در جلسه امروز داده های اولیه تولید ناخالص داخلی Q2 برای منطقه یورو مشاهده شد

[ad_1] در جلسه امروز ، ما داده های اشتغال از انگلستان در آنجا می بینیم که بازار کار پس از بحران های ناشی از همه گیری پس از برطرف شدن نرخ بیکاری ، اندک اندک بهبود می یابد در 4.7، ، بنابراین روند نزولی را پس از رسیدن به بالاترین قله در مارس گذشته ادامه

کد خبر : 91631
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۱۹:۱۲
در جلسه امروز داده های اولیه تولید ناخالص داخلی Q2 برای منطقه یورو مشاهده شد

[ad_1]

در جلسه امروز ، ما داده های اشتغال از انگلستان در آنجا می بینیم که بازار کار پس از بحران های ناشی از همه گیری پس از برطرف شدن نرخ بیکاری ، اندک اندک بهبود می یابد در 4.7، ، بنابراین روند نزولی را پس از رسیدن به بالاترین قله در مارس گذشته ادامه داد.

از سوی دیگر ، ما داده های اولیه تولید ناخالص داخلی منطقه یورو را نیز می شناسیم که اگرچه تولید ناخالص داخلی اولیه برای سه ماهه دوم سال با ایجاد رشد 2 درصدی به اجماع بازار رسیده است ، تولید ناخالص داخلی اولیه سالانه با رسیدن به رشد 13.6 درصدی در مقایسه با 13.7 درصدی که طبق توافق بازار انتظار می رود ، زیر انتظار باقی می ماند. به با وجود این ، به نظر می رسد که بهبود در منطقه یورو سرعت مثبت خود را حفظ می کند.

اگر ما بر شاخص های اصلی سهام تمرکز کنیم ، می بینیم که تا کنون همه آنها عملا در حالت منفی به سر می برند زیرا بازار بعد از ظهر امروز منتظر سخنان جروم پاول است ، پس از دیروز دوشنبه ، رئیس فدرال رزرو در بوستون گفت این نهاد می تواند به اندازه کافی یک ماه مثبت جدید در رابطه با بازار کار برای کاهش خرید ماهانه دارایی خود در نظر بگیرد. طی چند هفته گذشته گمانه زنی های زیادی در مورد شروع احتمالی کاهش FED توسط پاته وجود داشته است ، هرچند این احتمال وجود دارد که جروم پاول تا سمپوزیوم جکسون هول از 26 آگوست چیزی در این مورد اعلام نکند.

همانطور که ما در تجزیه و تحلیل خود در 23 ژوئیه گذشته در مورد DAX30 اظهار نظر کردیم ، پس از پرش در ناحیه مهم پشتیبانی همزمان با نوار پایینی کانال جانبی و خط روند صعودی نشان داده شده توسط دایره قرمز ، قیمت یک حرکت صعودی جدید به دست آورد که منجر به آن شد نه تنها از میانگین متحرک به 18 و 40 جلسه خود صعود کرد ، بلکه باعث شد سطح مقاومت قبلی خود را بالاتر برده و پس از عبور از 16000 واحد در جمعه گذشته ، به بالاترین حد تاریخی برسد.

پس از آن نقطه و با افزایش شایعات در مورد کاهش احتمالی FED ، DAX در طول هفته کمی بیش از 0.6 lost از دست داد ، که باعث شد از گروه نارنجی که قبلاً مقاومت خود را پشتیبانی می کرد ، اما در حال حاضر به عنوان پشتیبانی پشتیبانی می کند ، حمایت کند. به از دست دادن این سطح و میانگین متحرک خالی آن در 18 جلسه می تواند راه را برای اصلاح بیشتر در جستجوی خط روند صعودی باز کند.

منبع: Admiral Markets MetaTrader 5. محدوده داده های نمودار روزانه DAX30: 22 دسامبر 2020 تا 17 آگوست 2021. تهیه شده در 17 آگوست 2021 ساعت 12:35 بعد از ظهر CEST. لطفاً توجه داشته باشید که بازده های قبلی بازدهی آینده را تضمین نمی کند.

تکامل در 5 سال گذشته:

  • 2020: 3.6
  • 2019: 25.48
  • 2018: -18.26٪
  • 2017: 12.51
  • 2016: 6.87

با حساب Admirals Trade.MT5 ، می توانید قراردادهای تفاوت (CFD) را در DAX30 و بیش از 3000 سهام معامله کنید! CFD به معامله گران اجازه می دهد تا از بازارهای صعودی و نزولی و همچنین استفاده از اهرم سود ببرند. برای افتتاح حساب امروز روی بنر زیر کلیک کنید:

تجارت با متاتریدر 5

اطلاعات در مورد مواد تجزیه و تحلیل:

داده های داده شده اطلاعات اضافی در مورد تمام تجزیه و تحلیل ها ، برآورد ها ، پیش آگهی ها ، پیش بینی ها ، بررسی بازارها ، چشم اندازهای هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (که از این پس “تجزیه و تحلیل”) در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admiral Markets منتشر شده است ، ارائه می دهد که تحت علامت تجاری Admiral Markets فعالیت می کنند (از این پس “بازارهای دریاسالار”) قبل از تصمیم گیری در مورد سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  1. این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای اهداف اطلاع رسانی منتشر می شود و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی که برای ارتقاء استقلال تحقیقات سرمایه گذاری طراحی شده است ، تهیه نشده است و مشمول هیچ گونه ممنوعیتی در قبال انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نمی شود.
  2. هرگونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی گرفته می شود ، در حالی که Admiral Markets مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی نخواهد داشت ، خواه بر اساس محتوا یا نه.
  3. با هدف حفاظت از منافع مشتریان و عینی بودن تجزیه و تحلیل ، Admiral Markets روشهای داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تعارض منافع ایجاد کرده است.
  4. تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل ، روبرتو روخاس (تحلیلگر) ، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآورد شخصی آنها تهیه شده است.
  5. در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه همه اطلاعات تا حد امکان ، به شکلی قابل فهم ، به موقع ، دقیق و کامل انجام می شود ، Admiral Markets صحت یا کامل بودن هیچ یک را تضمین نمی کند. اطلاعات موجود در تجزیه و تحلیل
  6. هر نوع عملکرد گذشته یا مدل شده از ابزارهای مالی نشان داده شده در محتوا نباید به عنوان یک قول ، ضمانت یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admiral Markets برای هرگونه عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است هم افزایش و هم کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  7. محصولات مورد استفاده (شامل قراردادهای مابه التفاوت) ماهیتی سوداگرانه دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع تجارت ، لطفاً اطمینان حاصل کنید که خطرات احتمالی را کاملاً درک کرده اید.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.