داده های EIA در تمرکز پس از ایجاد انبارهای API

نفت خام ، موجودی ، داده های EIA ، اوپک – نقاط بحث پس از اینکه API افزایش موجودی را نشان داد ، قیمت نفت خام تعدیل شد داده های EIA در تمرکز به عنوان روایت اساسی حمایتی باقی می ماند تصویر فنی نشان می دهد که قیمت ها باید قبل از حرکت بعدی سرد

کد خبر : 119289
تاریخ انتشار : چهارشنبه ۲۸ مهر ۱۴۰۰ - ۶:۳۰
داده های EIA در تمرکز پس از ایجاد انبارهای API


نفت خام ، موجودی ، داده های EIA ، اوپک – نقاط بحث

  • پس از اینکه API افزایش موجودی را نشان داد ، قیمت نفت خام تعدیل شد
  • داده های EIA در تمرکز به عنوان روایت اساسی حمایتی باقی می ماند
  • تصویر فنی نشان می دهد که قیمت ها باید قبل از حرکت بعدی سرد شوند

قیمت های معیار نفت یک شبه افزایش یافت اما در معاملات آسیایی شروع به کاهش کرد. معامله گران در حال هضم افزایش موجودی ایالات متحده از حد انتظار هستند. انستیتوی نفت آمریکا (API) یک شبه از افزایش 3.294 میلیون بشکه ای ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 15 اکتبر خبر داد که نسبت به تولید هفته قبل 5.213 میلیون بشکه کاهش داشت ، اما بیش از 1 میلیون بیشتر از آنچه تحلیلگران انتظار داشتند ، بود.

بهبود اقتصادی مداوم تقاضای جهانی را افزایش داده است ، که قیمت نفت را بالاتر برده است – اگرچه نشانه هایی وجود دارد که رشد در حال تعدیل است. با این وجود ، پیش بینی می شود که تقاضا به روند صعودی خود ادامه دهد. این امر ، همراه با کنترل شدید عرضه و سرمایه گذاری ناچیز در دیگر نقاط جهان ، احتمالاً بازار نفت را با کسری بودجه (جایی که تقاضا از عرضه پیشی می گیرد) تا نیمه اول سال 2022 حفظ خواهد کرد.

علاوه بر این ، تنگنای مداوم انرژی در سراسر اروپا و آسیا – که با افزایش شدید قیمت گاز طبیعی تشدید شده است – اخیراً باد دیگری را به قیمت ها افزود. با افزایش قیمت ، برخی از نیروگاه ها به جای منابع سنتی انرژی مانند گاز طبیعی و زغال سنگ ، به محصولات نفتی روی آورده اند. همه اینها با هم احتمالاً قیمت ها را بالا نگه می دارد. ممکن است موجودی های بالاتر همچنان بر قیمت ها تأثیر بگذارد ، اگرچه زمینه اساسی برای افزایش قیمتها فراتر از نوسانات کوتاه مدت همچنان مثر است.

با این وجود ، معامله گران انرژی بر گزارش موجودی آینده از اداره اطلاعات انرژی ایالات متحده (EIA) تمرکز کرده اند. این گزارش از اعداد API پیروی می کند اما معمولاً توجه بازارها را جلب می کند. تحلیلگران انتظار دارند ذخایر نفت خام در هفته منتهی به 15 اکتبر 1.28 میلیون بشکه افزایش یابد. این رقم بیشتر از حد انتظار می تواند تا پایان هفته بر قیمت ها تاثیر بگذارد.

پیش بینی فنی نفت خام

پس از رسیدن به بالاترین سطح طی چند سال گذشته ، قیمت ها در حال کاهش است. شاخص قدرت نسبی (RSI) در محدوده خرید بیش از حد در حال حرکت پایین تر است ، در حالی که MACD به خط زیر سیگنال خود نزدیک می شود. این نشان می دهد که قیمت ها ممکن است به دوره ای برای سرد شدن نیاز داشته باشند. سقوط به میانگین متحرک نمایی 9 روزه (EMA) ممکن است در کارت ها باشد ، در حالی که قیمت ها در حال حاضر در حدود 161.8 extension تمدید فیبوناچی از حرکت اواخر ژوئیه/آگوست در حال افزایش است.

نمودار روزانه نفت خام

نمودار ایجاد شده با TradingView

— نوشته توماس وست واتر ، تحلیلگر DailyFX.com

برای تماس توماس، از بخش نظرات زیر یا FxWestwaterدر توییتر





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.