در حالی که دیگران سعی می کنند همه چیز را توکنیزه کنند، بیت کوین ارزش را ذخیره می کند

[ad_1] توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی در سایر بلاک‌چین‌ها فقط مشکلات مالی را که بیت‌کوین امیدوار است برطرف کند، تداوم می‌بخشد. این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه مالی، چهار سال را در پیاده نظام گذراند. تقاضا برای نمادسازی دارایی‌هایی مانند املاک

کد خبر : 343638
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۷ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۹:۰۰
در حالی که دیگران سعی می کنند همه چیز را توکنیزه کنند، بیت کوین ارزش را ذخیره می کند

[ad_1]

توکن‌سازی دارایی‌های دنیای واقعی در سایر بلاک‌چین‌ها فقط مشکلات مالی را که بیت‌کوین امیدوار است برطرف کند، تداوم می‌بخشد.

این یک سرمقاله نظری توسط میکی کاس، فارغ التحصیل وست پوینت با مدرک اقتصاد است. او قبل از انتقال به سپاه مالی، چهار سال را در پیاده نظام گذراند.

تقاضا برای نمادسازی دارایی‌هایی مانند املاک و مستغلات راه‌حلی برای مشکلاتی نیست، بلکه نشانه‌ای از مشکلاتی است که پول بد تداوم می‌بخشد. اگر امیدواریم شکاف فزاینده در نابرابری ثروت را حل کنیم، باید املاک و مستغلات را به ارزش مفید خود به عنوان یک مسکن یا محل کسب و کار کاهش داد، نه اینکه به عنوان یک ذخیره ارزش توسط نمایندگی استفاده شود.

پست لینکدین، مارس 2023

Blockworks این “پیشرفت” در فناوری را بدون پرداختن به عوارض جانبی بالقوه ای که توکن سازی گسترده دارایی ممکن است ایجاد کند برجسته کرد. در بخش نظرات، توکن‌سازی به‌عنوان وسیله‌ای برای افرادی که قادر به خرید خانه‌ای برای شرکت در بازار املاک و مستغلات نیستند، تبلیغ می‌شود. اما چرا خانه ها در وهله اول اینقدر گران هستند؟

زیرا آنها به‌عنوان ذخیره‌ای از ارزش استفاده می‌شوند، عملکرد سابق پول واقعی که به دلیل دهه‌ها کیمیاگری مالی و پولی که قدرت خرید مردم را تضعیف کرده است، دیگر امکان‌پذیر نیست.

توکن‌سازی دارایی‌هایی مانند املاک و مستغلات تنها باعث بدتر شدن اوضاع می‌شود، زیرا جمعیت پول را به بازار می‌برند و قیمت‌ها را بالاتر می‌برد. تبدیل به یک پیشگویی خودساز می شود. مردم خانه می خرند زیرا می دانند قیمت ها افزایش می یابد، سپس قیمت ها افزایش می یابد و تقاضای بیشتری برای تعقیب سود وارد می شود. هر سرمایه‌گذاری که انگیزه‌های فردی خود را دنبال می‌کند، داشتن خانه را برای شهروندان عادی دور از دسترس قرار می‌دهد. این یک راه حل نیست.

علاوه بر این، «بلاک چین» صرفاً یک دفتر کل یا سابقه ای است که نشان می دهد چه کسی مالک چه چیزی است. مخصوصاً با اتریوم، هیچ پیوند معنی‌داری با دنیای واقعی وجود ندارد که اجازه اجرای قرارداد بومی را بدهد و از کشیدن فرش این دارندگان توکن جلوگیری کند. کل سیستم در نهایت برای حمایت از حقوق مالکیت این سرمایه گذاران به مجریان قانون و سیستم قضایی قدیمی متکی است – سیستمی که به نظر می رسد به طور فزاینده ای در اقدامات اجرایی علیه صنعت کریپتو خصمانه است.

پذیرش بیت کوین اساساً متفاوت است، واقعیتی که به نظر می رسد مردم رمزارز کاملاً آن را اشتباه می دانند. بیت‌کوین به‌جای توکن‌سازی بی‌دیده دارایی‌ها، به دنبال رفع مشکلات پولی است که در وهله اول تمایل به انجام این کار را ایجاد می‌کند. بیت کوین با خدمت به عنوان یک ذخیره واقعی ارزش، حق بیمه پولی را که املاک و مستغلات در دهه های گذشته به دلیل سیستم پولی شکسته به دست آورده اند، از بین می برد. تحت استاندارد بیت کوین، مسکن در نهایت به ارزش مطلوب خود سقوط می کند و خانه ها را بار دیگر برای شهروندان عادی مقرون به صرفه می کند.

توکن‌سازی تنها تداوم دیگری از سیستم فعلی در یک لفاف مصنوعی همتا به همتا است که به عنوان نوآوری مالی پنهان شده است. اجازه ندهید چیز براق جدید شما را از آنچه شکسته است منحرف کند. پول را درست کنید و همه این چیزها بی معنی می شود.

این یک پست مهمان توسط میکی کاس است. نظرات بیان شده کاملاً متعلق به خود آنها است و لزوماً نظرات BTC Inc یا مجله Bitcoin را منعکس نمی کند.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.