در بحبوحه ممنوعیت مشعل گاز در کلرادو، گزارشی نشان می‌دهد که نیمی از شرکت‌های گاز و نفت در حال افزایش بیت‌کوین هستند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1] در نوامبر 2020، کلرادو شعله ور شدن گاز، تهویه و انتشار گاز خام در جو را ممنوع کرد. در حالی که ایالت صد ساله دارای تعداد زیادی سایت چاه است، گزارش اخیر نشان می دهد که تقریباً نیم دوجین شرکت نفت و گاز کلرادو در حال استفاده از سیستم های کاهش شعله گاز به

کد خبر : 248581
تاریخ انتشار : سه شنبه ۸ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۵:۰۰
در بحبوحه ممنوعیت مشعل گاز در کلرادو، گزارشی نشان می‌دهد که نیمی از شرکت‌های گاز و نفت در حال افزایش بیت‌کوین هستند – بیت‌کوین نیوز

[ad_1]

در نوامبر 2020، کلرادو شعله ور شدن گاز، تهویه و انتشار گاز خام در جو را ممنوع کرد. در حالی که ایالت صد ساله دارای تعداد زیادی سایت چاه است، گزارش اخیر نشان می دهد که تقریباً نیم دوجین شرکت نفت و گاز کلرادو در حال استفاده از سیستم های کاهش شعله گاز به بیت کوین هستند و این شرکت ها بیت کوین زیادی را به دست می آورند.

گزارش نشان می دهد که حداقل 22 شرکت گاز و نفت مستقر در کلرادو از راه حل های کاهش گاز به بیت کوین استفاده می کنند

در 29 آگوست 2022، Mark Jaffe، نویسنده کلرادو سان، گزارش داد که شرکت‌های گاز و نفت مستقر در کلرادو با استخراج‌کنندگان بیت‌کوین همکاری می‌کنند و توضیح می‌دهند که چگونه «آنها مقدار زیادی سکه تولید می‌کنند». Jaffe توضیح می دهد که حداقل نیم دوجین پالایشگاه نفت و گاز با استفاده از سیستم های کاهش شعله گاز به بیت کوین در ایالت غنی از گاز طبیعی کلرادو وجود دارد.

افزایش تعداد سایت های کاهش شعله های بیت کوین در کلرادو جالب است زیرا ناظر نظارتی ایالت، کمیسیون حفاظت از نفت و گاز کلرادو (COGCC)، شعله ور شدن گاز طبیعی را ممنوع کرده است. اساساً، اگر هر شرکت نفت و گازی بخواهد در ایالت کلرادو فعالیت کند، باید به یک خط لوله متصل شود تا گاز اضافی را کاهش دهد.

اگر یک شرکت نفت و گاز نتواند مقررات را رعایت کند، COGCC عملیات را تعطیل خواهد کرد. گزارش Jaffe توضیح می‌دهد که COGCC از این شرکت‌های گاز و نفت که از راه‌حل‌های گاز به بیت کوین استفاده می‌کنند آگاه است. یک سخنگوی COGCC، مگان کسل، به خبرنگار کلرادو سان (CS) گفت که “قطعاً در رادار ما قرار دارد.”

در حالی که برخی از عملیات ها “مقدار زیادی سود می کنند”، Jaffe گزارش می دهد که برخی از عملیات ها در کلرادو تعطیل شده اند. به عنوان مثال، خبرنگار CS اشاره کرد که Renegade Oil and Gas با Datahawk Energy همکاری کرد و بازرس نفت و گاز Adams County این کسب و کار را تعطیل کرد. سخنگوی کانتی آدامز، کریستا برونینگ، در مورد شکایتی که به دلیل تعطیلی Renegade شروع شد، اظهار نظری نکرد.

راه حل گاز به بیت کوین شرکت کروزوئه انرژی 99.8 درصد از متان را در مقایسه با 93 درصد شعله ور شدن سنتی کاهش می دهد.

گزارش CS می گوید D90 Energy مستقر در هیوستون با Crusoe Energy در شهرستان جکسون، کلرادو کار می کند. جکسون کانتی تولید گاز و نفت زیادی در این منطقه دارد و بسیاری از کارهای پالایشگاهی در حوضه پارک شمالی واقع شده است. رئیس D90، دن سیلورمن، در جلسه ای به COGCC گفت که سایت هایی مانند او هیچ زیرساخت ارتباطی در 60 مایلی حوضه ندارند.

سیلورمن گفت که نفت باید با کامیون خارج می‌شد، با این حال، D90 Energy ارائه‌ای به کمیسیون ارائه کرد که در آن شش ماژول کاهش گاز شعله‌ور Crusoe Energy واقع در محل چاه شرکت را به نمایش گذاشت. سیلورمن به شرکت کنندگان در جلسه COGCC گفت که مردم تا چند سال “ماژول های کروزوئه بسیار بیشتری را در خارج از کشور” خواهند دید.

رئیس D90 Energy همچنین خاطرنشان کرد که طی سه تا چهار سال آینده، این شرکت در نظر دارد تقریباً هفت سایت چاه در سال حفاری کند. علاوه بر این، طبق گزارش CS در روز دوشنبه، کروزوئه به COGCC ارائه کرده است.

کالی کاونس، رئیس و یکی از بنیانگذاران کروزوئه، در جلسه ای در ماه ژوئن توضیح داد که فناوری این شرکت 99.8 درصد متان را در مقایسه با 93 درصد برای شعله ور شدن سنتی کاهش می دهد. کروزو به تازگی 505 میلیون دلار در آوریل 2022 جمع آوری کرده و سه روز پیش گزارش شد که این شرکت از یک شرکت رقیب شکایت کرده است.

برچسب ها در این داستان

شهرستان آدامز، کریستا برونینگ، COGCC، کلرادو، بیت کوین کلرادو، استخراج بیت کوین کلرادو، کلرادو بیت کوین، کروزوئه، کروزوئه انرژی، کالی کاونس، انرژی D90، دن سیلورمن، انرژی دیتاهاوک، گاز شعله ور، ماژول های کاهش گاز مشعل، تخلیه گاز، گاز- به بیت کوین، راه حل های گاز به بیت کوین، شهرستان جکسون، مارک جاف، قلعه مگان، گاز طبیعی، حوضه پارک شمالی، نفت و گاز، گاز خام، نفت و گاز Renegade، کلرادو سان، گزارش کلرادو سان

نظر شما در مورد نیم دوجین شرکت نفت و گاز در کلرادو که از راه حل های گاز به بیت کوین استفاده می کنند چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5700 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله صرفا جهت اطلاع رسانی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.