دادگاه عالی بریتیش کلمبیا حکم ممنوعیت مادام العمر ماهیگیری برای اسکات استیر را صادر کرد

[ad_1] 20 دسامبر 2021 – ونکوور پیش از میلاد در 12 نوامبر 2021، در دادگاه عالی BC در ونکوور، اسکات استنلی متیو استیر – یک مجرم مکرر تحت قوانین کانادا قانون شیلات – ممنوعیت مادام العمر ماهیگیری و ممنوعیت حضور در کشتی ماهیگیری صادر شد. این اولین ممنوعیت مادام العمر برای یک ماهیگیر منطقه اقیانوس

کد خبر : 145224
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۳
دادگاه عالی بریتیش کلمبیا حکم ممنوعیت مادام العمر ماهیگیری برای اسکات استیر را صادر کرد

[ad_1]

20 دسامبر 2021 – ونکوور پیش از میلاد

در 12 نوامبر 2021، در دادگاه عالی BC در ونکوور، اسکات استنلی متیو استیر – یک مجرم مکرر تحت قوانین کانادا قانون شیلات – ممنوعیت مادام العمر ماهیگیری و ممنوعیت حضور در کشتی ماهیگیری صادر شد. این اولین ممنوعیت مادام العمر برای یک ماهیگیر منطقه اقیانوس آرام در بیش از یک دهه است.

این ممنوعیت های مادام العمر نتیجه حادثه ای در 1 مارس 2020 در بندرگاه ونکوور است که در آن آقای استیر در حال ماهیگیری غیرقانونی خرچنگ پیدا شد و به همراه 2 خدمه هنگامی که کشتی او پس از تعقیب و گریز با سرعت بالا سوار شد، دستگیر شد.

علاوه بر ممنوعیت های مادام العمر، قاضی محترم پیتر اچ. ادلمن، آقای استیر را به شش ماه زندان، منهای مدت گذرانده، سه سال دیگر مشروط، شامل 12 ماه منع آمد و شد و 75 ساعت کار اجتماعی، محکوم کرد. قاضی همچنین وی را به مدت 5 سال از مشارکت در خرید یا فروش ماهی از جمله دلالی محروم کرد. و او ممنوعیت خرید یا فروش یک کشتی ماهیگیری را برای آقای استیر اضافه کرد و دستور توقیف کشتی آلومینیومی مورد استفاده در این فعالیت غیرقانونی را به ارزش تقریبی 50000 دلار داد.

آقای استیر، که قبلاً توسط دادگاه ممنوعیت ماهیگیری گسترده ای صادر شده بود، در حال حاضر در انتظار 2 محاکمه برجسته در Nanaimo به اتهام نقض قوانین است. قانون شیلات

یکی از دو خدمه دستگیر شده با آقای استیر، سامی ویلیامز، نیز به دلیل نقض قوانین محکوم شد. قانون شیلات در 30 نوامبر 2021 در دادگاه ونکوور و در سال جدید محکوم خواهد شد. دیگر خدمه، کریستوفر شیل، در یک محاکمه جداگانه به جرم خود اعتراف کرد و همچنین در اوایل سال 2022 محکوم خواهد شد.

شیلات و اقیانوس‌ها کانادا موظف است از منابع دریایی حفاظت و حفاظت کند و متخلفان را تحت پیگرد قانونی قرار دهد. قانون شیلات. انطباق با آن را تضمین و ترویج می کند عمل کنید و سایر قوانین و مقررات از طریق ترکیبی از گشت‌های زمینی، هوایی و دریایی و همچنین فعالیت‌های آموزشی و آگاهی‌بخشی.

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.