دادگاه ایالات متحده شکایت BitGo علیه Galaxy Digital را رد کرد

[ad_1] دادگاهی در ایالات متحده شکایت BitGo را علیه Galaxy Digital در رابطه با ادغام ناموفقی که قبلاً در سال 2021 با آن موافقت شده بود رد کرد. در پاسخ این شرکت به قرارداد ادغام فسخ شده، BitGo ادعا کرده بود که Galaxy Digital نتوانسته است به پایان معامله خود عمل کند و گفت که

کد خبر : 360775
تاریخ انتشار : سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۴۰۲ - ۴:۴۴
دادگاه ایالات متحده شکایت BitGo علیه Galaxy Digital را رد کرد

[ad_1]


دادگاهی در ایالات متحده شکایت BitGo را علیه Galaxy Digital در رابطه با ادغام ناموفقی که قبلاً در سال 2021 با آن موافقت شده بود رد کرد.

در پاسخ این شرکت به قرارداد ادغام فسخ شده، BitGo ادعا کرده بود که Galaxy Digital نتوانسته است به پایان معامله خود عمل کند و گفت که شرکت “در نظر دارد Galaxy Digital را از نظر قانونی مسئول تصمیم نادرست خود برای فسخ قرارداد ادغام” با یک وکیل بداند. نماینده این شرکت اضافه کرد که “یا گلکسی طبق وعده داده شده به BitGo 100 میلیون دلار کارمزد فسخ بدهکار است یا بد نیت عمل کرده است و با خسارات بسیار یا بیشتر روبرو می شود.”

در زمان فسخ، گلکسی دیجیتال به عدم ارائه صورت‌های مالی حسابرسی شده برای سال 2021 توسط BitGo اشاره کرد که با الزامات قرارداد مطابقت داشت. بر اساس اسناد دادگاه منتشر شده در 9 ژوئن، این یک “مبنای معتبر” برای تصمیم به پایان ادغام بود و عملاً هزینه فسخ را باطل کرد.

“ما از تصمیم دادگاه برای رد ادعاهای BitGo خرسندیم.” بیانیه ساخته شده توسط Galaxy Digital در توییتر خواندن. اکنون زمان آن فرا رسیده است که همه ما با هم کار کنیم و بر روی وظیفه ای که در دست داریم تمرکز کنیم: ارتقای سیستم مالی جهانی به روشی که نوآوری را ارتقا دهد و از سرمایه گذاران و مصرف کنندگان به طور یکسان محافظت کند.

همین هفته گذشته، اعلام شد که BitGo به توافق اولیه برای به دست آوردن رقیب اصلی ایالات متحده، Prime Trust، دست یافته است. اگرچه جزئیات این ادغام هنوز علنی نشده است، صنعت در روزهای اخیر به طور گسترده حدس می‌زد که پرایم تراست با مشکلات مالی مواجه است. به این ترتیب، این توافق به عنوان یک چیز نسبتا خوب در نظر گرفته شده است، و از آنچه بسیاری تصور می کردند ممکن است شکست آینده یک شرکت بزرگ دیگر باشد، اجتناب می شود.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.