دالیو بریج واتر درباره یک “طوفان عالی” برای اقتصاد هشدار می دهد

نوشته کارولینا ماندل گرینویچ، کن (رویترز) – ری دالیو، سرمایه‌گذار میلیاردری که Bridgewater Associates را به یکی از بزرگترین صندوق‌های تامینی جهان تبدیل کرد، گفت که “طوفان کامل” در حال شکل‌گیری است که با افزایش نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، درد اقتصادی را گسترش خواهد داد. دالیو که کنترل شرکت 150 میلیارد دلاری

کد خبر : 266147
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱۹ مهر ۱۴۰۱ - ۱۹:۰۶
دالیو بریج واتر درباره یک “طوفان عالی” برای اقتصاد هشدار می دهد


نوشته کارولینا ماندل

گرینویچ، کن (رویترز) – ری دالیو، سرمایه‌گذار میلیاردری که Bridgewater Associates را به یکی از بزرگترین صندوق‌های تامینی جهان تبدیل کرد، گفت که “طوفان کامل” در حال شکل‌گیری است که با افزایش نرخ‌های بهره توسط فدرال رزرو ایالات متحده، درد اقتصادی را گسترش خواهد داد.

دالیو که کنترل شرکت 150 میلیارد دلاری را در این ماه به نسل جدیدی از سرمایه گذاران واگذار کرد، گفت که برنامه های محرک دولت در طول همه گیری یک حباب ایجاد کرده است.

او گفت که تنش های داخلی در جمعیت ایالات متحده ناشی از “اختلافات آشتی ناپذیر” و شکاف ثروت خمیازه دار، همراه با درگیری های بین المللی، به طوفان کامل کمک می کند.

فدرال‌رزرو و دولت با هم مقادیر زیادی بدهی و اعتبار دادند و هولناکی رو به جلو ایجاد کردند. یک غول به جلو حرکت کرد و یک حباب ایجاد کرد. الان دارند ترمز می گیرند. دالیو در مجمع اقتصادی گرینویچ گفت: بنابراین اکنون ما یک انحراف عظیم به عقب ایجاد می کنیم.

برای مبارزه با تورم، دالیو گفت که فدرال رزرو به افزایش نرخ بهره ادامه خواهد داد. او افزود: “و البته درد واقعی وجود خواهد داشت.”

او گفت که نرخ بهره بالای 4.5 درصد می تواند اقتصاد را به سمت رکود سوق دهد. من نمی‌دانم که آیا این 4.5 درصد است یا اینکه اقتصاد نمی‌تواند قبل از منفی شدن نرخ بهره بسیار بالاتر از آن داشته باشد.»

هفته گذشته، بریج واتر اعلام کرد که دالیو کنترل 150 میلیارد دلاری شرکت صندوق تامینی را به نسل جدیدی واگذار کرده است، اگرچه او همچنان مالک معنی دار آن است.

این سرمایه گذار 73 ساله جایگاه خود را در هیئت مدیره اجرایی بریج واتر حفظ خواهد کرد و مدیران ارشد سرمایه گذاری این شرکت را راهنمایی خواهد کرد.

(گزارش توسط کارولینا ماندل در گرینویچ؛ ویرایش توسط Lananh Nguyen و Jonathan Oatis)



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.