داو ، یورو/دلار ، نفت ، سمپوزیوم فدرال رزرو ، PMIs ، دلتا

[ad_1] هفته گذشته بازارها از افزایش گسترده احساسات ضد خطر عبور کردند. داوجونز -1.1 درصد از میزان موجودی خود کاسته است زیرا سرمایه گذاران صاحبان سهام از ظاهر دلتا و سهم آن در کند شدن رشد جهانی بیشتر ترسیده اند. با توجه به آخرین گزارش فروش خرده فروشی ایالات متحده که بر احساسات تیره مصرف

کد خبر : 94379
تاریخ انتشار : دوشنبه ۱ شهریور ۱۴۰۰ - ۱:۰۰
داو ، یورو/دلار ، نفت ، سمپوزیوم فدرال رزرو ، PMIs ، دلتا

[ad_1]

هفته گذشته بازارها از افزایش گسترده احساسات ضد خطر عبور کردند. داوجونز -1.1 درصد از میزان موجودی خود کاسته است زیرا سرمایه گذاران صاحبان سهام از ظاهر دلتا و سهم آن در کند شدن رشد جهانی بیشتر ترسیده اند. با توجه به آخرین گزارش فروش خرده فروشی ایالات متحده که بر احساسات تیره مصرف کننده تأکید می کند ، به نظر می رسد داده های اقتصادی سخت بر این روایت تأکید می کند و احتمالاً بر ریسک پذیری منفی نیز تأثیر منفی گذاشته است.

با این حال ، با توجه به این که فناوری بزرگ همچنان با وجود بدتر شدن وسعت ، شاخص های وزنی را نادیده می گیرد ، قیمت نفت نزدک 0.3٪ در هفته کاهش یافت. در همین حال ، شاخص S&P 500 -0.6 درصد سقوط کرد و راسل 2000 با توجه به افت -2.5 درصدی خود ، عملکرد ضعیف تری داشت. شاخص های عمده سهام خارج از ایالات متحده نیز به استثنای ASX 200 با فشار فروش روبرو بود. به عنوان مثال ، DAX 30 ، FTSE 100 و CAC 40 به ترتیب -1.1، ، -1.8 -و -3.9 fell افت کردند. ذخایر فناوری چین به دلیل سرکوب های بیشتر دولت در این بخش کاهش یافت که باعث شد شاخص Hang Seng با افت 5.8 درصدی به بازارهای خرسی برسد.

کالاهای عمده همچنین هفته گذشته سقوط کرد قیمت نفت خام -9.2 درصد سقوط کرد و قیمت مس -5.8 درصد سقوط کرد به دلیل نگرانی های فزاینده در مورد نوع دلتا COVID -19 و موانع منفی آن برای رشد تولید ناخالص داخلی جهان. این امر بر ارزهای کالایی مانند دلار استرالیا و دلار کانادا تأثیر منفی گذاشت ، اما تقاضا برای ارزهای امن مانند دلار آمریکا و ین ژاپن را افزایش داد. ناگفته نماند که صورتجلسه FOMC منتشر شد و به احتمال کاهش فدرال رزرو در ماه های آینده اشاره کرد.

عملکرد هفته ای دلار آمریکا در برابر جریانات و طلا

نمودار عملکرد هفتگی دلار آمریکا EURUSD USDJPY GBPUSD XAUUSD USDCAD AUDUSD NZDUSD USDCNH

معامله گران فارکس به ترتیب 309 پیپ USD/CAD و 231 پیپ AUD/USD پایین تر حرکت کردند. به دلیل تصمیم غیرمنتظره RBNZ مبنی بر متوقف نگه داشتن نرخ ها ، ضعف کیوی را تقویت کرد ، قیمت قیمتی NZD/USD در هفته 139 پیپ شد. ارزش دلار آمریکا در برابر سایر همتایان مانند یورو و پوند استرلینگ نیز احساس شد. در حقیقت ، شاخص گسترده DXY با کاهش شدید EUR/USD و GBP/USD در هفته گذشته 1 درصد افزایش یافت و به بالاترین سطح 9 ماه گذشته رسید. این که آیا دلار آمریکا می تواند پیشنهاد خود را حفظ کند یا نه ، به احتمال زیاد به سمپوزیوم جکسون هول فدرال رزرو و سخنرانی مورد انتظار فدرال رزرو پاول بستگی دارد.

تمرکز برای هم اندیشی فدرال رزرو احتمالاً بر روی زبان زمان بندی کاهش خرید دارایی ها و تأخیرهای احتمالی آن در میان افزایش خطرات نزولی چشم انداز اقتصادی ناشی از روند اخیر همه گیری قرار خواهد گرفت. این تقویم اقتصادی DailyFX جزئیات بیشتر خطر رویداد با تأثیر زیاد در هفته آینده ، از جمله انتشار داده های اصلی تورم PCE. PMI های ماهانه از IHS Markit و آخرین صورت جلسه ECB قرار است از سیم ها نیز عبور کند. در هفته آینده چه چیزهای دیگری در انتظار بازارها است؟

پیش بینی های اساسی

پیش بینی یورو: ضعف بیشتر EUR/USD در فروشگاه

افت چشمگیر پنج شنبه گذشته EUR/USD زیر سطح بحرانی 1.17 ، راه را برای ضررهای شدید بیشتر در این جفت باز کرده است ، اگرچه احتمالاً برخی از تثبیت هر دو طرف 1.17 برای اولین بار است.

