دبیر پارلمان الیس نزدیک به 4 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های تحقیقاتی باغبانی انتاریو اعلام کرد

[ad_1] 7 ژوئیه 2021-ولند ، انتاریو-کشاورزی و کشاورزی کانادا امروز ، نیل الیس ، وزیر پارلمان ، به نمایندگی از وزیر کشاورزی و صنایع غذایی ، ماری کلود بی بیو ، از بودجه فدرال نزدیک به 4 میلیون دلار برای حمایت از چهار پروژه تحقیقاتی باغبانی در مرکز تحقیقات و نوآوری واینلند (VRIC) خبر داد.

کد خبر : 98356
تاریخ انتشار : سه شنبه ۹ شهریور ۱۴۰۰ - ۱۰:۴۸
دبیر پارلمان الیس نزدیک به 4 میلیون دلار برای حمایت از پروژه های تحقیقاتی باغبانی انتاریو اعلام کرد

[ad_1]

7 ژوئیه 2021-ولند ، انتاریو-کشاورزی و کشاورزی کانادا

امروز ، نیل الیس ، وزیر پارلمان ، به نمایندگی از وزیر کشاورزی و صنایع غذایی ، ماری کلود بی بیو ، از بودجه فدرال نزدیک به 4 میلیون دلار برای حمایت از چهار پروژه تحقیقاتی باغبانی در مرکز تحقیقات و نوآوری واینلند (VRIC) خبر داد.

PS الیس این خبر را قبل از بازدید از تاسیسات ، در کنار کریس بیتل ، نماینده پارلمان سنت کاترینز و دبیر پارلمانی وزیر محیط زیست و تغییرات آب و هوا اعلام کرد.

از طریق برنامه فدرال AgriScience ، مبلغ 1.8 میلیون دلار برای حمایت از برنامه پرورش VRIC در گوجه فرنگی گلخانه ای ، که برای اولین بار در نوع خود در کانادا پشتیبانی می شود ، سرمایه گذاری می شود. این برنامه بر توسعه انواع پرمحصول با طعم و ویژگیهای تولیدی مناسب با آب و هوای کانادا متمرکز است.

VRIC همچنین مبلغ 877،000 دلار برای کمک به مقاوم سازی و سازگاری رزهای کانادایی دریافت می کند ، به طوری که ممکن است به بازارهای داخلی و بین المللی بیشتری برسد. 931،000 دلار دیگر از کار مرکز برای کشف و ارزیابی راه حل های جدید کنترل زیستی برای پیشبرد تحقیقات در زمینه مدیریت آفات در بخش گلخانه کانادا حمایت می کند. این پروژه ها همچنین از طریق برنامه AgriScience پشتیبانی می شوند.

چهارمین پروژه ای که امروز توسط PS Ellis اعلام شد ، به VRIC کمک می کند تا پایه و اساس تبدیل زباله های باغی به مواد افزوده شده در کانادا را افزایش دهد. حداکثر 200،000 دلار برای این پروژه از طریق برنامه اولویت های استراتژیک کشاورزی کانادا ارائه می شود.

سرمایه گذاری های امروز در تاریخ 18 مارس 2021 ، با اعلام بیش از 330،000 دلار از سوی دولت های کانادا و انتاریو برای حمایت از پروژه های تحقیقاتی VRIC که به نفع بخش گلخانه ای انتاریو خواهد بود و باعث افزایش ظرفیت و بهره وری در بخش باغبانی می شود.

به

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.