دلار استرالیا دارای پتانسیل شکست است ، S&P 500 در حال چرخش است

S&P 500 ، AUD ، EUR/CHF تجزیه و تحلیل و اخبار S&P 500 پیچاندن گوشه تست عملکرد ایالات متحده 10YR 1.6 EUR/CHF بار دیگر در پشتیبانی اصلی دفاع کرد AUD دارای پتانسیل شکست است چرخاندن گوشه: بسیاری از روایت هایی که نقش خود را در سنجش احساسات بازار در چند هفته گذشته ، در طول

کد خبر : 114368
تاریخ انتشار : جمعه ۱۶ مهر ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۵
دلار استرالیا دارای پتانسیل شکست است ، S&P 500 در حال چرخش است


S&P 500 ، AUD ، EUR/CHF تجزیه و تحلیل و اخبار

  • S&P 500 پیچاندن گوشه
  • تست عملکرد ایالات متحده 10YR 1.6
  • EUR/CHF بار دیگر در پشتیبانی اصلی دفاع کرد
  • AUD دارای پتانسیل شکست است

چرخاندن گوشه: بسیاری از روایت هایی که نقش خود را در سنجش احساسات بازار در چند هفته گذشته ، در طول یک دوره نرم فصلی ایفا کرده اند ، در حال کاهش است. این شامل مواردی از جمله افزایش قیمت گاز است که به لطف پوتین شاهد عقب نشینی قابل توجهی از اوج های اخیر بوده است. علاوه بر این ، در حالی که نگرانی ها درباره توسعه دهندگان بدهکار ، اورگراند ، باقی خواهد ماند ، عصبانیت سرمایه گذاران در میان نبود جریان خبری فروکش کرده است. در کنار این ، با تغییر نرخ حمل و نقل چین و آمریکا، این بدان معناست که اختلالات زنجیره تامین در حال پایان است. با این حال ، این در حالی است که ارزش سهام بعد از اواخر سپتامبر تا اوایل اکتبر به پایین می رسد و بله ، من آگاه هستم که عملکرد گذشته سیگنالی برای عملکرد آینده ارائه نمی دهد. با این حال ، همانطور که در بالا اشاره کردم ، با توجه به اینکه موسیقی خلق و خوی در حال بهبود است ، این اعتماد به نفس من را در عوامل فصلی بالقوه افزایش می دهد.

ساعت بازدهی

اگرچه ، آنچه من خواهم گفت این است که مراقب بازدهی ایالات متحده باشید زیرا مرزهای 10 ساله ایالات متحده به اوج ماه ژوئن نزدیک می شود. اگر شاهد شکست بیش از 1.60 باشیم ، این امر به نفع سهام فناوری نخواهد بود ، که به نوبه خود احتمال پایین آمدن سهام فناوری را افزایش می دهد.

منبع: Refinitiv ، DailyFX

EUR/CHF:همانطور که من اشاره شد در روز سه شنبه ، EUR/CHF توجه من را به خود جلب کرده بود زیرا صلیب به سمت دسته 1.0700 حرکت می کرد. مسلماً یک خط نرم در شن و ماسه ، که بار دیگر از آن دفاع شده است. با توجه به دیدگاه فعلی من که اشتهای ریسک تثبیت می شود ، این احتمالاً در کوتاه مدت برای EUR/CHF به خوبی پیش بینی می شود و بنابراین انتظار می رود 1.0700 همچنان به حرکت نزولی ادامه دهد.

دلار استرالیا دارای پتانسیل شکست است ، S & P 500 Turning a Corner

منبع: Refinitiv

آیا NFP برای FX اهمیت دارد؟

روز NFP ، اما س isال این است ، آیا واقعاً برای بازارهای ارز مهم است که فدرال رزرو اعلام کرده است که کاهش قیمت نوامبر یک کار تمام شده است. در نظر داشته باشید که در جلسه قبلی فدرال رزرو ، رئیس پاول که یک گزارش مشاغل شایسته انجام می دهد ، به نوبه خود هیجان را از انتشار امروز حذف می کند و مگر اینکه شاهد یک آمار تکان دهنده برای از دست دادن شغل در ماه سپتامبر باشیم ، من شک دارم که انتشار امروز تغییر کند سوزن برای فدرال رزرو

با نگاهی به واکنش بازار به گزارش ADP ، مشاهده کردیم که پس از ارائه فدرال رزرو در ماه ژوئن ، بازارهای FX به طور فزاینده ای نسبت به داده ها حساس شده اند زیرا بازارها سعی می کنند زمان اعلام مخروط را اندازه گیری کنند. اکنون که فدرال رزرو تا حد زیادی تأیید کرده است ، انتشار این هفته نتوانست جرقه های بی ثباتی را برای FX روشن کند. در عوض ، من بیشتر مراقب فضای درآمد ثابت هستم.

دلار استرالیا دارای پتانسیل شکست است ، S & P 500 Turning a Corner

منبع: Refinitiv

AUD دارای پتانسیل شکست است

با شروع تثبیت سهام و با ثبات مجدد داده های چینی ، همانطور که PMI قوی Caixin یک شبه نشان داد (53.4 در مقابل 50.7 Exp) ، دلار استرالیا می تواند برای شکست آماده باشد. علاوه بر این ، چین همچنین به سمت زغال سنگ استرالیا می رود تا از بحران فعلی قدرت ملی در میان کمبود زغال سنگ بکاهد. عاملی که احتمالاً برای Aussie خوشایند خواهد بود.

در بخش فناوری ، مقاومت محوری در 0.7300-0.7320 0.200 ، همان AUD/CHF در 0.6800 است. در کنار این ، و همانطور که قبلاً نیز اشاره کردم ، داده های موقعیت یابی CFTC این را نشان می دهد دلالان رکورد کوتاهی در زمینه ارز دارندبه بنابراین ، اگر نسخه NFP امروز پیشنهاد خود را برای خرید دلار اعلام کند ، من طرفدار کاهش هرگونه افت در AUD/USD از 0.7220 هستم.

نمودار AUD/USD: بازه زمانی روزانه

دلار استرالیا دارای پتانسیل شکست است ، S & P 500 Turning a Corner

منبع: Refinitiv





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.