درآمد سه ماهه اول متا فراتر از انتظارات، افزایش سهام در معاملات پس از ساعت کاری

بررسی اجمالی متا، شرکت مادر فیس بوک، پس از بسته شدن بازار در روز چهارشنبه، درآمد سه ماهه اول خود را اعلام کرد. این شرکت بیش از انتظارات درآمد سه ماهه بود و راهنمایی مثبتی برای دوره جاری ارائه کرد. در نتیجه، سهام متا در معاملات پس از ساعت کاری افزایش یافت. Daily Meta Platforms

کد خبر : 351431
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۶ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۳:۴۵
درآمد سه ماهه اول متا فراتر از انتظارات، افزایش سهام در معاملات پس از ساعت کاری


بررسی اجمالی

متا، شرکت مادر فیس بوک، پس از بسته شدن بازار در روز چهارشنبه، درآمد سه ماهه اول خود را اعلام کرد. این شرکت بیش از انتظارات درآمد سه ماهه بود و راهنمایی مثبتی برای دوره جاری ارائه کرد. در نتیجه، سهام متا در معاملات پس از ساعت کاری افزایش یافت.

Daily Meta Platforms Inc

سود گزارش شده 2.20 دلار به ازای هر سهم بود، در حالی که رفینیتیو 27.65 میلیارد دلار درآمد تخمین زد. با این حال، مشخص نیست که آیا سود گزارش شده با برآورد تحلیلگر Refinitiv از 2.03 دلار برای هر سهم قابل مقایسه است یا خیر. این گزارش همچنین چندین عدد دیگر را که سرمایه گذاران در حال تماشای آن هستند، برجسته کرد. آنها شامل کاربران فعال روزانه (DAU)، کاربران فعال ماهانه (MAU) و میانگین درآمد هر کاربر (ARPU) می شوند.

از زمانی که مارک زاکربرگ، مدیرعامل متا در فوریه اعلام کرد که سال 2023 “سال کارایی” شرکت خواهد بود، سهام در حال افزایش بوده و برخی از زیان های تاریخی خود را در سال گذشته معکوس کرده است. سرمایه‌گذاران به برنامه‌های زاکربرگ برای ساده‌سازی شرکت از طریق یک سری اخراج‌ها که انتظار می‌رود منجر به کاهش ۲۱۰۰۰ شغل شود، پاسخ مثبت داده‌اند. این شرکت اخیراً هفته گذشته تعدادی از کارکنان فنی را اخراج کرد و در حال برنامه ریزی دور دیگری از کاهش در ماه مه با هدف قرار دادن کارکنان در گروه های تجاری است.

متا در حال کاهش است. پایه درآمد این شرکت در حال کاهش است. این به دلیل بازار مخدوش تبلیغات آنلاین و تأثیرات طولانی به‌روزرسانی حریم خصوصی iOS 2021 اپل است که به‌طور چشمگیری قابلیت‌های هدف‌گیری تبلیغات را محدود می‌کند. این شرکت همچنین با افزایش رقابت با رقیب TikTok روبرو است. در صورتی که نتایج سه ماهه اول خود در پایین ترین حد راهنمای قبلی خود که درآمدی بین 26 تا 28.5 میلیارد دلار را در پی داشت، شرکت مادر فیس بوک می تواند چهارمین افت فروش سه ماهه متوالی خود را ثبت کند.

آخرین برنامه‌های متا برای سرمایه‌گذاری در متاورس، دنیای آینده‌نگر از واقعیت مجازی و واقعیت افزوده، وال استریت را نیز مورد توجه قرار خواهد داد. این شرکت از زمان تغییر نام خود از فیس بوک به متا در اواخر سال 2021، علیرغم اینکه به این زودی انتظار درآمد قابل توجهی نداشت، میلیاردها دلار در سه ماهه برای فناوری های متاورس هزینه کرده است. طبق گفته StreetAccount برای سه ماهه اول.

سهام متا پس از از دست دادن تقریباً دو سوم ارزش خود در سال 2022، 72 درصد از سال تا به امروز افزایش یافته است. سهام در روز سه شنبه در 207.55 دلار بسته شد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.