در حالی که پنجه‌های بازار خرسی قیمت‌های اتریوم را پایین می‌آورند، کارمزدهای شبکه اتریوم کم می‌ماند – Altcoins Bitcoin News

[ad_1] در حالی که قیمت اتریوم طی 30 روز گذشته 61 درصد افزایش یافت، ارزش دلاری این دارایی کریپتو همچنان بیش از 60 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده اتریوم در 9 ماه پیش است. در بحبوحه رکود بازار، میانگین کارمزدهای شبکه کمتر از 5 دلار برای هر تراکنش بوده است و در 30

کد خبر : 235817
تاریخ انتشار : یکشنبه ۹ مرداد ۱۴۰۱ - ۲۳:۰۰
در حالی که پنجه‌های بازار خرسی قیمت‌های اتریوم را پایین می‌آورند، کارمزدهای شبکه اتریوم کم می‌ماند – Altcoins Bitcoin News

[ad_1]

در حالی که قیمت اتریوم طی 30 روز گذشته 61 درصد افزایش یافت، ارزش دلاری این دارایی کریپتو همچنان بیش از 60 درصد کمتر از بالاترین رکورد ثبت شده اتریوم در 9 ماه پیش است. در بحبوحه رکود بازار، میانگین کارمزدهای شبکه کمتر از 5 دلار برای هر تراکنش بوده است و در 30 جولای، در ساعت 9 شب (ET)، میانگین کارمزد تقریباً 0.001 اتر یا 1.70 دلار برای هر انتقال بود. علاوه بر این، ردیاب گاز در etherscan.io نقل و انتقالات ارزان‌تری را در این آخر هفته ثبت کرد، زیرا معاملات در محدوده 0.18 تا 0.66 دلار توسط استخراج‌کنندگان اتریوم تایید شده است.

هزینه های متوسط ​​و متوسط ​​شبکه اتریوم کم باقی می ماند

اتریوم بیش از 60 درصد از ارزش آن در 10 نوامبر 2021 کمتر است، اما این روزها هزینه های انتقال شبکه بسیار کمتر شده است. داده ها نشان می دهد که در 30 جولای، میانگین کارمزد تراکنش اتریوم تقریباً 0.001 ETH یا 1.70 دلار برای هر انتقال بود.

هزینه‌های متوسط ​​در شبکه حتی ارزان‌تر بوده و 0.00039 ETH یا 0.663 دلار در هر تراکنش است. میانگین کارمزد تراکنش های اتریوم در ماه جولای از مرز 5 دلار فراتر نرفت. علاوه بر این، هزینه‌های متوسط ​​اتریوم در ماه جولای از مرز 2.50 دلار برای هر انتقال عبور نکرد.

انتقال داده ها در پایان ماه جولای در شبکه اتریوم نشان می دهد که هزینه های انتقال ثبت شده توسط ردیاب گاز etherscan.io بسیار کمتر از تخمین های bitinfocharts.com بوده است. آمار Gas Tracker می گوید که فروش Opensea در 30 جولای ممکن است 0.86 دلار برای کاربر هزینه داشته باشد، معامله Uniswap 2.21 دلار برآورد شده است، و انتقال ERC20 در روز شنبه حدود 0.65 دلار است.

هزینه های لایه دوم زیر 0.50 دلار در هر انتقال یا تعویض است

هزینه های انتقال شبکه اتریوم پایین و بالای ثبت شده توسط etherscan.io بین پنج تا شش gwei در هر انتقال در 30 ژوئیه بود. این مقادیر با هزینه های انتقال ثبت شده در 9 ماه قبل که ETH به 4878 دلار در هر واحد رسید بسیار متفاوت است.

در آن زمان، معیارهای bitinfocharts.com به تفصیل توضیح می‌دهد که میانگین هزینه انتقال ETH حدود 29 دلار برای هر انتقال بود. یک عکس ثبت شده در archive.org نشان می دهد که ردیاب گاز etherscan.io نرخ تراکنش های ارزان تری را نمودار کرده است.

در حالی که کارمزدهای 30 جولای بین پنج تا هفت گوی بود، کمترین کارمزد در 9 نوامبر 2021، 171 gwei یا 12.83 دلار برای هر انتقال بود. هزینه تراکنش ERC20 39.71 دلار و مبادله غیرمتمرکز (dex) 122.18 دلار بود.

با هزینه های شبکه اتریوم بسیار پایین، هزینه های لایه دو (L2) ثبت شده در 30 جولای حتی کمتر بود. انتقال Loopring 0.02 دلار بود و برای تعویض توکن ها، هزینه 0.39 دلار بود. تراکنش های ZKSync 0.05 دلار و مبادله توکن ها تقریباً 0.13 دلار بود. Optimism و Arbitrum با 0.21 تا 0.25 دلار در هر تراکنش و 0.31 تا 0.41 دلار به ازای هر سوآپ، بالاترین کارمزد L2 را دارند.

برچسب ها در این داستان

میانگین کارمزد، Bear Market، Bear Market Action، Bitinfocharts.com، کارمزد BTC، داده، ETH، کارمزد ETH، کارمزد گاز اتر، اتر، کارمزد اتر، اتریوم، اتریوم (ETH)، هزینه‌های اتریوم، etherscan.io، etherscan.io ردیاب گاز، کارمزدها، هزینه‌های L2، l2fees.info، کارمزد میانه، هزینه‌های متوسط، معیارها، هزینه‌های استخراج‌کننده، پاداش‌های ماینر، کارمزد شبکه، داده‌های Onchain، آمار، هزینه‌های انتقال

نظر شما در مورد پایین ماندن هزینه های اتریوم در 30 روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، ردیاب گاز etherscan.io

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر یک از محتوا، کالاها یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.