دایملر: ارزش سهام بخش خودرو

بخش خودرو همیشه یک منطقه جالب برای معامله گران و سرمایه گذاران ارزشمند بوده است. با توجه به اینکه بخش خودروهای الکترونیکی (EV) سرفصل های مستمری را با تازه واردان به خود اختصاص داده است، این هفته می خواهیم کمی به سهام خودروهای کلاسیک بتابانیم که هم در چالش های صنعت و هم در رشد

کد خبر : 135317
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۹ آبان ۱۴۰۰ - ۱۴:۱۶
دایملر: ارزش سهام بخش خودرو



بخش خودرو همیشه یک منطقه جالب برای معامله گران و سرمایه گذاران ارزشمند بوده است.

با توجه به اینکه بخش خودروهای الکترونیکی (EV) سرفصل های مستمری را با تازه واردان به خود اختصاص داده است، این هفته می خواهیم کمی به سهام خودروهای کلاسیک بتابانیم که هم در چالش های صنعت و هم در رشد مداوم امتحان خود را پس داده اند: دایملر (DAI).

دایملر AG در اکتبر 2021 رشد ناگهانی 11 درصدی را تجربه کرد که به دلیل اعلام کسب و کار مستقل جدید کامیون و اتوبوس خود، Daimler Truck Holdings AG، خبرساز شد. آنها همچنین اعلام کرده اند که نام شرکت را از دایملر AG به گروه AG مرسدس بنز تغییر می دهند که از اول فوریه 2022 اعمال می شود.

جدا از این افزایش قیمت غیرمنتظره، تحلیلگران عموماً روی رشد مثبت و پایدار دایملر AG مثبت هستند و اکثریت این سهام را به عنوان خرید اعلام کردند.

با توجه به اینکه ماموریت Admirals این است که ابزارهای مورد نیاز برای تجارت و سرمایه گذاری را در اختیار شما قرار دهد، زیرا ما به عنوان یک مرکز مالی موقعیت داریم، مایلیم نه تنها سهام را برای معامله، بلکه سهام با ارزش ثابت را نیز پوشش دهیم که ممکن است برای یک ارزش جالب توجه باشد. سرمایه گذار متمرکز

موجودی: دایملر
تبادل: TRA
نماد برای حساب Invest.MT5: DAI
نماد برای حساب Trade.MT5: #DAI
تاریخ ایده: 10 نوامبر 2021
خط زمانی: 6-12 ماهگی
سطح ورودی: 86 یورو
سطح هدف: 94 یورو
سطح توقف ضرر:
اندازه موقعیت برای حساب Invest.MT5: حداکثر 5%
خطر: در حد متوسط

حساب Invest.MT5 به شما امکان می دهد سهام و سهام واقعی را از 15 تا از بزرگترین بورس های جهان خریداری کنید.

* حساب Trade.MT5 به شما امکان می دهد با استفاده از Contract for Difference (CFD) در مورد جهت قیمت سهام و سهام حدس بزنید. این بدان معناست که شما می‌توانید با خرید و فروش کوتاه و بلند مدت از افزایش و کاهش قیمت سهام سود ببرید. در این مقاله نحوه معامله با CFD ها بیشتر بدانید.

منبع: دریاسالاران مشخصات قرارداد

تمام معاملات ریسک بالایی دارند و شما می توانید بیشتر از ریسکی که در یک معامله دارید ضرر کنید. هرگز بیش از توان مالی خود سرمایه گذاری نکنید زیرا برخی معاملات ضرر می کنند و برخی معاملات برنده می شوند. برای درک سطوح تحمل ریسک خود از کوچک شروع کنید یا ابتدا روی یک حساب آزمایشی تمرین کنید تا قبل از سرمایه گذاری دانش خود را ایجاد کنید.

چرا در سهام دایملر سرمایه گذاری کنیم؟

نظر تحلیلگر عمومی سهام دایملر AG این است که در بین همتایان خود در گروه شرکت های Consumer Cyclical رتبه بالایی دارد. DAI دارای امتیاز اجماعی 2.73 است، در حالی که میانگین رتبه در میان این گروه از شرکت های Consumer Cyclical 2.53 است.

امتیاز VGM (ارزش، رشد، مومنتوم) دایملر B است و تنها در رتبه دوم بهترین امتیاز A است، به این معنی که این سهام یک انتخاب عالی برای کسانی است که اولویت بالایی از سرمایه گذاری ارزش دارند.

به گفته تحلیلگران، دایملر AG ممکن است کمتر از ارزش گذاری شده باشد، و با توجه به سلامت مالی و چشم انداز رشد شرکت، ممکن است این سهام بتواند در طول زمان عملکرد بهتری از بازار داشته باشد.

با برنامه‌های دایملر برای سرمایه‌گذاری 40 میلیارد یورویی بین سال‌های 2022 تا 2030 برای توسعه وسایل نقلیه باتری‌های الکتریکی (EVs)، مطمئناً این سهام باید در فهرست نظارت باقی بماند. با توجه به این احتمال که در حال حاضر کمتر از ارزش گذاری شده است، ممکن است برای سرمایه گذاران ارزشی جالب باشد.

