرانی های COVID-19 دلتا ممکن است به طور همزمان جذابیت امن دلار را افزایش دهد.”

در یادداشت اضافه شده است: “در حالت تعادل ، در حالی که احتمالاً عقب نشینی در دوره معادل است ، اما ما می بینیم که یورو/دلار در یک نگاه شش ماهه به 1.16 دلار می رسد.” پس از سقوط به پایین ترین سطح یک هفته ای 1.1775 دلار روز قبل.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند و بنابراین ممکن است قیمت ها دقیق نباشند و با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.