دفاع کاخ سفید از واکنش به خروج قطار اوهایو از ریل. سنا برای بررسی ایمنی

خروج قطار از ریل که توسط نورفولک ساترن اداره می شد، هزاران نفر از ساکنان را مجبور به تخلیه در حالی کرد که خدمه راه آهن مواد شیمیایی را تخلیه و سوزانده بودند. هیچ تلفات یا جراحتی گزارش نشده است، اما ساکنان خواستار پاسخ در مورد خطرات بالقوه سلامتی هستند. کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ

کد خبر : 321491
تاریخ انتشار : شنبه ۲۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۵:۲۹
دفاع کاخ سفید از واکنش به خروج قطار اوهایو از ریل.  سنا برای بررسی ایمنی


خروج قطار از ریل که توسط نورفولک ساترن اداره می شد، هزاران نفر از ساکنان را مجبور به تخلیه در حالی کرد که خدمه راه آهن مواد شیمیایی را تخلیه و سوزانده بودند. هیچ تلفات یا جراحتی گزارش نشده است، اما ساکنان خواستار پاسخ در مورد خطرات بالقوه سلامتی هستند.

کارین ژان پیر، سخنگوی کاخ سفید در یک نشست خبری گفت: «ما یک تلاش قوی و چند سازمانی را برای حمایت از مردم فلسطین شرقی، اوهایو بسیج کرده‌ایم. “دولت فدرال متعهد است که مطمئن شود جامعه آنچه را که نیاز دارد دریافت می کند و تا زمانی که طول بکشد در زمین حضور خواهد داشت.”

ماریا کانتول، رئیس کمیته بازرگانی سنای ایالات متحده، در پاسخ به نگرانی‌های ناشی از خروج از ریل و ایمنی، اواخر روز جمعه گفت که تحقیقاتی را درباره اقدامات ایمنی مواد خطرناک راه‌آهن آغاز کرده است.

کانتول، در نامه‌ای به مدیر اجرایی نورفولک ساترن و مدیران عامل شش اپراتور راه‌آهن باری دیگر، خاطرنشان کرد که قطار دارای 20 واگن مواد خطرناک است که وینیل کلرید، بوتیل آکریلات و ایزوبوتیلن را حمل می‌کردند که 11 مورد از آن‌ها از ریل خارج شدند.

کانتول نوشت: «هر راه‌آهنی باید شیوه‌های ایمنی مواد خطرناک خود را برای محافظت بهتر از کارکنان، محیط‌زیست و خانواده‌های آمریکایی بازنگری کند و ایمنی را به عنوان اولویت اصلی خود تأیید کند».

این نامه همچنین به مدیران اجرایی برلینگتون شمالی سانتافه (BNSF)، ملی کانادا، اقیانوس آرام کانادا، CSX، کانزاس سیتی جنوبی و اتحادیه پاسیفیک ارسال شد.

راه آهن بلافاصله به درخواست ها برای اظهار نظر پاسخ نداد.

اداره بهداشت و خدمات انسانی و مراکز کنترل و پیشگیری از بیماری (CDC) روز جمعه گفتند که در حال اعزام تیمی از پرسنل پزشکی و سم شناسان برای انجام آزمایش ها و ارزیابی های بهداشت عمومی هستند. آمیت بوز، رئیس اداره راه آهن فدرال هفته آینده از این سایت بازدید خواهد کرد و آژانس حفاظت از محیط زیست در حال افزایش آزمایشات است.

آلن شاو، مدیر اجرایی نورفولک جنوبی گفت که راه آهن یک صندوق حمایتی اولیه 1 میلیون دلاری ایجاد کرده و 1.7 میلیون دلار کمک مالی مستقیم به بیش از 1100 خانواده و کسب و کار برای پوشش هزینه های تخلیه توزیع کرده است. او در نامه ای به ساکنان گفت: «ما شما را ناامید نخواهیم کرد.

مایک دی واین، فرماندار اوهایو روز جمعه گفت توده ای از آلودگی که به سمت پایین رودخانه اوهایو، منبع آب آشامیدنی 5 میلیون نفر حرکت می کرد، از بین رفته است و گفت که آزمایش های ایالتی هرگز نشان نداد که آب آلوده به سیستم های آشامیدنی شهری وارد شده است. .

دواین از کنگره خواست تا مقررات ایمنی راه آهن را بازنگری کند، ایالت های ابراز تاسف قدرت کمی برای درخواست اطلاعات در مورد انواع کالاهای خطرناک در مرزهایشان دارند.

وزیر حمل و نقل، پیت بوتیگیگ، روز پنجشنبه گفت که باید اقدامات بیشتری برای رفع ایمنی ریلی در مواجهه با صدها خروج قطار از ریل انجام شود. وی خاطرنشان کرد: سالانه حدود 1000 قطار از ریل خارج می شوند.

دی واین گفت که امیدوار است یک کمیسیون کامل ریاست جمهوری یا جلسات استماع گسترده ای در کنگره برای بررسی این حادثه و اطمینان از اینکه هرگز دوباره اتفاق نمی افتد وجود داشته باشد.

انجمن راه آهن آمریکا گفت که هیئت ملی ایمنی حمل و نقل (NTSB) باید قبل از ایجاد هرگونه تغییر در قوانین ایمنی، تحقیقات خود را در مورد حادثه ادامه دهد.

کانتول خاطرنشان کرد که در طول پنج سال گذشته، بزرگ‌ترین راه‌آهن‌ها «نزدیک به یک سوم نیروی کار خود را کاهش داده‌اند، راه‌آهن‌های کرکره‌ای که در آن واگن‌های ریلی به طور سنتی بازرسی می‌شوند، و قطارهای طولانی‌تر و سنگین‌تری در حال حرکت هستند.» این گروه بلافاصله در مورد نامه کانتول اظهار نظر نکرد.

جنیفر هومندی، رئیس NTSB در توییتر گفت که قانون لغو برای اجباری کردن ترمزهای پنوماتیکی با کنترل الکترونیکی نمی‌تواند از خروج از ریل جلوگیری کند، زیرا این فقط برای قطارهای قابل اشتعال با خطر بالا اعمال می‌شود.

(گزارش توسط دیوید شپردسون و براد بروکس؛ ویرایش توسط دایان کرافت و لزلی آدلر)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.