تحلیلگران برای سهام دایملر چه پیش بینی می کنند؟

اجماع عمومی تحلیلگران سهام دایملر (DAI) را به عنوان خرید ارزیابی می کنند. بر اساس داده های تاریخی دایملر AG، سهام به طور متوسط ​​هر سال 8 درصد بر اساس کل عملکرد 22 ساله در بازار سهام افزایش یافته است. بر اساس این اطلاعات، DAI می تواند سهام بلندمدت خوبی به عنوان بخشی از سبد سرمایه گذاری ارزشی در نظر گرفته شود.

منبع: WSJ، 10 نوامبر 2021

منبع: WSJ، 10 نوامبر 2021

منبع: MarketBeat، 10 نوامبر 2021

بر اساس اجماع تحلیلگران قیمت هدف، بالاترین هدف قیمت دایملر AG طی 52 هفته آینده 116 یورو است. کمترین هدف قیمت 60 یورو و میانگین هدف قیمت 94.43 یورو تعیین شده است.

نحوه خرید سهام دایملر در 4 مرحله

با Admirals، می‌توانید سهام شرکت‌های آلمانی مانند دایملر را با کارمزد پایین فقط 0.02 دلار برای هر سهم و حداقل کارمزد پایین فقط 1 دلار خریداری کنید.

  1. برای دسترسی به اتاق معامله گر، یک حساب کاربری با Admirals باز کنید.
  2. برای باز کردن پلتفرم وب روی یکی از حساب‌های زنده یا آزمایشی خود بر روی Trade کلیک کنید.
  3. دایملر را در پایین پنجره Market Watch جستجو کنید و نماد را روی نمودار بکشید.
  4. از ویژگی تجارت با یک کلیک استفاده کنید، یا برای وارد کردن اندازه معامله، توقف ضرر و رسیدن به سطح سود، راست کلیک کرده و یک بلیط معاملاتی را باز کنید.

منبع: Admirals MetaTrader 5 Web. عملکرد گذشته یک شاخص قابل اعتماد برای نتایج آینده یا عملکرد آینده نیست.

برای خرید سهام دایملر امروز ▼ ▼ ▼ روی بنر زیر کلیک کنید

آیا حرکت دایملر را متفاوت می بینید؟

به یاد داشته باشید که تمام ایده های تحلیلی و تجاری بر اساس دیدگاه و تجربه شخصی نویسنده است.

اگر فکر می‌کنید احتمال بیشتری وجود دارد که قیمت سهام دایملر کاهش یابد، می‌توانید از یک حساب معاملاتی CFD (Contracts for Difference) که Admirals نیز ارائه می‌کند، معامله کوتاه کنید.

اطلاعات در مورد مواد تحلیلی:

داده های داده شده اطلاعات بیشتری را در مورد کلیه تحلیل ها، برآوردها، پیش بینی ها، پیش بینی ها، بررسی های بازار، چشم انداز هفتگی یا سایر ارزیابی ها یا اطلاعات مشابه (از این پس “تحلیل”) منتشر شده در وب سایت های شرکت های سرمایه گذاری Admirals که تحت علامت تجاری Admirals (از این پس ” دریاسالارها”) قبل از تصمیم گیری برای سرمایه گذاری لطفاً به موارد زیر توجه کنید:

  • این یک ارتباط بازاریابی است. محتوا فقط برای مقاصد اطلاع رسانی منتشر شده است و به هیچ وجه به عنوان توصیه یا توصیه سرمایه گذاری تلقی نمی شود. مطابق با الزامات قانونی طراحی شده برای ارتقای استقلال تحقیقات سرمایه گذاری تهیه نشده است، و مشمول هیچ گونه منع معامله قبل از انتشار تحقیقات سرمایه گذاری نیست.
  • هر گونه تصمیم سرمایه گذاری توسط هر مشتری به تنهایی انجام می شود، در حالی که Admirals هیچ مسئولیتی در قبال ضرر و زیان ناشی از چنین تصمیمی، خواه بر اساس محتوا یا نه، ندارد.
  • با توجه به حفاظت از منافع مشتریان خود و عینیت تجزیه و تحلیل، Admirals رویه های داخلی مربوطه را برای پیشگیری و مدیریت تضاد منافع ایجاد کرده است.
  • تجزیه و تحلیل توسط یک تحلیلگر مستقل، برندی ای بلکلر (تحلیلگر)، (از این پس “نویسنده”) بر اساس برآوردهای شخصی آنها تهیه شده است.
  • در حالی که تمام تلاش منطقی برای اطمینان از قابل اعتماد بودن همه منابع محتوا و ارائه تمام اطلاعات، تا حد امکان، به صورت قابل فهم، به موقع، دقیق و کامل انجام می شود، Admirals صحت یا کامل بودن هیچ اطلاعاتی را تضمین نمی کند. موجود در تجزیه و تحلیل
  • هر نوع عملکرد گذشته یا مدل‌سازی شده ابزارهای مالی که در محتوا ذکر شده است نباید به عنوان یک قول، تضمین یا ضمنی صریح یا ضمنی توسط Admirals برای عملکرد آینده تلقی شود. ارزش ابزار مالی ممکن است افزایش یا کاهش یابد و حفظ ارزش دارایی تضمین نمی شود.
  • محصولات اهرمی (از جمله قراردادهای مابه التفاوت) ماهیت سفته بازی دارند و ممکن است منجر به زیان یا سود شوند. قبل از شروع معامله، لطفاً مطمئن شوید که خطرات موجود را کاملاً درک کرده اید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.