دلار آمریکا در اطراف سخنرانی جکسون هول پاول

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: نرخ اصلی فدرال رزرو در حال حاضر 2.50 درصد است که در حد بالایی نرخ به اصطلاح خنثی سیاست پولی قرار دارد. نظرات پاول رئیس فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ اصلی فدرال رزرو به بالای 2.50 درصد خواهد رفت و برای مدتی در آن باقی خواهد ماند. با

کد خبر : 246896
تاریخ انتشار : جمعه ۴ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۹:۴۹
دلار آمریکا در اطراف سخنرانی جکسون هول پاول

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا:

  • نرخ اصلی فدرال رزرو در حال حاضر 2.50 درصد است که در حد بالایی نرخ به اصطلاح خنثی سیاست پولی قرار دارد. نظرات پاول رئیس فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ اصلی فدرال رزرو به بالای 2.50 درصد خواهد رفت و برای مدتی در آن باقی خواهد ماند.
  • با این حال، بازدهی خزانه‌داری آمریکا در حال افزایش است، که ممکن است مهم‌ترین تحولی باشد که از جکسون هول حاصل می‌شود. اگر بازدهی خزانه داری ایالات متحده سود خود را حفظ کند، می تواند به دلار کمک کند تا حرکت خود را دوباره به دست آورد و کمی از بازارهای سهام ایالات متحده خارج شود.
  • بر اساس شاخص احساسات مشتری IG، جفت‌های اصلی USD در مجموع یک سوگیری متفاوت دارند.

سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو در روز جمعه در سمپوزیوم سیاست اقتصادی جکسون هول، نوسانات بازار مالی را معرفی کرد.

وی خاطرنشان کرد که «وبا وجود اینکه نرخ تورم پایین تر در ماه جولای مورد استقبال قرار می گیرد، بهبود یک ماهه بسیار کمتر از آن است ما باید قبلش ببینید FOMC مطمئن باشید که تورم در حال کاهش است.

پاول رئیس فدرال رزرو همچنین اظهار داشت که “آخرین داده های اقتصادی مختلط شده است، و که در من چشم انداز،ایالات متحده آمریکا اقتصاد همچنان به حرکت زیربنایی قوی خود ادامه می دهد.

او به این نتیجه رسید که در حالی که “تصمیم در نشست سپتامبر به مجموع داده های دریافتی و چشم انداز در حال تحول بستگی داردوی همچنین خاطرنشان کرد:در شرایطی که تورم بسیار بالاتر از 2 درصد است و بازار کار بسیار فشرده است، تخمین های بی طرفی بلندمدت جایی برای توقف یا توقف نیست.

نرخ اصلی فدرال رزرو در حال حاضر 2.50 درصد است که در حد بالایی نرخ به اصطلاح خنثی سیاست پولی قرار دارد. نظرات پاول رئیس فدرال رزرو نشان می دهد که نرخ اصلی فدرال رزرو به بالای 2.50 درصد خواهد رفت و برای مدتی در آن باقی خواهد ماند.

انتظارات برای کاهش نرخ بهره فدرال رزرو در سال 2023 در هفته های اخیر به سرعت به عقب برگشته است: پس از نشست FOMC در جولای، بازارها اولین کاهش نرخ بهره را در سه ماهه اول سال 23 کاهش دادند. پس از سخنرانی امروز در جکسون هول، اولین کاهش نرخ برای 4 Q’23 قیمت گذاری شده است.

را ببینید تقویم اقتصادی DailyFX برای جمعه، 26 آگوست 2022.

تجزیه و تحلیل فنی شاخص DXY: نمودار قیمت 5 دقیقه ای (25-26 اوت 2022) (نمودار 1)

دلار آمریکا در اطراف سخنرانی جکسون هول پاول

تأثیر خالص این سخنرانی بر بازارهای مالی هنوز در حال بررسی است. دلار آمریکا (از طریق شاخص DXY) و همچنین قیمت طلا و معاملات آتی بازار سهام ایالات متحده، هم بالاتر و هم پایین تر معامله شده است.

با این حال، بازدهی خزانه‌داری آمریکا در حال افزایش است، که ممکن است مهم‌ترین تحولی باشد که از جکسون هول حاصل می‌شود. اگر بازدهی خزانه داری ایالات متحده سود خود را حفظ کند، می تواند به دلار کمک کند تا حرکت خود را دوباره به دست آورد و کمی از بازارهای سهام ایالات متحده خارج شود.

— نوشته شده توسط کریستوفر وکیو، CFA، استراتژیست ارشد



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.