داوجونز در روز دوشنبه 330 امتیاز کاهش داد

داوجونز 330 واحد یا 0.8 درصد سقوط کرد، زیرا سهام از بالاترین رکورد عقب نشینی کرد. شتاب صعودی نفس می کشد و داوجونز بار اصلی را تحمل می کند. انتظارات فصل سود در حال مبارزه با ترس از افزایش نرخ بهره است. شاخص داوجونز Industrial Average (DJIA) در روز دوشنبه افت کرد و 330 واحد

کد خبر : 511269
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳۰ مهر ۱۴۰۳ - ۲۱:۰۱
داوجونز در روز دوشنبه 330 امتیاز کاهش داد


  • داوجونز 330 واحد یا 0.8 درصد سقوط کرد، زیرا سهام از بالاترین رکورد عقب نشینی کرد.
  • شتاب صعودی نفس می کشد و داوجونز بار اصلی را تحمل می کند.
  • انتظارات فصل سود در حال مبارزه با ترس از افزایش نرخ بهره است.

شاخص داوجونز Industrial Average (DJIA) در روز دوشنبه افت کرد و 330 واحد سقوط کرد و هشت دهم درصد کاهش یافت زیرا بازارهای سهام از رکوردهای اخیر خود عقب افتادند. داو بیشتر بار نزولی را برای شروع هفته معاملاتی جدید متحمل شد، با زیان هایی که عمدتاً در شاخص اصلی سهام تثبیت شدند.

بازده اوراق قرضه بالاتر رفت و سهام ساختمانی در آن روز متزلزل شد، با نگرانی های تازه در سراسر بازار گسترده تر مبنی بر اینکه فدرال رزرو (فدرال رزرو) مجبور شود نرخ های بهره را برای مدت طولانی تری بالاتر نگه دارد. علیرغم کاهش 50 واحدی در ماه سپتامبر، سرمایه‌گذاران از این واقعیت که اقتصاد ایالات متحده سرسختانه انعطاف‌پذیر باقی می‌ماند، چشم پوشی می‌کنند و به این معنی است که ممکن است فدرال رزرو حتی بیشتر از آنچه انتظار می‌رفت طول بکشد تا در نهایت تورم اصلی را به هدف سالانه 2 درصد کاهش دهد.

فصل سود در بازارهای سهام در نوسان کامل است و تقریباً یک پنجم شرکت‌های فهرست شده در S&P 500 گزارش درآمد سه‌ماهه سوم را تا این هفته منتشر می‌کنند. اندکی کمتر از 20 درصد از شرکت‌های S&P 500 در هفته گذشته درآمدهای سه ماهه سوم را گزارش کرده‌اند و نزدیک به 80 درصد از شرکت‌های گزارش‌دهنده از انتظارات وال استریت پیشی گرفته‌اند. با این حال، تحلیلگران خاطرنشان کرده‌اند که ضربات شدید ناشی از کاهش قابل توجه انتظارات در ماه‌های اخیر است. با توجه به اینکه بازارهای سرمایه گذاری انتظار بسیار کمی دارند، شکست شرکت ها دشوار است، با توجه به اینکه سام استووال، استراتژیست ارشد سرمایه گذاری CFRA، “به ندرت کسی با افتادن از پنجره زیرزمین به خود آسیب می رساند.”

اخبار داو جونز

بسیاری از اوراق بهادار فهرست شده در داو جونز در روز دوشنبه کاهش می یابند و همه سهام به جز پنج سهام تشکیل دهنده داو در آن روز قرمز شده اند. بوئینگ (BA) بیش از 3 درصد افزایش یافت و به 160 دلار به ازای هر سهم رسید، پیش از فراخوان درآمد شرکت هواپیمایی که برای چهارشنبه، 23 اکتبر برنامه ریزی شده بود. با هر کاهش بیش از 2٪، بازنده را رهبری کنید. AXP با افت 2.5 درصدی به 270 دلار به ازای هر سهم، HD 2.3 درصد کاهش یافت و به زیر 405.50 دلار سقوط کرد، و شرکت های مسافرتی با کاهش 2.25 درصدی، به زیر 260 دلار به ازای هر سهم در این فرآیند سقوط کردند.

پیش بینی قیمت داوجونز

داو جونز سیگنال های متفاوتی را روی کندل های روزانه می دهد. به دلیل اینکه شتاب پیشنهادی از میانگین‌های متحرک بلندمدت پیشی می‌گیرد، اقدامات قیمت همچنان به سمت رشد اقتصادی ادامه می‌یابد. با این حال، شاخص های فنی پس از گذراندن ماه ها نشان دادن علائم هشدار دهنده شرایط خرید بیش از حد، در حال افزایش هستند.

Dow از بالاترین رکورد اخیر در شمال یعنی 43200 در جمعه گذشته عقب نشینی کرد و به زیر 43000 بازگشت و بیش از 300 امتیاز کاهش داد. با وجود عقب نشینی، قیمت ها به طور محکم در سمت بالا قرار دارند و میانگین متحرک نمایی 50 روزه (EMA) بسیار پایین تر از قیمت کوتاه مدت در 41740 است.

میانگین متحرک همگرایی-واگرایی (MACD) در حال حاضر بالای خط صفر است که یک سیگنال صعودی است، اما هیستوگرام حرکت رو به کاهشی را نشان می دهد. خط سریع MACD اکنون نزدیک به عبور از زیر خط سیگنال کندتر است، که نشان می‌دهد که حرکت نزولی به زودی می‌تواند فراگیر شود. این می تواند به یک اصلاح کوتاه مدت اشاره کند، به خصوص اگر فروشندگان بتوانند قیمت را به زیر سطح 42000 برسانند.

با این وجود، MACD در قلمرو مثبت باقی می‌ماند و هنوز هیچ متقاطع قاطعی مشاهده نشده است، که نشان می‌دهد گاوها هنوز مقداری کنترل را حفظ می‌کنند. با این حال، معامله گران باید این اندیکاتور را از نزدیک برای تایید بیشتر در مورد بازگشت احتمالی نزولی تحت نظر داشته باشند.

نمودار روزانه داو جونز



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.