داده ها نشان می دهد که حجم بیت کوین روبلی در حال افزایش است، قیمت بیت کوین-RUB به 46 هزار دلار می رسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1] در بحبوحه درگیری در اوکراین با روسیه، حجم تجارت بیت کوین مرتبط با جفت روبل روسیه در روزهای اخیر افزایش یافته است. معیارهای ثبت‌شده توسط ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Kaiko نشان می‌دهد که حجم بیت‌کوین روبلی (RUB) چهار روز پیش، در 24 فوریه، به نزدیک به 1.5 میلیارد روبل رسید. داده‌ها همچنین

کد خبر : 172476
تاریخ انتشار : دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ - ۲۱:۳۰
داده ها نشان می دهد که حجم بیت کوین روبلی در حال افزایش است، قیمت بیت کوین-RUB به 46 هزار دلار می رسد – بازارها و قیمت ها اخبار بیت کوین

[ad_1]

در بحبوحه درگیری در اوکراین با روسیه، حجم تجارت بیت کوین مرتبط با جفت روبل روسیه در روزهای اخیر افزایش یافته است. معیارهای ثبت‌شده توسط ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Kaiko نشان می‌دهد که حجم بیت‌کوین روبلی (RUB) چهار روز پیش، در 24 فوریه، به نزدیک به 1.5 میلیارد روبل رسید. داده‌ها همچنین نشان می‌دهند که جفت‌های بیت‌کوین-روبل در 28 فوریه با جهش 16 پریمیوم قابل توجهی روبرو شدند. درصد بالاتر از میانگین جهانی است.

افزایش تقاضای روسیه برای بیت کوین باعث افزایش قیمت BTC-RUB می شود

آمارها نشان می دهد که در 96 ساعت گذشته تقاضای زیادی برای بیت کوین (BTC) از روسیه وجود داشته است. تقریباً بلافاصله پس از حمله روسیه به مرزهای اوکراین و در حالی که جنگ بین دو کشور تشدید شد، آغاز شد.

داده ها نشان می دهد که حجم بیت کوین روبلی در حال افزایش است، قیمت BTC-RUB تا 46 هزار دلار افزایش یافته است.

داده‌های ارائه‌دهنده تجزیه و تحلیل ارزهای دیجیتال Kaiko که با روزنامه‌نگار ارز دیجیتال Omkar Godbole به اشتراک گذاشته شده است، نشان می‌دهد که حجم مبادلات BTC روبلی بسیار افزایش یافته است. داده‌های Kaiko نشان داد که حجم بیت‌کوین روبلی به بالاترین حد خود در 9 ماه گذشته رسید و به نزدیک به 1.5 میلیارد روبل در روز پنجشنبه رسید.

کلارا مدالی، تحلیلگر Kaiko به خبرنگار گفت: «فعالیت روی Binance متمرکز بود. «حجم بیت کوین-کریونای اوکراین نیز افزایش یافته است، اما نه به اندازه سطح اکتبر. BTC-UAH فقط در معامله است [two] صرافی ها – Binance و Localbitcoin.com،” Medalie اضافه کرد.

داده ها نشان می دهد که حجم بیت کوین روبلی در حال افزایش است، قیمت BTC-RUB تا 46 هزار دلار افزایش یافته است.
داده های BTC-RUB در 28 فوریه 2022، از طریق Coingecko.com.

علاوه بر افزایش حجم BTC-RUB، بیت‌کوین در مقایسه با میانگین قیمت‌های ثبت‌شده جهانی برتری داشته است. در حال حاضر، از طریق نقل و انتقالات Sberbank، معامله گران Localbitcoins.com بیت کوین (BTC) را به قیمت 3.69 میلیون روبل (39656 دلار) یا 1206 دلار بالاتر از میانگین جهانی فعلی 38450 دلار می فروشند. داده های به دست آمده از Coingecko.com نشان می دهد که قیمت BTC-RUB در روز دوشنبه به 4.33 میلیون روبل (46453 دلار) رسید.

بالاترین حق بیمه تاریخ 7853 دلار بالاتر از میانگین جهانی در روز دوشنبه بود و حق بیمه BTC-RUB 6797 دلار کمتر است، اما همچنان بالاتر از میانگین جهانی در زمان نگارش مقاله است. Bitcoin.com News در 26 فوریه گزارش داد که Kuna، یک صرافی ارز دیجیتال که معاملات را به صورت hryvnia انجام می دهد، نیز دارای حق بیمه قابل توجه و حجم معاملات بالاتر بوده است.

داده‌های Kuna نشان می‌دهد که هنوز هم حق بیمه برای جفت‌های معاملاتی hryvnia با BTC، USDT و ETH وجود دارد. کونا اخیراً به نشریه Forklog گفته است که جفت‌های روبل (RUB) بسته شده‌اند و داده‌ها نشان می‌دهد که مبادله‌های روبلی در 48 ساعت گذشته صفر بوده است. با این حال، از نظر گریونای اوکراین (UAH)، تتر (USDT) به ازای هر واحد 1.10 دلار معامله می شود. BTC-UAH با قیمت 42,026 دلار در هر واحد و ETH-UAH 2,903 دلار در هر اتر معامله می شود.

برچسب ها در این داستان

16% حق بیمه، بیت کوین، بیت کوین (BTC)، روبل بیت کوین، BTC، BTC-RUB، coingecko.com، بازارهای رمزنگاری، تقاضا، ETH، hryvnia، Localbitcoins.com، حق بیمه، جفت روبل، روبل، روبل (RUB)، روسیه ، روسیه، روبل روسیه، حجم تجارت روسیه، نقل و انتقالات Sberbank، UAH، جفت UAH، اوکراین، USDT

نظر شما در مورد فعالیت تجاری در روسیه و اوکراین در طول جنگ زمان جنگ چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های کاربردی غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Kaiko، Coingecko،

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست یک پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.