داده‌های ذخیره‌سازی EIA و کاهش عرضه نفت اوپک

اخبار و تحلیل نفت خام WTI نظرات “کاهش عرضه” بازارهای نفت را پیش از انتشار داده های موجودی انبار به لرزه در می آورد شاخص RSI نشان می دهد که عقب نشینی اخیر ممکن است کوتاه مدت باشد – روند نزولی بسیار دست نخورده است داده‌های متمرکز بر نفت: داده‌های موجودی API و EIA امروز

کد خبر : 245570
تاریخ انتشار : سه شنبه ۱ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۴:۲۰
داده‌های ذخیره‌سازی EIA و کاهش عرضه نفت اوپک


اخبار و تحلیل نفت خام WTI

  • نظرات “کاهش عرضه” بازارهای نفت را پیش از انتشار داده های موجودی انبار به لرزه در می آورد
  • شاخص RSI نشان می دهد که عقب نشینی اخیر ممکن است کوتاه مدت باشد – روند نزولی بسیار دست نخورده است
  • داده‌های متمرکز بر نفت: داده‌های موجودی API و EIA امروز و فردا با انتظار کاهش بیشتر

نظرات “کاهش عرضه” بازارها را پیش از داده های موجودی غوغا می کند

وزیر انرژی عربستان سعودی در مصاحبه با بلومبرگ گفت که اوپک پلاس ابزارهایی برای مقابله با چالش های بازار نفت از جمله کاهش تولید دارد. بازارها به سرعت واکنش نشان دادند و قیمت های WTI و برنت به ترتیب 1% و 0.8% افزایش یافتند. رانندگان آمریکایی در پمپ بنزین‌ها بسیار راحت‌تر نفس می‌کشند، زیرا قیمت بنزین به طور پیوسته کاهش می‌یابد در حالی که به پایان تابستان (فصل رانندگی ایالات متحده) می‌رویم. در حالی که قیمت ها کاهش یافته است، WTI به طور جزئی کمتر از سطح قبل از تهاجم حدود 93 دلار معامله می شود.

سطوح فنی WTI

به نظر می‌رسد اظهارات وزیر انرژی عربستان به ایجاد پایین‌ترین قیمت 85.75 با رد فوری قیمت‌های پایین‌تر کمک کرده است – که شاهد افزایش طولانی‌تر قیمت بود. فتیله در شمع روزانه دیروز

پیشرفت کوتاه مدت اکنون درست زیر سطح قبل از تهاجم (روسیه/اوکراین) در حدود 93 معامله می شود – سطحی که به عنوان پشتیبان برای اکثر سه ماهه دوم بود. مقاومت در 93 و سپس 96.44 و البته 100 ظاهر می شود سطح روانی.

نکته قابل توجه، ماهیت نسبتا کوتاه مدت عقب نشینی های صعودی در چند هفته گذشته و RSI نشان می دهد که قبل از کاهش قیمت نفت، این اندیکاتور به مرز 50 نزدیک می شود و اکنون به همان سطح نزدیک می شویم. بنابراین، شکست 93 با مومنتوم چیزی است که باید برای ادامه حرکت صعودی در نظر گرفت.

پشتیبانی در 88.40 (61.9٪) ظاهر می شود فیب) پس از آن به پایین ترین سطح سالانه 85.75 رسید

نمودار روزانه آتی پیوسته WTI (CL1!).

منبع: TradingView، آماده شده توسط ریچارد اسنو

رویدادهای ریسک برنامه ریزی شده

داده‌های هفتگی ویژه WTI از امروز با تغییر ذخایر نفت خام موسسه نفت آمریکا شروع می‌شود و با تغییر ذخایر نفت خام EIA با کاهش پیش‌بینی‌شده حدود 1.5 میلیونی به دلیل کاهش 7.05 متری موجودی در هفته گذشته، تا فردا ادامه می‌یابد.

به نظر می‌رسد که روایت «عرضه محدود» در تلاش است تا پس از تأثیرات تخریب تقاضا، روند کاهش قیمت نفت را از ژوئیه به طور مداوم کاهش دهد.

یکی دیگر از عواملی که در پایان هفته باید در نظر گرفته شود، سمپوزیوم اقتصادی جکسون هول است که مستقیماً به بازار نفت مرتبط نیست، اما می تواند پیامدهای گسترده تری برای احساسات بازار به عنوان یک کل داشته باشد. این رویداد توسط برخی به عنوان یک نشست شبه فدرال رزرو تلقی می شود و به دلیل چرخش اخیر FOMC از هدایت رو به جلو به سمت رویکرد نشست به جلسه وابسته به داده ها، پتانسیل حرکت بازارها را دارد. قرار است جروم پاول، رئیس فدرال رزرو روز جمعه سخنرانی کند.

چشم‌انداز نفت خام WTI: داده‌های ذخیره‌سازی EIA و افزایش کاهش عرضه اوپک چشم‌انداز نفت خام WTI: داده‌های ذخیره‌سازی EIA و افزایش کاهش عرضه اوپک

داده های اقتصادی زنده را از طریق DaliyFX ما سفارشی و فیلتر کنید تقویم اقتصادی

احساسات مشتری IG

چشم‌انداز نفت خام WTI: داده‌های ذخیره‌سازی EIA و افزایش کاهش عرضه اوپک

روغن – نفت خام آمریکا: داده‌های معامله‌گران خرده‌فروشی نشان می‌دهد 62.61 درصد از معامله‌گران دارای سود خالص هستند با نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 1.67 به 1.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله گران خالص هستند نشان می دهد روغن – قیمت نفت خام آمریکا ممکن است به کاهش خود ادامه دهد.

تعداد معامله گران خالص خرید و فروش نسبت به روز گذشته 0.62 درصد و نسبت به هفته گذشته 22.98 درصد کاهش داشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص معاملاتی نسبت به روز گذشته 2.20 درصد و نسبت به هفته گذشته 41.41 درصد افزایش یافته است.

با این حال معامله گران نسبت به دیروز و در مقایسه با هفته گذشته سود خالص کمتری دارند. تغییرات اخیر در احساسات هشدار می دهند که جریان نفت – علیرغم این واقعیت که معامله گران به صورت خالص باقی می مانند، روند قیمت نفت خام ایالات متحده ممکن است به زودی افزایش یابد.

— نوشته ریچارد اسنو برای DailyFX.com

با ریچارد در توییتر تماس بگیرید و دنبال کنید: @RichardSnowFX





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.