در حالی که معامله گران به دنبال سرنخ هایی در مورد کاهش فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار نزدیک به پایین ترین سطح سال جاری سقوط کرد

نوشته بریجید رایلی (رویترز) -در حالی که بازارها بر سرنخ هایی در مورد اندازه کاهش گسترده نرخ بهره ایالات متحده در آینده متمرکز شده اند، دلار در برابر سبدی از همتایان خود در روز چهارشنبه نزدیک به پایین ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته باقی ماند، در حالی که استرلینگ تنها از

کد خبر : 489201
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۷ شهریور ۱۴۰۳ - ۸:۴۶
در حالی که معامله گران به دنبال سرنخ هایی در مورد کاهش فدرال رزرو توسط رویترز هستند، دلار نزدیک به پایین ترین سطح سال جاری سقوط کرد


نوشته بریجید رایلی

(رویترز) -در حالی که بازارها بر سرنخ هایی در مورد اندازه کاهش گسترده نرخ بهره ایالات متحده در آینده متمرکز شده اند، دلار در برابر سبدی از همتایان خود در روز چهارشنبه نزدیک به پایین ترین سطح خود در بیش از یک سال گذشته باقی ماند، در حالی که استرلینگ تنها از بالاترین سطح چند ساله خود معامله می شود. ماه

بیت کوین در آسیا مورد توجه قرار گرفت و پس از شکستن به زیر سطح حمایت حدود 60000 دلار، بیش از 4 درصد سقوط کرد.

دلار استرالیا پس از اینکه داده‌ها نشان داد تورم داخلی در ماه جولای به پایین‌ترین حد چهار ماهه کاهش یافته است، به بالاترین سطح هشت ماهه خود رسید، اما پیشرفت کلی در تعدیل افزایش قیمت‌ها ناامیدکننده بود. آخرین قیمت آن 0.06793 دلار بود.

چارو چانانا، رئیس بخش FX ساکسو گفت: “بعید است که بانک مرکزی استرالیا در نشست سپتامبر حرکت کند، که می تواند در کوتاه مدت لایه ای دیگر از قدرت دلار استرالیا را همراه با ضعف دوره ای دلار و پویایی رشد پایدار جهانی اضافه کند.” استراتژی

در جاهای دیگر، حرکت های کلی در بازار ارز متوقف شد زیرا معامله گران منتظر نکات جدیدی در مورد وضعیت بزرگترین اقتصاد جهان بودند.

سرمایه گذاران به اتفاق آرا شرط بندی می کنند که فدرال رزرو کاهش نرخ های بهره را در ماه آینده پس از شیب منفی رئیس جروم پاول در هفته گذشته آغاز خواهد کرد، و اکنون بحث بر سر این است که آیا این کاهش 50 واحدی بسیار بزرگ خواهد بود یا خیر.

با توجه به ابزار FedWatch گروه CME (NASDAQ:)، قیمت فعلی با احتمال 36 درصد برای کاهش بزرگتر است، در مقایسه با 29 درصد یک هفته قبل.

بازارهایی که به طور کامل برای کاهش 25 واحدی در ماه آینده قیمت گذاری شده اند، تا پایان سال شاهد کاهش بیش از 100 واحد پایه هستند.

تخمین اولیه تولید ناخالص داخلی ایالات متحده در سه ماهه دوم در اواخر این هفته همراه با شاخص هزینه های مصرف شخصی اصلی (PCE) که معیار تورم ترجیحی فدرال رزرو است، ارائه می شود.

مت سیمپسون، تحلیلگر ارشد بازار در سیتی ایندکس، گفت: اما با تغییر توجه از تورم به قدرت اقتصاد، اهمیت داده های PCE این هفته «قابل بحث است».

برای از بین بردن انتظارات از کاهش چندگانه فدرال رزرو، به یک شگفتی صعودی قوی نیاز دارد.

ارزش دلار آمریکا که ارزش دلار را در برابر سبدی از ارزها اندازه گیری می کند، آخرین بار 0.2 درصد بالاتر بود و به 100.78 رسید و بالاتر از پایین ترین سطح 13 ماهه 100.51 در جلسه قبل بود.

در این ماه، دلار 3.4 درصد کاهش یافته است که آن را در مسیر بزرگترین کاهش ماهانه خود از نوامبر 2022 قرار داده است.

سیمپسون گفت، اما با توجه به اینکه بازارها برای هفته‌ها از ماه سپتامبر در حال کاهش قیمت بوده‌اند، به نظر می‌رسد که حرکت نزولی دلار در حال کاهش است و حمایت حدود 100.18/30 افزایش یافته است.

استرلینگ پس از رسیدن به بالاترین قیمت خود از مارس 2022 در برابر دلار آمریکا با 1.3269 دلار در روز سه شنبه با 0.14 درصد کاهش به 1.3243 دلار رسید.

یورو با 0.24 درصد کاهش به 1.1156 دلار رسید، اما فاصله چندانی با اوج 13 ماهه که در اوج هفته ثبت شد، نبود.

ین در برابر دلار آمریکا با 0.23 درصد کاهش به 144.33 در هر دلار رسید.

دلار نیوزیلند با 0.1 درصد کاهش به 0.6246 دلار رسید. در ارزهای دیجیتال، بیت کوین پس از کاهش بیش از ۶ درصدی در معاملات اولیه، آخرین بار با ۴.۱ درصد کاهش به ۵۹۳۲۹ دلار رسید.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.