در حالی که بیت کوین و اتریوم در زیر مناطق پشتیبانی قبلی قرار می گیرند، اقتصاد کریپتو زیر 1 تریلیون دلار سقوط می کند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین

روز شنبه، 27 آگوست 2022، ارزش بازار جهانی تمام دارایی‌های رمزنگاری موجود به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافت و بیت‌کوین دارایی‌های رمزنگاری پیشرو برای اولین بار از اواسط ژوئیه به زیر منطقه 20 هزار دلاری سقوط کرد. دهانه های Crypto Economy – بیش از 240 میلیارد دلار در 13 روز پاک شد بازارهای ارزهای

کد خبر : 247463
تاریخ انتشار : یکشنبه ۶ شهریور ۱۴۰۱ - ۱:۰۰
در حالی که بیت کوین و اتریوم در زیر مناطق پشتیبانی قبلی قرار می گیرند، اقتصاد کریپتو زیر 1 تریلیون دلار سقوط می کند – به روز رسانی بازار اخبار بیت کوین


روز شنبه، 27 آگوست 2022، ارزش بازار جهانی تمام دارایی‌های رمزنگاری موجود به زیر 1 تریلیون دلار کاهش یافت و بیت‌کوین دارایی‌های رمزنگاری پیشرو برای اولین بار از اواسط ژوئیه به زیر منطقه 20 هزار دلاری سقوط کرد.

دهانه های Crypto Economy – بیش از 240 میلیارد دلار در 13 روز پاک شد

بازارهای ارزهای دیجیتال این آخر هفته درد را احساس می کنند زیرا ارزش بازار جهانی ارزهای دیجیتال امروز کمی کمتر از 1 تریلیون دلار است که طی 24 ساعت گذشته 4 درصد کاهش یافته است. این پس از کاهش بیش از 6 درصدی اقتصاد کریپتو در 24 ساعت قبل بود. کاهش عمده بازار ارزهای دیجیتال تقریبا بلافاصله پس از سخنرانی جروم پاول، رئیس فدرال رزرو، در سمپوزیوم اقتصادی سالانه جکسون هول در روز جمعه رخ داد.

با سقوط بیت کوین و اتریوم به زیر مناطق پشتیبانی قبلی، اقتصاد رمزنگاری به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد
داده‌های Coinmarketcap.com نشان می‌دهد که 20756 دارایی رمزنگاری موجود اکنون کمتر از یک تریلیون دلار ارزش دلاری دارند.

در زمان نگارش این مقاله، بیت کوین (BTC) امروز 3.5 درصد و در 7 روز گذشته 4.5 درصد کاهش یافته است و دارایی ارز دیجیتال پیشرو با قیمت 19968 دلار در هر واحد معامله می شود. بیت کوین امروز در ساعت 11:39 صبح به ازای هر واحد 19766 دلار به پایین ترین حد روزانه رسید. اتریوم (ETH)، دومین دارایی بزرگ ارز دیجیتال بر اساس ارزش گذاری بازار، روز شنبه 5.1 درصد کاهش یافت و این هفته 8.8 درصد از دست داد.

با سقوط بیت کوین و اتریوم به زیر مناطق پشتیبانی قبلی، اقتصاد رمزنگاری به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد
نمودار BTC/USDT در 27 آگوست 2022.

67.44 میلیارد دلار در حجم تجارت جهانی 24 ساعته در بین 20 هزار دارایی رمزنگاری موجود وجود دارد، اما تتر (USDT) 34.07 میلیارد دلار از مجموع آن را تشکیل می دهد. سکه دلار آمریکا (USDC) نیز 7.75 میلیارد دلار از مجموع 67.44 میلیارد دلار را به ثبت رسانده است. حجم بین USDT و USDC 62.01٪ از حجم تجارت جهانی امروز را نشان می دهد.

با سقوط بیت کوین و اتریوم به زیر مناطق پشتیبانی قبلی، اقتصاد رمزنگاری به زیر 1 تریلیون دلار سقوط کرد
نمودار ETH/USDT در 27 اوت 2022.

در حالی که اتریوم در روز شنبه 5.1 درصد از دست داد، سولانا (SOL) نیز 5 درصد و dogecoin (DOGE) 3 درصد کاهش یافت. بزرگترین بازندگان امروز شامل لیدو دائو (LDO) با افت 11 درصدی، رادیکس (RDX) 6.8 درصد و اتریوم کلاسیک (ETC) 6.9 درصد کاهش یافت. توکن های کامپیوتر اینترنتی (ICP)، چیلیز (CHZ)، دفیچین (DFI) و چند ضلعی (MATIC) توانستند بین 2.3 تا 5.2 درصد افزایش قیمت داشته باشند.

اقتصاد کریپتو از نظر ارزش دلار بسیار کمتر از ۱۴ اوت است، زمانی که ارزش بازار تمام سکه‌های موجود ۱.۲۴ تریلیون دلار بود. در آن روز، بیت کوین (BTC) از منطقه 25 هزار دلاری عبور کرد و اتریوم (ETH) توانست به بالای 2 هزار دلار در هر واحد برسد. از آن روز میلیاردها دلار پاک شده است، در کمتر از دو هفته، بیش از 240 میلیارد دلار از بین رفته است.

در حالی که رکود دیروز را فدرال رزرو مقصر دانستند، افت امروز با احاطه شده است گمانه زنی ها و شایعات در شبکه های اجتماعی که ذخیره بیت کوین Mt Gox با 140000 بیت کوین به زودی منتشر می شود. برخی معتقدند که Mt Gox به زودی بیت کوین را منتشر خواهد کرد، در حالی که برخی دیگر شایعات را “اخبار جعلی” علی‌رغم صحت صحبت‌های سکه Mt Gox، صدها توییت در مورد این موضوع در توییتر وجود دارد.

برچسب ها در این داستان

بیت کوین، بازارهای بیت کوین، بیت کوین، کریپتو، اقتصاد کریپتو، بازارهای رمزنگاری، ارزهای دیجیتال، دوج کوین (DOGE)، اتریوم، اتریوم، فدرال رزرو، جروم پاول، سرمایه گذاری بازار، ارزش گذاری بازار، بازارها، سولانا (SOL)، زیر 1 تریلیون دلار، زیر 20 دلار ک

نظر شما در مورد قتل عام ارزهای دیجیتال که باعث کاهش ارزش بازار جهانی تمام سکه های رمزنگاری موجود به زیر یک تریلیون دلار شده است، چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.