دستور کار بازنشانی عالی WEF همچنان به بازپس گیری قابل توجهی از منتقدان ادامه می دهد – اخبار بیت کوین

در میان همه‌گیری کووید-19 در سال 2020، بوروکرات‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های چند ملیتی و سازمان‌های بین‌المللی شروع به ترویج مفهوم «بازنشانی بزرگ» کردند، ایده‌ای که توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) راه‌اندازی شد و ادعا می‌کند جهانی سبزتر و عادلانه‌تر را تقویت می‌کند. از زمانی که ایده Great Reset در آن سال و پس از سال

کد خبر : 240483
تاریخ انتشار : جمعه ۲۱ مرداد ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
دستور کار بازنشانی عالی WEF همچنان به بازپس گیری قابل توجهی از منتقدان ادامه می دهد – اخبار بیت کوین


در میان همه‌گیری کووید-19 در سال 2020، بوروکرات‌ها، مؤسسات مالی، شرکت‌های چند ملیتی و سازمان‌های بین‌المللی شروع به ترویج مفهوم «بازنشانی بزرگ» کردند، ایده‌ای که توسط مجمع جهانی اقتصاد (WEF) راه‌اندازی شد و ادعا می‌کند جهانی سبزتر و عادلانه‌تر را تقویت می‌کند. از زمانی که ایده Great Reset در آن سال و پس از سال 2020 با تبلیغات بسیار بیشتری روبرو شد، تعداد زیادی از شهروندان جهانی علیه این موضوع صحبت کردند. موضوع بحث‌برانگیز آنقدر برجستگی پیدا کرد که بررسی‌کننده‌های واقعیت در سال گذشته به منظور جلوگیری از اطلاعات نادرست ادعایی درباره موضوع Great Reset در پلتفرم‌های رسانه‌های اجتماعی مستقر شدند. امروزه، افراد مختلف همچنان محتوای Great Reset را در رسانه‌های اجتماعی محکوم می‌کنند و مؤسسه‌ای را که این پیام را منتقل می‌کند، تنبیه می‌کنند.

توییت WEF که اکنون حذف شده است «شما صاحب هیچ چیز نخواهید شد و خوشحال خواهید بود» از سال 2016

اگر اخبار را دنبال کنید و به اقتصاد و سیاست توجه کنید، احتمالاً در مورد تنظیم مجدد بزرگ و عبارت “شما صاحب هیچ چیز نخواهید شد و خوشحال خواهید شد” شنیده اید. بسیاری از مردم تنظیم مجدد بزرگ و عبارت را به مجمع جهانی اقتصاد (WEF)، یک سازمان بین المللی مستقل که توسط کلاوس شواب تأسیس شده است، مرتبط می کنند. این به این دلیل است که WEF توییت کرد حدود هشت پیش‌بینی برای سال 2030 در نوامبر 2016.

توییت و نقل قول “شما صاحب چیزی نخواهید بود و خوشحال خواهید شد” از یک سرمقاله نظر نوشته شده توسط نماینده دانمارکی Ida Auken. سپس، سال‌ها بعد در میان همه‌گیری کووید-19 در سال 2020، فشار بزرگی از سوی WEF انجام شد و شواب کتابی به نام «کووید-19: تنظیم مجدد بزرگ» منتشر کرد.

دستور کار بازنشانی عالی WEF همچنان برای دریافت Pushback ادامه دارد
این توییت خاص درباره هشت پیش بینی جهان در سال 2030 حذف شده است.

این ایده در مورد جریانی از تغییرات سیاسی، جهانی پس از کووید 19، برابری، تغییرات آب و هوایی و تجسم مجدد سرمایه داری صحبت می کند. WEF تنها مروج ایده بزرگ تنظیم مجدد نیست، زیرا بیست و سومین و نخست وزیر فعلی کانادا، جاستین ترودو، از این ایده حمایت کرده است و جو بایدن، رئیس جمهور ایالات متحده نیز متهم شده است که مفاهیم تنظیم مجدد بزرگ را از طریق “بهتر بسازید” تایید کرده است. ” برنامه

دستور کار بازنشانی عالی WEF همچنان برای دریافت Pushback ادامه دارد
توییتی که WEF در پاسخ به توییت حذف شده 18 نوامبر 2016 انجام داد، این اسکرین شات را به آن پیوست کرده بود. مجموعه وبلاگی که این ویدئو بر اساس آن است، یک آزمایش فکری برای برانگیختن سوالاتی در مورد آینده است. زمینه بیشتر در یادداشت نویسنده در انتهای این وبلاگ،” WEF سالها بعد در 26 اکتبر 2020 نوشت.

