دلار باخت دو هفته ای را پشت سر گذاشت، اما برخی در حرکت بعدی تقسیم شدند توسط Investing.com

[ad_1] © رویترز. Investing.com — دلار روز جمعه در آستانه افزایش گسترده نرخ بهره فدرال رزرو در هفته آینده، یک رگه باخت دو هفته ای را پشت سر گذاشت، اما برخی در مورد اینکه آیا این بازگشت قدرت ماندگاری دارد یا خیر، اختلاف نظر دارند. دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل

کد خبر : 377771
تاریخ انتشار : شنبه ۳۱ تیر ۱۴۰۲ - ۱:۴۵
دلار باخت دو هفته ای را پشت سر گذاشت، اما برخی در حرکت بعدی تقسیم شدند توسط Investing.com

[ad_1]


© رویترز.

Investing.com — دلار روز جمعه در آستانه افزایش گسترده نرخ بهره فدرال رزرو در هفته آینده، یک رگه باخت دو هفته ای را پشت سر گذاشت، اما برخی در مورد اینکه آیا این بازگشت قدرت ماندگاری دارد یا خیر، اختلاف نظر دارند.

دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی متشکل از شش ارز اصلی ارزیابی می کند، پس از سقوط به پایین ترین سطح بیش از یک ساله در هفته گذشته، با 0.19 درصد افزایش به 100.79 رسید.

مورد نزولی: با نزدیک شدن به پایان چرخه پیاده‌روی فدرال رزرو، افزایش ارزش دلار فضای محدودی دارد

MUFG در یادداشتی گفت: انتظار می‌رود فدرال رزرو هفته آینده نرخ‌های بهره را افزایش دهد و احتمالاً در مقابل شرط‌هایی که با افزایش دیگری ادامه نمی‌دهد، عقب نشینی کند، اما این تنها “حمایت موقت از دلار” خواهد بود.

این گزارش می افزاید: «کاهش تورم ایالات متحده در کنار داده های فعالیت انعطاف پذیر ایالات متحده ثابت می کند که ترکیبی منفی برای دلار است».

فدرال رزرو نشست دو روزه خود را روز سه شنبه آغاز خواهد کرد و بسیاری انتظار دارند که این نشست با افزایش 0.25 درصدی نرخ بهره پس از توقف در نشست ژوئن به اوج خود برسد.

Investing.com نشان داد که حدود 99 درصد از معامله گران انتظار دارند که فدرال رزرو هفته آینده نرخ بهره را افزایش دهد.

مورد صعودی: شرط‌های فرود نرم برای پایین نگه داشتن دلار در نیمه دوم کافی نیست. بعید است فدرال رزرو در اوایل سال 2024 کاهش دهد

آکسفورد اکونومیکس می‌گوید که ضعف دلار در هفته‌های اخیر ناشی از شرط‌بندی فرود نرم در ایالات متحده بوده است، اما این شرایط کافی برای تضعیف بیشتر دلار نیست، و احتمالاً در نیمه دوم سال وضعیت از دست رفته را بازیابی خواهد کرد.

رشد اقتصادی احتمالاً در چین و اروپا کاهش خواهد یافت، زیرا “رشد باثبات تر، حتی در صورت تعدیل، در ایالات متحده برای دلار نسبت به بقیه سه ماهه دوم مثبت خواهد بود.”

در همین حال، پایان چرخه افزایش نرخ بهره فدرال رزرو، ابر طوفانی تیره ای برای دلار نیست که بسیاری انتظار دارند، زیرا بعید است که با کاهش سریع نرخ بهره همراه شود، که برای اوایل سال 2024 قیمت گذاری شده است.

آکسفورد اکونومیکس گفت: «با وجود اینکه بازارها به دیدگاه ما مبنی بر عدم تغییر سیاست فدرال رزرو در سال 2023 رسیده اند، ما همچنان به عقب نشینی از چرخش اولیه سال 2024 که اکنون قیمت گذاری شده است، ادامه می دهیم.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.