دلار افزایش یافته، روبل ثابت است، اما همچنان روی درگیری اوکراین تمرکز کنید توسط Investing.com

© رویترز. نوشته جینا لی Investing.com – دلار صبح روز سه شنبه در آسیا افزایش یافت. روبل پس از سقوط به پایین ترین سطح خود تا حدودی ثابت ماند، در حالی که ین امن پس از بزرگترین صعودهای خود در تقریباً هفت هفته گذشته ثابت ماند. با این حال، تمرکز سرمایه گذاران همچنان بر تهاجم

کد خبر : 172845
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۰ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۵
دلار افزایش یافته، روبل ثابت است، اما همچنان روی درگیری اوکراین تمرکز کنید توسط Investing.com



© رویترز.

نوشته جینا لی

Investing.com – دلار صبح روز سه شنبه در آسیا افزایش یافت. روبل پس از سقوط به پایین ترین سطح خود تا حدودی ثابت ماند، در حالی که ین امن پس از بزرگترین صعودهای خود در تقریباً هفت هفته گذشته ثابت ماند. با این حال، تمرکز سرمایه گذاران همچنان بر تهاجم روسیه به اوکراین است.

دلار که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزهای دیگر دنبال می کند تا ساعت 10:04 عصر به وقت شرقی (3:04 به وقت گرینویچ) با 0.16 درصد افزایش به 96.847 رسید.

این جفت با 0.14 درصد افزایش به 115.16 رسید.

این جفت ارز با 0.01% کاهش به 0.7261 رسید و دلار استرالیا حساس به ریسک در بالاترین حد یک هفته اخیر معامله شد. تصمیم سیاست خود را بعداً در روز اعلام خواهد کرد. این جفت با 0.01 درصد افزایش به 0.6760 رسید.

این جفت با 0.03 درصد افزایش به 6.3115 رسید. منتشر شده در اوایل روز نشان داد که برای فوریه 50.2 بود، در حالی که 51.6 و 50.4 بود.

این جفت با 0.03% کاهش به 1.3435 رسید.

پس از برگزاری دور اول مذاکرات آتش‌بس توسط مقامات روسیه و اوکراین، بازار ارز تا حدودی آرام شد. روبل همچنین برخی از زیان های چشمگیر خود را در اوایل هفته پس گرفت، زمانی که تا 30 درصد سقوط کرد. با این حال، فشار بر روسیه با اعمال تحریم های غرب و قطع برخی بانک های روسی از شبکه جهانی سوئیفت همچنان ادامه دارد.

بانک مرکزی فدراسیون روسیه (بانک روسیه) افزایش اضطراری نرخ بهره 20 درصدی و سایر اقدامات را اجرا کرد. روبل آخرین بار در 102 معامله شد.

نوسانات ارز در روز دوشنبه به بالاترین حد خود در 14 ماه گذشته رسید بانک دویچه (DE:) نمایه.

رودریگو کاتریل، استراتژیست ارشد ارز خارجی بانک ملی استرالیا، در یادداشتی گفت: «اخبار از اوکراین همچنان تیره و تار است، زیرا مذاکرات روسیه و اوکراین هیچ راه حلی به دست نیاورده است. در حالی که غرب به دنبال افزایش تلاش ها برای منزوی کردن روسیه است، نبرد ادامه دارد.

این یادداشت اضافه می کند که بی ثباتی پیشنهاد ارز و یورو را تحت فشار نگه می دارد، در حالی که دلار استرالیا تا کنون به دلیل قیمت های بالاتر کالاها و فاصله جغرافیایی استرالیا از درگیری حفظ شده است.

بازدهی معیار 10 ساله ایالات متحده یک شبه به پایین ترین سطح یک ماهه خود عقب نشینی کرد که بر دلار تاثیر گذاشت. حتی در شرایطی که فدرال رزرو ایالات متحده در نشست سیاست گذاری خود در مارس 2022 آماده افزایش نرخ بهره است، سرمایه گذاران به دنبال امنیت خزانه داری هستند.

بر اساس ابزار Fedwatch CME، بحران در اوکراین همچنین سرمایه‌گذاران را وادار کرده است که شرط‌بندی‌ها را برای افزایش نرخ بهره 50 درصدی فدرال رزرو به تنها 8.5 درصد کاهش دهند. رافائل بوستیچ، رئیس فدرال رزرو آتلانتا، روز دوشنبه گفت که حرکت نیم امتیازی را رد نمی کند.

جوزف کاپورسو، استراتژیست بانک مشترک المنافع استرالیا، در یادداشت خود گفت: «نکته اصلی این است که افزایش 50 واحدی را حذف نکنید.» و هشدار داد که قیمت بازار بسیار پایین آمده است.

در این یادداشت آمده است: روندهای کوتاه مدت دلار تحت سلطه جنگ خواهد بود، اما روند میان مدت دلار توسط داده های اقتصادی تعیین می شود.

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.