دلار اندکی تغییر می کند زیرا روحیه کلی بازار رقیق تر است

سهام های اروپایی در جبران ضررهای روز گذشته در وال استریت کاهش یافته اند، در حالی که معاملات آتی ایالات متحده تا کنون به چیز زیادی در روز اشاره نکرده است. معاملات آتی S&P 500 1 واحد یا 0.02 درصد افزایش یافته است، بنابراین کار چندانی برای معامله گران به همراه ندارد. در همین حال،

کد خبر : 290377
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۵ آذر ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۸
دلار اندکی تغییر می کند زیرا روحیه کلی بازار رقیق تر است


سهام های اروپایی در جبران ضررهای روز گذشته در وال استریت کاهش یافته اند، در حالی که معاملات آتی ایالات متحده تا کنون به چیز زیادی در روز اشاره نکرده است. معاملات آتی S&P 500 1 واحد یا 0.02 درصد افزایش یافته است، بنابراین کار چندانی برای معامله گران به همراه ندارد. در همین حال، بازدهی خزانه داری در اوایل بالاتر بود، اما اندکی کاهش یافته است و بازدهی 10 ساله اکنون با 0.9 واحد کاهش به 3.566 درصد رسیده است – بالاترین سطح قبلی به 3.607٪ رسیده است.

با این اوصاف، بازدهی همچنان بالاتر از سطح کلیدی ذکر شده در اینجا باقی می‌ماند و از نظر احساسات گسترده‌تر بازار در این هفته، نقطه مهمی برای تماشا است. عقب نشینی بازدهی و رد شدن در یک سطح فنی کوتاه مدت کلیدی باعث شده است که USD/JPY از 137.45 به 136.60 در حال حاضر عقب نشینی کند که فقط 0.1% در روز کاهش یافته است. دلار به طور کلی ترکیبی تر است و تغییرات ملایمی مشاهده می شود.

EUR/USD نزدیک به 1.0500 در نوسان است، زیرا خریداران به تازگی توانسته اند تا امروز از میانگین متحرک 100 ساعته خود دفاع کنند:

در حال حاضر، خریداران همچنان در کنترل کوتاه مدت هستند، اما برخی از جفت‌های دلار عقب‌نشینی دارند که نشان می‌دهد شتاب فروش در دلار آمریکا برای شروع هفته جدید به میزان قابل توجهی کاهش یافته است.

GBP/USD همچنین اکنون درست زیر میانگین متحرک 100 ساعته خود معامله می شود (مشاهده در 1.2188) و خریداران باید برای دفاع از شکست بالاتر از میانگین متحرک 200 روزه هفته گذشته تلاش کنند:

این جفت با 0.2% کاهش به سطح 1.2160 در حال حاضر با میانگین متحرک 200 روزه (خط آبی) در 1.2135 کاهش یافته است.

در همین حال، AUD/USD به دنبال تصمیم قبلی سیاست RBA، 0.3% افزایش یافته است، اما در حال حاضر تمایل چندانی به دنبال صعود بیشتر نداشته است. روحیه ریسک ملایم تر مطمئناً فضایی را برای دلهره ایجاد می کند زیرا احساسات دلار نیز تا کنون به چیزهای زیادی اشاره نکرده است.

در نمودار روزانه، این جفت از میانگین متحرک 100 روزه خود (خط قرمز) که روی 0.6683 دیده می شود، جهش می کند و در حال حاضر کمی بالای 0.6700 نگه داشته است. با این حال، سوگیری کوتاه‌مدت اکنون به نفع فروشندگان است و خریداران را ملزم می‌کند تا بالاتر از میانگین‌های متحرک 100 و 200 ساعته به ترتیب در 0.6778 و 0.6748 حرکت کنند تا دوباره سوگیری صعودی را بدست آورند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.