داده ها نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری روبلی افزایش یافته است، روبل بیش از 2% از معاملات USDT را نشان می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

بر اساس گزارش‌ها و داده‌های حاصل از جفت‌های مبادلات ارزهای دیجیتال به روبل، شهروندان روسیه در بحبوحه درگیری در اوکراین به سمت ارزهای دیجیتال هجوم آورده‌اند. داده‌های تحلیلی نشان می‌دهد که روبل ششمین جفت پرمعامله با تتر و چهارمین جفت پرمعامله‌ترین جفت تتر در سطح جهانی بدون دو دارایی کریپتو است. گزارش برجسته نشان می‌دهد

کد خبر : 173006
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ - ۲:۳۰
داده ها نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری روبلی افزایش یافته است، روبل بیش از 2% از معاملات USDT را نشان می دهد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین


بر اساس گزارش‌ها و داده‌های حاصل از جفت‌های مبادلات ارزهای دیجیتال به روبل، شهروندان روسیه در بحبوحه درگیری در اوکراین به سمت ارزهای دیجیتال هجوم آورده‌اند. داده‌های تحلیلی نشان می‌دهد که روبل ششمین جفت پرمعامله با تتر و چهارمین جفت پرمعامله‌ترین جفت تتر در سطح جهانی بدون دو دارایی کریپتو است.

گزارش برجسته نشان می‌دهد که روبل‌های روسیه به Tether سرازیر می‌شوند، داده‌ها نشان می‌دهند که جفت‌های معاملاتی کریپتو با ارزش RUB بایننس افزایش یافته است.

24 ساعت پیش، Bitcoin.com News از افزایش حجم کریپتوهای روبلی (RUB) خبر داد و بررسی‌های بیشتر نشان می‌دهد که این روند ادامه دارد. طبق گزارشی که توسط نویسنده vice.com Ekin Genç منتشر شده است، معیارهای ارسال شده به Motherboard از Arcane Research نشان می دهد که حجم معاملات USDT/RUB افزایش یافته است. تعدادی دیگر نقاط داده نتایج مشابهی را نشان می دهد زیرا حجم تجارت روبل در سراسر اکوسیستم کریپتو افزایش یافته است.

داده ها نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری روبلی افزایش یافته است، روبل بیش از 2٪ از معاملات USDT را نشان می دهد.
نمودار USDT/RUB از طریق Binance در 1 مارس 2022، ساعت 5:45 بعد از ظهر (EST).

گزارش منتشر شده توسط خبرنگار وال استریت ژورنال، پل ویگنا، نشان می دهد که بین 20 تا 28 فوریه، حجم بیت کوین 243 درصد از 522 بیت کوین (BTC) به حدود 1792 بیت کوین معامله شده از طریق جفت BTC/RUB بایننس افزایش یافت. ویگنا همچنین یک مطالعه دولت روسیه را برجسته کرد که برآورد می‌کرد روس‌ها دارایی‌های رمزنگاری شده به ارزش 2 تریلیون روبل (20 میلیارد دلار) دارند.

در 1 مارس 2022، داده‌های ارائه‌دهنده تحلیلی Coin Dance نشان می‌دهد که حجم تجارت هفتگی Localbitcoins.com نسبت به هفته قبل افزایش یافته است. معیارهای coingecko.com نشان می‌دهد که بایننس بیشترین حجم را از نظر جفت‌های معاملاتی کریپتو با روبل دارد. حجم معاملات USDT/RUB، BTC/RUB و ETH/RUB در بایننس از نظر سایر جفت‌های معاملاتی در صرافی پله‌های ترقی را طی کرده است.

بایننس در 24 ساعت 16871804 دلار در حجم مبادلات USDT/RUB، 5740109 دلار در معاملات BTC/RUB و 3429714 دلار در مبادلات اتر با روبل ثبت کرد. روز سه‌شنبه، تحلیل‌های جفت معاملاتی cryptocompare.com نشان می‌دهد که روبل روسیه ششمین جفت پرمعامله (USDT) است. معاملات USDT/RUB 2.05٪ از کل معاملات تتر در سراسر جهان را در روز گذشته نشان می دهد.

