درک گسترش BTCUSD – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022

خوش آمدید، بازدید کننده! بله، گسترش BTCUSD… آن چیست؟ چرا اینقدر بالاست؟ یک پیپ در BTCUSD چقدر است؟ و یک نکته؟ اسپرد در نماد BTCUSD کمی خاص است به این معنا که 1 پیپ مانند اکثر جفت ارزهای خارجی برابر با 10 امتیاز نیست. در BTCUSD 1 پیپ (یا 1 USD) برابر با 100 پیپ

کد خبر : 268843
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۵ مهر ۱۴۰۱ - ۲۱:۱۲
درک گسترش BTCUSD – سیستم های معاملاتی – 17 اکتبر 2022


خوش آمدید، بازدید کننده! بله، گسترش BTCUSD… آن چیست؟ چرا اینقدر بالاست؟ یک پیپ در BTCUSD چقدر است؟ و یک نکته؟ اسپرد در نماد BTCUSD کمی خاص است به این معنا که 1 پیپ مانند اکثر جفت ارزهای خارجی برابر با 10 امتیاز نیست. در BTCUSD 1 پیپ (یا 1 USD) برابر با 100 پیپ است. بیایید توضیح پارامتر ورودی “Maximum spread (pips)” در BitDooZER را یادآوری کنیم که باید کمی موارد را روشن کند:

حداکثر گسترش (پیپ): مقدار پیش فرض “7.01حداکثر تحمل اسپرد، به این معنی که اگر اسپرد فعلی بالاتر از این مقدار باشد، معامله انجام نمی‌شود و در عوض BitDooZER منتظر می‌ماند تا اسپرد در آستانه باشد. به همین دلیل ما یک کارگزار با خوب را توصیه می‌کنیم. اسپردها. پیپ های BTCUSD تا حدودی عجیب و غریب هستند. در بسیاری از جاها می توانید ببینید که ارزش 1 پیپ با 1 دلار مقایسه می شود، بنابراین به عبارت دیگر اسپرد 7 پیپ مانند گفتن اسپرد 7 دلار است. اکنون توجه کنید ، زیرا وقتی صحبت از تبدیل به امتیاز 1 پیپ در BTCUSD به میان می آید، برابر با 10 امتیاز نیست، بلکه 100 امتیاز است. به همین دلیل است که ممکن است مشاهده کنید که کارگزار شما این نماد را به صورت 500 یا 600 بیان می کند. این مانند گفتن 5 پیپ است. (500 تقسیم به 100) یا 6 پیپ (600 به 100) برای جمع بندی، مقداری که در این پارامتر در پیپ قرار می دهید باید در 100 ضرب شود اگر می خواهید آن را به صورت امتیاز بیان کنید و آن را با اسپرد بروکر خود مقایسه کنید. بنابراین مقدار پیش فرض 7.01 پیپ معادل 701 امتیاز اسپرد است. بر این اساس تنظیم کنید.

حالا بیایید یک مثال عملی ببینیم. به تصویر زیر نگاه کنید و به قیمت پیشنهادی، درخواست و نحوه بیان اسپرد توجه کنید:

قیمت پیشنهادی 19089.80 است (فقط به دو رقم بعد از نقطه اعشار توجه کنید) و Ask 19096.47 است. اگر Bid را از Ask کم کنیم که باعث می شود گسترشی از:

19096.47 – 19089.80 = 6.67

این مقدار را گاهی اوقات به صورت «دلار آمریکا» بیان می‌کنید، یا به عبارت دیگر، در برخی جاها اسپرد 6.67 دلار در نظر گرفته می‌شود. این واقعاً مهم نیست، اما توجه داشته باشید که چگونه برخی از کارگزاران دوست دارند این اسپرد را نه به صورت پیپ (یا USD) بلکه به صورت امتیاز بیان کنند، و همانطور که قبلاً اشاره کردیم، 1 امتیاز در BTCUSD 10 امتیاز نیست، بلکه 100 است. بنابراین هنگامی که کارگزار به شما اسپرد بیت کوین را در نقاط … می دهد:

6.67 پیپ x 100 امتیاز/پیپ = 667 امتیاز

گیج نشو در BitDooZER تحمل گسترش با پیپ بیان می شود و مقدار پیش فرض 7.01 است. این بدان معناست که در مثال ما، با گسترش 6.67، BitDooZER مجاز به معامله است. یا به صورت امتیاز بیان شده است 701 به عنوان مقدار پیش فرض برای BitDooZER و مثال ما 667 امتیاز بود. به نظر پیچیده است، اما واقعا اینطور نیست. تجارت مبارک!



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.