داده‌های تورم برای تنظیم آهنگ برای بازده اوراق، مسیر فدرال رزرو

[ad_1] چشم انداز دلار آمریکا: صعودی این دلار آمریکا شاخص برای دومین هفته متوالی افزایش یافت که با افزایش نرخ های خزانه داری تقویت شد بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده به بالاترین حد در بیش از چهار هفته گذشته می رسد زیرا معامله گران مسیر را افزایش می دهند سیاست های پولی همه نگاه ها

کد خبر : 319070
تاریخ انتشار : یکشنبه ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۶:۳۷
داده‌های تورم برای تنظیم آهنگ برای بازده اوراق، مسیر فدرال رزرو

[ad_1]

چشم انداز دلار آمریکا: صعودی

  • این دلار آمریکا شاخص برای دومین هفته متوالی افزایش یافت که با افزایش نرخ های خزانه داری تقویت شد
  • بازدهی اوراق قرضه ایالات متحده به بالاترین حد در بیش از چهار هفته گذشته می رسد زیرا معامله گران مسیر را افزایش می دهند سیاست های پولی
  • همه نگاه ها به ژانویه خواهد بود تورم گزارش در هفته پیش رو

توصیه شده توسط دیگو کولمن

چشم انداز فنی و اساسی دلار آمریکا

بیشترین خوانده شده: چشم انداز نزدک 100 – افزایش بازار سهام به دلیل نگرانی های سیاست پولی فدرال رزرو

دلار آمریکا، همانطور که با شاخص DXY اندازه گیری می شود، یک هفته دیگر را پشت سر گذاشت، با حدود 0.65 درصد افزایش به 103.63 در پنج جلسه معاملاتی گذشته، حرکتی که به گیج دلار اجازه داد تا زیان های ثبت شده در ژانویه را به طور کامل پاک کند. سود هفتگی عمدتاً توسط جهش شدید در بازدهی خزانه داری در سراسر منحنی، که با انتظارات مبنی بر اینکه فدرال رزرو باید به افزایش هزینه‌های استقراض ادامه دهد و موضع محدودکننده‌ای را برای مدت طولانی‌تر از پیش‌بینی اولیه برای پیروزی در نبرد با تورم حفظ کند، آغاز شد.

نمودار زیر نشان می دهد که چگونه بازده اوراق قرضه 2 ساله و 10 ساله در زمان معامله گران به بالاترین سطح بیش از چهار هفته گذشته رسید. قیمت گذاری بالاتر از مسیر سیاست پولیهمانطور که در قراردادهای آتی فدرال رزرو در سال 2023 در نمودار نشان داده شده است، نرخ پایانه اکنون در 5.17٪ در مقابل 4.92٪ در اوایل ماه مشاهده می شود.

نرخ های ضمنی Fed Futures 2023 در مقابل بازده خزانه ایالات متحده

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

منبع: TradingView

هوشمندتر تجارت کنید – برای خبرنامه DailyFX ثبت نام کنید

اولین کسی باشید که می دانید چه چیزی بازار فارکس را به حرکت در می آورد!

مشترک شدن در خبرنامه

داده های قوی بازار کار محاسبات وال استریت را تغییر داده است و معامله گران را به ارزیابی مجدد انتظارات برای افزایش FOMC با توجه به این واقعیت که آمریکا اقتصاد به شدت مقاوم است و می تواند سفت شدن بیشتر را تحمل کند. از نظر زمینه، گزارش مشاغل ژانویه نشان داد که کارفرمایان ایالات متحده 517000 شغل اضافه کردند که تقریباً دو برابر برآوردهای اجماع. استخدام قوی در زمان بیکاری پایین چند دهه ای می تواند فشار دستمزدها و مخارج خانوار را به سمت بالا نگه دارد و پویایی CPI را تقویت کرده و همگرایی آن را به سمت هدف 2.0 درصد کند کند.

به زودی وقتی اداره آمار کار ایالات متحده گزارش تورم ماه گذشته را در روز سه شنبه منتشر کرد، درک بهتری از چگونگی تغییر قیمت های مصرف کننده دریافت خواهیم کرد. پیش‌بینی می‌شود که هر دو شاخص اصلی و اصلی بر اساس فصلی تعدیل شده 0.4 درصد افزایش داشته باشند، تغییری که نرخ سالانه را به ترتیب دو دهم درصد به 6.3 درصد و 5.5 درصد کاهش می‌دهد. با این حال، بهبود جهت‌گیری می‌تواند انتظارات را ناامید کند، به‌ویژه برای گیج همه موارد، به دلیل افزایش قیمت قیمت بنزین، که در ابتدای سال 4.4 درصد افزایش یافت انجمن خودرو آمریکا.

یک سورپرایز نامطلوب CPI می تواند باعث شود تا معامله گران مسیر نرخ ترمینال را دوباره قیمت گذاری کنند، در حالی که پیام بلندتر برای طولانی تر بیان شده توسط چندین مقام فدرال رزرو را تقویت می کند. این سناریو می‌تواند بازدهی را بیشتر تقویت کند، به‌ویژه آنهایی که در انتهای منحنی قرار دارند و راه را برای افزایش رشد دلار در هفته‌های آینده هموار می‌کند. به همین دلیل، شاخص DXY ممکن است در کوتاه مدت به سمت بالا حرکت کند.

به لحاظ تحلیل تکنیکالبه نظر می رسد شاخص دلار آمریکا پس از بازگشت اخیر خود به مقاومت فنی کلیدی نزدیک به 103.80/104.00 نزدیک می شود. اگر این ناحیه به طور قاطع در جلسات معاملاتی آتی شکسته شود، گاوها می توانند حمله ای را روی 104.65 و به دنبال آن 105.60 آغاز کنند. از طرف دیگر، اگر قیمت ها از سطوح فعلی رد شوند، حمایت اولیه در حدود دسته 103.00 ظاهر می شود، کفی که توسط یک خط روند افزایشی بلندمدت ایجاد شده است. در زیر این منطقه، تمرکز به پایین‌ترین سطح ۲۰۲۳ تغییر می‌کند.

نمودار روزانه شاخص دلار آمریکا (DXY).

نمودار، شرح هیستوگرام به طور خودکار تولید می شود

شاخص دلار آمریکا با استفاده از TradingView تهیه شد

توصیه شده توسط دیگو کولمن

تجارت خود را با IG Client Sentiment Data بهبود دهید



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.