بیت کوین ، اتریوم به سمت بالاترین قیمتهای چند هفته ای پیش می روند ، رالی Alt-Coin از سر گرفته می شود

بازار ارزهای رمزنگاری شده در آستانه تعطیلات آخر هفته وضعیت خوبی دارد و قیمت ها از مرحله تجمیع اخیر خود خارج شده و با افزایش روبرو می شوند.

قیمت طلا با قیمت دلار و سود خزانه داری مورد آزمایش قرار می گیرد

یک هفته کاملاً برای طلای نقدی پس از یک بازی غلتکی آگوست. بازارها منتظر راهنمایی های بیشتری هستند زیرا سمپوزیوم Jackson Hole نمایان می شود. XAU/USD به نظر رانندگان دلار است.

S&P 500 (SPX) ، AUD/USD و Jackson Hole – روندهای تماشای FinTwit

با شکستن سطح کلیدی بازارها ، FinTwit در ماه های تابستان زنده شد. SPX سقوط می کند ، تانک های Aussie و Jackson Hole چشم دارند.

پیش بینی اساسی برای هفته آینده: USD/ZAR ، GBP/ZAR ، EUR/ZAR

ارزهای بازارهای نوظهور نسبت به انتخاب همتایان G10 همچنان ضعیف عمل کرده اند زیرا اشتهای ریسک کم رنگ شده است. جکسون هول و داده های ایالات متحده در پیش استبه

GBP/USD نرخ چشم انداز در سمپوزیوم اقتصادی فدرال رزرو بستگی دارد

اگر بانک مرکزی جزئیات استراتژی خروج احتمالی را ارائه دهد ، سمپوزیوم فدرال رزرو در جکسون هول ، وایومینگ ممکن است چشم انداز کوتاه مدت GBP/USD را تحت تأثیر قرار دهد.

چشم انداز دلار استرالیا: خطرات نزولی AUD/USD به عنوان دلار آمریکا افزایش می یابد

دلار استرالیا تحت فشار قرار می گیرد تا از تقویت دلار خودداری کند زیرا خطرات کالاها افزایش می یابد ، دلتا گسترش می یابد و فدرال رزرو به نظر می رسد.

Equities Gear Up for Jackson Hole Symposium: DAX 30، S&P 500 Levels Key to Watch

سرمایه گذاران تمرکز خود را به سمپوزیوم جکسون هول معطوف کرده اند زیرا سهام های جهانی با رکود مواجه شده اندبه

پیش بینی های فنی

GBP/USD چشم انداز قیمت: پشتیبانی بحرانی پوند انگلیس

قیمت GBP/USD هفته گذشته تقریبا 250 پیپ کاهش یافت و به زیر میانگین متحرک اصلی بسته شد. آیا پوند انگلیس در برابر دلار آمریکا بیشتر تضعیف می شود یا آیا کابل می تواند به حمایت مهم بچسبد؟

پیش بینی قیمت طلا: XAU/USD به نظر می رسد ضررهای ماهانه را افزایش دهد

علیرغم افزایش قیمتهای اخیر ، قیمت طلا در کوتاه مدت در نوسان است. وضعیت فنی XAU/USD تنظیمات تجاری قابل اجرا را ارائه می دهد.

پیش بینی شاخص Nasdaq 100: ظاهراً عقب نشینی فنی در حال انجام است

شاخص Nasdaq 100 به زیر خط SMA 20 روزه سقوط کرد و وارد اصلاح فنی شد. شاخص MACD پایین تر رفت و نشان می دهد که حرکت رو به پایین ممکن است در حال افزایش باشد.

پیش بینی دلار استرالیا: AUD/USD به پایین ترین سطح سالانه سقوط می کند

دلار استرالیا بیش از 3 درصد سقوط کرد و یک وقفه فنی بزرگ با ضرر بیشتر استرالیا مواجه شد. سطوحی که در نمودار فنی هفتگی AUD/USD اهمیت دارد.

افزایش دلار آمریکا بر پایه نامعلومی به پایان می رسد: USD/CAD ، EUR/USD ، AUD/USD ، GBP/USD

دلار آمریکا افزایش یافت ، اما قیمت ها در هفته گذشته با شرایط نامشخصی به پایان رسید. پیشرفتهای کلیدی برای تماشای ستاره تیرانداز USD/CAD ، گوه EUR/USD ، چکش AUD/USD و مثلث GBP/USD است.

USDCAD با وجود محدودیت های گسترده بازار تلاش می کند یک تجمع کامل انجام دهد

USDCAD تلاشی باورنکردنی برای خروج از ازدحام سنگین و بررسی بسیاری از بازارهای دیگر انجام داد تا یکی از قانع کننده ترین روندها را در بازار ارز منتشر کند. آیا این روندی است که می تواند به کار خود ادامه دهد یا فقط یک نوار لاستیکی آموزش دیده به دلیل برگشت بزرگتر؟



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.