وب سایتی به نام greatreset.com که این ایده را تبلیغ می کند توجه مردم را به خود جلب کرده است و نشریه TIME مجموعه ای از سرمقاله های Great Reset را منتشر کرد که این موضوع را تأیید می کند. در مقاله ای که در ژوئن 2020 منتشر شد، بنیانگذار WEF معتقد است که جهان باید از بخش خصوصی درخواست کند که به جنبش بپیوندد.

شواب نوشت: «واضح است که اراده برای ساختن جامعه ای بهتر وجود دارد. ما باید از آن برای ایمن سازی تنظیم مجدد بزرگ که به شدت به آن نیاز داریم استفاده کنیم. این امر مستلزم دولت‌های قوی‌تر و مؤثرتر است، اگرچه این به معنای فشار ایدئولوژیک برای دولت‌های بزرگ‌تر نیست. بنیانگذار WEF می افزاید: و این نیازمند مشارکت بخش خصوصی در هر مرحله است.

دستور کار بازنشانی عالی WEF همچنان برای دریافت Pushback ادامه دارد
مجموعه سرمقاله های Great Reset مجله TIME.

“بازنشانی بزرگ دیوانه کننده” که توسط منتقدان تحقیر شد، انجمن بین المللی آزادی تازه ایجاد شده با هدف عقب نشینی در برابر تنظیم مجدد بزرگ

تا به امروز، تعداد زیادی از مردم بسیار مخالف ایده تنظیم مجدد بزرگ WEF هستند، و این موضوع از پایان سال 2020 در رسانه های اجتماعی رایج بوده است. سال گذشته، بررسی کننده واقعیت در سایت های رسانه های اجتماعی مانند توییتر و یک گزارش بررسی واقعیت رویترز مدعی شد: «مجمع جهانی اقتصاد هدف مشخصی ندارد که مردم تا سال 2030 صاحب هیچ چیز نباشند و خوشحال باشند.» علیرغم اظهاراتی از این دست و بررسی‌کننده‌های حقایق استقرار، بسیاری از ناظران معتقدند که تنظیم مجدد بزرگ یک اقدام جمع‌گرایانه است. دستور جلسه.

راسل برند بازیگر و فعال سیاسی در آوریل 2022 درباره تنظیم مجدد بزرگ صحبت کرد. ویدیوی تنظیم مجدد بزرگ برند 1.8 میلیون بازدید در فیس بوک و تقریباً 859864 بازدید در یوتیوب داشت. موضوع دستور کار راه اندازی مجدد هنوز هم تا به امروز مطرح است و در رسانه های اجتماعی به طور روزانه مورد بحث قرار می گیرد. مت گوبا، مدیر عامل شرکت Bizbritain، یک کارگزار مالی مستقر در مارلو، انگلستان، صحبت کرد در مورد ایجاد مجمع بین المللی آزادی به منظور مبارزه با مفاهیم تنظیم مجدد بزرگ.

گوبا روز سه شنبه به 103400 دنبال کننده خود در توییتر گفت: “مبارزه ما علیه WEF در حال انجام است.” «می‌خواهم شما را با مجمع بین‌المللی آزادی معرفی کنم. در هفته‌های آتی، ما سخت کار می‌کنیم تا پلتفرمی بسازیم تا در برابر Great Reset عقب نشینی کنیم و بسته بندی کلاوس را ارسال کنیم. این نبرد می تواند برنده شود.»

