دقیقاً چه چیزی می خرید؟

“The Metaverse” از مفهوم جدید علمی تخیلی به استراتژی محصول فیس بوک تبدیل شده است. ما شاهد بودیم که بازی‌های رمزنگاری مرتبط با متاورس مانند Decentral land (MANA)، Sandbox (SAND) و Enjin Coin (ENJ) در ارزش بازار منفجر شدند، زیرا Metaverse در مرکز توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد. در این مقاله، سه ارز دیجیتال

کد خبر : 137844
تاریخ انتشار : جمعه ۱۲ آذر ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۰
دقیقاً چه چیزی می خرید؟


“The Metaverse” از مفهوم جدید علمی تخیلی به استراتژی محصول فیس بوک تبدیل شده است. ما شاهد بودیم که بازی‌های رمزنگاری مرتبط با متاورس مانند Decentral land (MANA)، Sandbox (SAND) و Enjin Coin (ENJ) در ارزش بازار منفجر شدند، زیرا Metaverse در مرکز توجه معامله‌گران و سرمایه‌گذاران قرار می‌گیرد.

در این مقاله، سه ارز دیجیتال پیشرو در بازی‌های متاورس، افزایش قابل توجه آن‌ها در هفته گذشته را بررسی می‌کنیم، و همچنین اطلاعاتی در مورد اینکه ارزش بلندمدت این بازی‌ها ممکن است از کجا ناشی شود، ارائه می‌کنیم.

زمین غیر مرکزی ($MANA)

هدف بازی‌های رمزنگاری شده در هسته آنها، تبدیل کمبود دیجیتال به ارزش واقعی برای کاربران است.

این موضوع در آخر هفته زمانی که یکی از شرکت‌های تابعه Tokens.com به نام The Metaverse Group املاک دیجیتالی را در Decentraland به قیمت 618000 MANA یا حدود 3 میلیون دلار در زمان نگارش این مقاله خریداری کرد، کاملاً تجسم یافت.

در طول هفته گذشته، Decentraland شاهد افزایش 40 درصدی در ارز دیجیتال MANA خود بوده است.

Decentraland ممکن است ملموس ترین کاربرد متاورس در بازی باشد. کاربران می توانند از ارز رمزنگاری شده درون بازی MANA برای خرید زمین، لباس، هنر و سایر کالاهای غیر قابل تعویض توسط کاربر استفاده کنند.

ارزهای دیجیتال متاورس: دقیقاً چه چیزی می خرید؟

کاربران با اتصال کیف پول اتریوم به بازی و خرید MANA در صرافی هایی مانند Coinbase یا Uniswap، کالاها را خریداری می کنند. منطقی است که ما شاهد افزایش ارزش MANA در چنین بازه زمانی کوتاهی هستیم، زیرا افراد بیشتری به بازی علاقه مند می شوند، خرید می کنند و ارزش سوداگرانه زمین و کالا را در فضای دیجیتال تایید می کنند.

جعبه شنی ($SAND)

اگر Decentraland شاهد رشد ارزش خود به دلیل مصرف کنندگان رمزنگاری باشد، Sandbox ارزش خود را به دلیل کارآفرینان رمزنگاری افزایش می دهد. Sandbox شبیه به بازی غیر رمزنگاری Roblox است که در آن کاربران می توانند بازی ها و پوسته های خود را بسازند و در Robucks غرامت دریافت کنند. تمایز Sandbox در قالب قطعات NFT زمین Sandbox قابل خرید در OpenSea است. ماهیت متمرکز Roblox به این معنی است که سازنده بازی در Roblox نمی تواند کل بازی خود یا فضای سروری که در آن قرار دارد را به کاربر دیگری بفروشد. در مقابل، یک کاربر Sandbox در واقع مالک زمینی است که بازی‌هایش در آن ساخته شده‌اند.

ارزهای دیجیتال متاورس: دقیقاً چه چیزی می خرید؟ارزهای دیجیتال متاورس: دقیقاً چه چیزی می خرید؟

ارز رمزنگاری شده درون بازی SAND SAND در هفته گذشته رشد 70 درصدی داشته است و آن را به یکی از 50 ارز دیجیتال برتر تبدیل کرده است.

سکه انجین ($ENJ)

در حالی که SAND و MANA برای کاربران در اکوسیستم‌های سازگار خود کمبود و ارزش ایجاد می‌کنند، Enjin Coin (ENJ) پتانسیل یک اکوسیستم بازی غیرمتمرکز را با ایجاد یک چند آیه دیجیتال تجسم می‌دهد.

Enjin ابزاری است که به کسب‌وکارها و بازی‌ها اجازه می‌دهد NFT‌ها را روی بلاک چین اتریوم ایجاد کرده و آن‌ها را در محصولات نرم‌افزاری خود ادغام کنند.

سکه های Enjin را می توان برای خرید کالا در بیش از 40 بازی که از محصولات Enjin استفاده می کنند استفاده کرد.

ارزهای دیجیتال متاورس: دقیقاً چه چیزی می خرید؟

در هفته گذشته، انجین به بالاترین ارزش بازار 4.81 میلیارد دلاری رسید، اما از آن زمان به ارزش بازار 3.7 میلیارد دلار سقوط کرده است.

در واقع چه چیزی می خرید؟

زیبایی سرمایه‌گذاری‌های Web 3.0 همچنین ریسک آن‌ها است: آنها برای دستیابی به پتانسیل کامل خود به یک جامعه قوی از توسعه‌دهندگان، سرمایه‌گذاران و فرمانداران متکی هستند.

ارزش واقعی این بازی ها تنها با فناوری آنها شروع می شود. هنگام خرید یک ارز دیجیتال مرتبط با متاورس، ارزش بلندمدت آن توسط تجربیاتی که سازندگان محتوا به بینندگان و کاربران ارائه می‌دهند ایجاد می‌شود.

تجارب بازی من با بسیاری از بازی‌هایی که توسط ارزهای دیجیتال بالا ارائه می‌شوند، بسیار موفق بوده‌اند، با این حال، گفتگو با اعضای انجمن Discords، Twitch Streams و Twitter Spaces گروهی جهانی از متفکران را نشان داد که مشتاق یافتن راه‌هایی هستند. برای عبور از مرزهای خلاق

روی بازی شرط نبند، روی بازیکن شرط بندی کن.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.