داده ها نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری روبلی افزایش یافته است، روبل بیش از 2٪ از معاملات USDT را نشان می دهد.
بر اساس تجزیه و تحلیل جفت معاملاتی cryptocompare.com در 1 مارس 2022، حجم تتر (USDT) بر اساس ارز.

بدون احتساب WBNB و HUSD، روبل چهارمین جفت تجاری بزرگ تتر در سطح جهان است. تا آنجا که به بیت کوین (BTC) مربوط می شود، داده ها نشان می دهد که روبل از نظر جفت های تجاری برتر BTC در سراسر جهان رتبه 21 را دارد. مبادله روبل 0.05 درصد از معاملات امروز BTC و 0.08 درصد از معاملات اتریوم را تشکیل می دهد. داده‌ها همچنین معاملات BUSD/RUB را در 1 مارس نشان می‌دهند که معادل 0.31٪ از مبادلات BUSD در روز است.

تتر، بیت‌کوین، اتریوم همچنان در مقابل جفت‌های Hryvnia با یک حق بیمه معامله می‌کنند، صرافی Localbitcoins کارمزد کاربران اوکراینی را کاهش می‌دهد.

علاوه بر این، USDT، BTC، و ETH همگی همچنان برای مبادله‌های hryvnia از طریق صرافی Kuna در حال معامله هستند. حجم معاملات لوکال بیت کوین اوکراین از هفته قبل اندکی افزایش یافته است و بیت کوین برای معاملات اعمال شده روی hryvnia در صرافی نیز به ازای حق بیمه به فروش می رسد. تیم Localbitcoins.com در پیامی که به Bitcoin.com News ارسال شده است، اعلام کرده است که کارمزد معامله برای معامله‌گران اوکراینی لغو شده است.

Jukka Blomberg مدیر ارشد بازاریابی Localbitcoins نوشت: ارزش اصلی Localbitcoins آزادی است. ما درک می کنیم که اوکراین در حال حاضر با زمان های بسیار چالش برانگیزی مواجه است. به همین دلیل، Localbitcoins تمام هزینه‌ها را از کاربران اوکراینی خود حذف کرده است.

19 روز پیش در 10 فوریه 2022، روبل روسیه با 0.01334 دلار مبادله می کرد، اما روبل روبل از آن زمان تاکنون 33.09 درصد در برابر دلار آمریکا از دست داده است، زیرا اکنون با 0.009047 دلار معامله می شود.

داده ها نشان می دهد که مبادلات رمزنگاری روبلی افزایش یافته است، روبل بیش از 2٪ از معاملات USDT را نشان می دهد.
نمودار RUB/USD در 1 مارس 2022، ساعت 5:45 بعد از ظهر (EST).

گزارش ها اشاره می کنند که اقتصاد روسیه به زودی می تواند شبیه سال 1998 شود که این کشور به کمک صندوق بین المللی پول (IMF) و بانک جهانی نیاز داشت. چارلز آرچر، نویسنده مالی توضیح می‌دهد که قطع کردن روسیه از شبکه پرداخت بین‌المللی سوئیفت، «ذخایر ۶۳۰ میلیارد دلاری روسیه را که عمدتاً به صورت ارز خارجی ذخیره شده است، غیرقابل استفاده کرده است.

شما می توانید با اهدای BTC، ETH و BNB به صندوق امداد اضطراری اوکراین بایننس خیریه از خانواده ها، کودکان، پناهندگان و افراد آواره اوکراینی حمایت کنید.

برچسب ها در این داستان

Arcane Research، Binance، Bitcoin، BTC، Charles Archer، Coin Dance، coingecko.com، Crypto Compare، داده، Ekin Genç، ETH، Ethereum، Hryvnia Pairs، IMF، Jukka Blomberg، LocalBitcoins، Localbitcoins CMO، معیارها، Paul Vigna، RUB -معاملات با روبل، روبل/دلار، روبل، جفت روبل، روسیه، روسیه معاملات، روبل روسیه، روبل روسیه، آمار، تتر، اوکراین، USDT، vice.com، بانک جهانی

نظر شما در مورد افزایش اخیر حجم مبادلات رمزنگاری روبلی در چند روز گذشته چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.