دانلود بازی Uncharted: Golden Abyss نسخه PS Vita

Uncharted: Golden Abyss یکی از عناوین موفق و مطرح برای کنسول دستی PlayStation Vita است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این بازی توسط استودیوی Bend Studio ساخته و توسط Sony Computer Entertainment عرضه شد. برخلاف نسخه‌های کنسولی که توسط Naughty Dog توسعه می‌یابند، Golden Abyss نسخه‌ای اختصاصی برای PS Vita است و توانسته تجربه‌ای مشابه نسخه‌های اصلی سری را روی این کنسول دستی ارائه دهد.

کد خبر : 501842
تاریخ انتشار : شنبه ۷ مهر ۱۴۰۳ - ۱۸:۲۰
دانلود بازی Uncharted: Golden Abyss نسخه PS Vita


Uncharted: Golden Abyss یکی از عناوین موفق و مطرح برای کنسول دستی PlayStation Vita است که در سال ۲۰۱۱ منتشر شد. این بازی توسط استودیوی Bend Studio ساخته و توسط Sony Computer Entertainment عرضه شد. برخلاف نسخه‌های کنسولی که توسط Naughty Dog توسعه می‌یابند، Golden Abyss نسخه‌ای اختصاصی برای PS Vita است و توانسته تجربه‌ای مشابه نسخه‌های اصلی سری را روی این کنسول دستی ارائه دهد. داستان این بازی، مانند دیگر نسخه‌های سری Uncharted، حول محور ماجراجویی‌های نیتن دریک (Nathan Drake)، شکارچی گنج‌های مشهور، می‌چرخد. در این ماجراجویی، نیتن دریک به دنبال رازهایی است که به یک تمدن باستانی و گنجینه‌ای گمشده مرتبط می‌شود. داستان با حضور شخصیت‌های جدید و متفاوت، از جمله همکار نیتن، ماریسول چاوز، پیش می‌رود و ماجراهای هیجان‌انگیزی را خلق می‌کند.

گیم‌پلی و ویژگی‌های منحصر به فرد

یکی از ویژگی‌های برجسته این بازی، استفاده از قابلیت‌های لمسی و سنسورهای حرکتی کنسول PS Vita است. بازیکنان می‌توانند از صفحه لمسی برای انجام کارهایی مانند بالا رفتن از صخره‌ها یا حل کردن معماها بهره ببرند. همچنین، امکان استفاده از سنسورهای حرکتی برای هدف‌گیری دقیق‌تر در صحنه‌های تیراندازی فراهم شده است که تجربه‌ای نوآورانه و لذت‌بخش ارائه می‌دهد.

موفقیت و استقبال

uncharted ps vita rom به دلیل گرافیک خیره‌کننده، داستان‌سرایی جذاب و گیم‌پلی متنوع خود توانست توجه بسیاری از منتقدان و بازیکنان را جلب کند. این بازی نشان‌دهنده قدرت سخت‌افزاری PS Vita و توانایی آن در ارائه تجربیات کنسولی در یک دستگاه دستی بود. اگرچه این نسخه تنها برای PS Vita عرضه شد، اما همچنان به عنوان یکی از بهترین بازی‌های این کنسول و یکی از برترین عناوین سری Uncharted شناخته می‌شود.

اجرای بازی با امولاتورهای PS Vita

اجرای بازی Uncharted: Golden Abyss با استفاده از امولاتورهای PS Vita اخیراً توجه علاقه‌مندان به بازی‌های کلاسیک و کنسول‌های دستی را جلب کرده است. اگرچه PS Vita در مقایسه با PSP یا کنسول‌های خانگی مانند PS4 کمتر محبوب بود، اما برخی از بازی‌های آن همچنان طرفداران زیادی دارند. Uncharted: Golden Abyss یکی از مهم‌ترین عناوین این کنسول است که تلاش برای اجرای آن با امولاتور نیز بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

امولاتورهای PS Vita

در حال حاضر، تعداد زیادی امولاتور برای PS Vita وجود ندارد. پروژه‌هایی مانند Vita3K از معدود امولاتورهای موفق برای این کنسول هستند که می توانند PS Vita Roms Games Archive را به خوبی و با کیفیت بالا اجرا کنند. این امولاتور همچنان در حال توسعه است و در مراحل ابتدایی بهینه‌سازی قرار دارد.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.