پل میچل محافظه کار کانادایی از حزب استقلال وایلدروز آلبرتا، یک حزب سیاسی استانی در کانادا، ادعا می کند که ارزهای دیجیتال بانک مرکزی بخشی از طرح تنظیم مجدد بزرگ است. میچل می‌گوید: «WEF برای پایان دادن به پول نقد و جایگزینی آن با ارزهای دیجیتال بانک مرکزی (CBDC) به عنوان بخشی از بازنشانی بزرگ دیوانه‌وار خود تلاش می‌کند. گفت، به اشتراک گذاری مقاله Zerohedge در مورد جامعه بدون پول نقد. مردم بریتانیا ظاهراً همکاری نمی کنند و بیشتر و بیشتر از پول نقد استفاده می کنند. میچل افزود، کانادایی ها نیز باید همین کار را انجام دهند.

سیک برای حقیقت آینده نگر به 54300 دنبال کننده توییتر خود گفت که ایده “بازنشانی بزرگ” همه چیز در مورد کنترل جمعی است. Sikh For Truth گفت: «هدف مجمع جهانی اقتصاد و هر دولت و سازمان‌های جهانی مهندسی یک «بازنشانی عالی» است – نتیجه یک دولت جهانی مبتنی بر سازمان ملل خواهد بود که بر پایه هیستری آب و هوا با کنترل گسترده اجتماعی و دیجیتالی بنا شده است. گفت در روز چهارشنبه در حالی که بسیاری از مردم ریست بزرگ را طرحی فاشیستی می نامند که هدف آن نصب نظم جهانی توتالیتر نخبه گرایان است، اکثر رسانه های امروزی آن را یک تئوری توطئه جناح راست و ضد واکسیر می نامند.

معیارهای بازنشانی عالی از طریق Google Trends در مقایسه با بیشتر موضوعات مورد پرسش، میزان قابل توجهی از علاقه جهانی را دریافت می کنند

با جستجوی ساده با استفاده از عبارات “تنظیم مجدد عالیو «WEF» در توییتر و سایر وب‌سایت‌های رسانه‌های اجتماعی، نتایج جستجو همیشه به پست‌ها یا موضوعاتی منجر می‌شود که ایده‌های بزرگ راه‌اندازی مجدد مانند راه‌حل‌های تغییر آب و هوا، سرمایه‌داری سهامداران و جهانی‌گرایی سیاسی را تحقیر می‌کنند. علاقه به “بازنشانی بزرگ” خیره کننده است زیرا داده های Google Trends (GT) نشان می دهد که در هفته دوم ژانویه 2022، جستجوی “بازنشانی عالی” امتیاز GT 95 از 100 را کسب کرده است.

در پایان فوریه 2022، به مدت سه هفته امتیاز GT عبارت جستجو در 99-100 باقی ماند، و در حالی که این عبارت در ماه می به 35 کاهش یافت، موضوع Great Reset دوباره در حال افزایش است و امتیاز GT عبارت 50 این است. هفته داده‌های GT در ماه می 2020 شروع به بررسی جستجوی Great Reset کردند زیرا در آن ماه امتیاز کمتر از 1 داشت. رتبه‌بندی جستجوی سوژه در نوامبر 2020 نیز در بحبوحه همه‌گیری کووید-19 به 100 رسید.

برچسب ها در این داستان

جمع گرایی، کمونیسم، تئوری توطئه، کووید-19، کووید-19: تنظیم مجدد بزرگ، اقتصاد، اقتصاد، فاشیسم، امور مالی، راه اندازی مجدد مالی، بازنشانی مالی، تنظیم مجدد بزرگ، موضوع تنظیم مجدد بزرگ، انجمن بین المللی آزادی، کلاوس شواب، مت گوبا، پل میچل، تبلیغات، تجسم مجدد سرمایه داری، سیک برای حقیقت، زیرساخت های اجتماعی، سوسیالیسم، اقتصاد سهامداران، مجله تایم، WEF، WEF داووس، مجمع جهانی اقتصاد

نظر شما در مورد Great Reset و افرادی که نظرات خود را بر خلاف این ایده ابراز کرده اند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.