دلار افزایش می یابد ، اما “خانم بزرگ” در داده های استخدامی ایالات متحده با Investing.com افزایش می یابد

[ad_1] © رویترز. نویسنده: جینا لی Investing.com-دلار صبح پنجشنبه در آسیا بالا رفت اما در پایین ترین سطح چند هفته اخیر باقی ماند. با این حال ، داده های ناامیدکننده اشتغال ایالات متحده در آستانه آخرین گزارش مشاغل آمریکا ، که انتظار می رود زمان بندی کاهش زمان دارایی های فدرال رزرو آمریکا را مشخص

کد خبر : 99514
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۷:۱۷
دلار افزایش می یابد ، اما “خانم بزرگ” در داده های استخدامی ایالات متحده با Investing.com افزایش می یابد

[ad_1]


© رویترز.

نویسنده: جینا لی

Investing.com-دلار صبح پنجشنبه در آسیا بالا رفت اما در پایین ترین سطح چند هفته اخیر باقی ماند. با این حال ، داده های ناامیدکننده اشتغال ایالات متحده در آستانه آخرین گزارش مشاغل آمریکا ، که انتظار می رود زمان بندی کاهش زمان دارایی های فدرال رزرو آمریکا را مشخص کند ، محدودیتی برای افزایش ارزش پول آمریکا ایجاد کرد.

این واحد پولی در برابر سبد ارزهای دیگر با 0.06٪ افزایش تا 92.507 تا 10:38 بعد از ظهر به وقت ET (2:38 بامداد به وقت گرینویچ).

این جفت ارز 0.01 درصد کاهش یافت و به 109.97 رسید.

این جفت ارز 0.03 درصد کاهش یافت و به 0.7361 رسید و استرالیا در ماه ژوئیه در اوایل روز منتشر شد. رشد 5 درصدی و 3 درصدی رشد ماهانه در حالی که این رقم 12.117 میلیارد استرالیا بود.

به دلیل شرط بندی سرمایه گذاران در ماه اکتبر ، این جفت ارز 0.08 درصد کاهش یافت و به 0.7063 رسید.

این جفت ارز 0.06٪ رشد کرد و به 6.4622 رسید و جفت نیز 0.05٪ رشد کرد و به 1.3775 رسید.

داده های ایالات متحده که روز چهارشنبه منتشر شد نشان داد که این رقم در ماه اوت 374،000 بوده است که بسیار کمتر از 613،000 پیش بینی شده توسط Investing.com است.

رودریگو کاتریل ، استراتژیست ارزی بانک ملی استرالیا (OTC) ، به رویترز گفت: “این اشتباه بزرگ بسیار بزرگتر از آن بود که بتوان آن را نادیده گرفت.”

وی افزود: “اخبار بد در بازار کار خبر خوبی برای دارایی های پرخطر است ، زیرا پانچ بول برای مدت طولانی تری به خوبی مایع باقی می ماند.”

در همین حال ، این رقم در آگوست 59.9 بود.

اطلاعات بیشتر ایالات متحده ، از جمله سفارشات کارخانه و همچنین داده های تجاری از جمله و اطلاعات بعدی ، روز بعد منتشر می شود. گزارش مشاغل ایالات متحده ، از جمله ، یک روز بعد منتشر می شود.

با تأکید جروم پاول ، رئیس فدرال رزرو ، بازسازی بازار کار تعیین کننده زمان بندی کاهش دارایی ها است ، گزارش مشاغل به احتمال زیاد سرنخ هایی را برای سرمایه گذاران ارائه می دهد. با این حال ، آنها پیش بینی تعداد حقوق و دستمزد غیر مزرعه را دشوار می دانند.

“با توجه به جریان دلار ، می توان ادعا کرد که بازار در حال حاضر در شرایطی قرار گرفته است که حقوق و دستمزد غیرکشاورزی نسبتاً پایین تر از حد انتظار است ، شاید در محدوده 550،000 تا 600،000. اما این فقط برآورد من است. توانایی اقتصاددانان برای پیش بینی حقوق و دستمزد پایین است. “کریس وستون ، سرپرست تحقیقات پپرستون به رویترز گفت.

سلب مسئولیت: رسانه فیوژن مایلم به شما یادآوری کنم که داده های موجود در این وب سایت الزاماً زمان واقعی و دقیق نیستند. همه CFD ها (سهام ، شاخص ها ، معاملات آتی) و فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند بلکه توسط سازندگان بازار ارائه می شوند ، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند ، به این معنی که قیمت ها نشانه ای هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین Fusion Media هیچ گونه مسئولیتی در قبال زیان معاملاتی که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ، ندارد.

رسانه فیوژن یا هر کسی که با Fusion Media درگیر است هیچ گونه مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از اتکا به اطلاعات شامل داده ها ، نقل قول ها ، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت را نمی پذیرد. لطفاً در مورد خطرات و هزینه های مربوط به داد و ستد بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید ، زیرا این یکی از خطرناک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.