خلاصه همگروهی 4 پروتکل اتریوم

TL;DR: EPF گروه چهارم را به پایان رساند و برای گروه پنجم آماده می شود. برنامه ها به زودی باز خواهند شد. در ضمن، موارد جدید را کشف کنید EPF.wiki و ثبت نام کنید تا هنگام باز شدن از آنها مطلع شوید. کمک هزینه پروتکل اتریوم اخیراً چهارمین گروه موفق خود را به پایان رساند

کد خبر : 492297
تاریخ انتشار : دوشنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۳ - ۰:۰۰
خلاصه همگروهی 4 پروتکل اتریوم



TL;DR: EPF گروه چهارم را به پایان رساند و برای گروه پنجم آماده می شود. برنامه ها به زودی باز خواهند شد. در ضمن، موارد جدید را کشف کنید EPF.wiki و ثبت نام کنید تا هنگام باز شدن از آنها مطلع شوید.

کمک هزینه پروتکل اتریوم اخیراً چهارمین گروه موفق خود را به پایان رساند که با روز EPF در Devconnect در استانبول به اوج خود رسید. تکمیل آن نشان‌دهنده 4 ماه یادگیری، تحقیق و مشارکت در اکوسیستم هسته اتریوم از سوی گروهی از همکاران با استعداد و متعهد بود. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد EPF، نگاهی به برخی از آنها بیندازید پست های گذشته و مخازن.

آمار EPF4

درخواست‌ها برای گروه چهارم در 2 ژوئن 2023 افتتاح شد. پس از بررسی بیش از 400 درخواست، به 35 شرکت‌کننده کمک هزینه اعطا شد. علاوه بر این، 5 کمک هزینه ماسبق به شرکت کنندگان بدون مجوز تعلق گرفت. در طول دوره 4 ماهه، همکاران این فرصت را داشتند که با 27 مربی توسعه‌دهنده اصلی از مشتری‌ها و تیم‌های تحقیقاتی مختلف در اکوسیستم کار کنند. کار آنها به طور منظم در تقریباً 600 به روز رسانی هفتگی گزارش می شد.

پروژه های EPF4

در مجموع، همکاران 35 پروژه را پیشنهاد کردند و در آن مشارکت داشتند که برخی از آنها هنوز فعال هستند. این پروژه‌ها نه تنها یک تجربه یادگیری ارزشمند را نشان می‌دهند، بلکه کمک‌های معناداری به اکوسیستم اتریوم نیز دارند.


تمام منابع برنامه را می توان در مخزن EPF4. می‌توانید تمام فعالیت‌های گروه را در آنجا دنبال کنید، منابع پروژه‌ها را بررسی کنید، به‌روزرسانی‌های توسعه و یادداشت‌های همکاران را دنبال کنید. پروژه‌ها نه تنها مشارکت‌های FOSS هستند، بلکه تمام کارهای انجام شده در گروه کاملاً باز است و بخشی واقعی از تحقیقات و منابع باز اتریوم است.

اما همه چیز به کار و مشارکت نیست. یکی از جنبه های حیاتی EPF فرصت ملاقات با بسیاری از افراد الهام بخش است که در توسعه اصلی شرکت می کنند. در طول Devconnect در استانبول، بیش از نیمی از گروه جمع شدند تا در روز EPF شرکت کنند، یک روز کامل برنامه نویسی با ارائه های پروژه، میزگردها و زمان اجتماعی.

گروه مطالعاتی پروتکل اتریوم

ما برخی از بازخوردهای مهم را در پایان گروه 4 آموختیم. علیرغم تمرکز بر آموزش توسعه پروتکل در طول EPF، منحنی یادگیری برای توسعه دهندگان اصلی مشتاق هنوز بسیار شیب دار است. بر اساس این بازخورد، ما یک برنامه پیش از مکان نما را برای EPF به نام the شروع کردیم گروه مطالعه EPF، یک بررسی عمیق ۱۰ هفته ای در جنبه های مختلف پروتکل و همچنین یک پایگاه دانش مشترک برای توسعه دهندگان در epf.wiki. EPF.wiki مکانی برای توسعه‌دهندگان اصلی مشتاق شده است تا در مورد جنبه‌های فنی اتریوم بیاموزند و به ویکی کمک کنند تا دانش خود را تقویت کنند.

گروه بعدی به زودی™️

از آنجایی که گروه مطالعاتی رو به پایان است، ما در حال آماده شدن برای پنجمین گروه از بورسیه پروتکل اتریوم هستیم. برای هر کسی که علاقه مند به توسعه هسته اتریوم است، منتظر اعلام برنامه در اوایل ماه مه باشید. برای دریافت اطلاع، به EPF بپیوندید لیست پستی.

در همین حال، می‌توانید با اطمینان از درک اساسی پروتکل اتریوم (گروه مطالعاتی EPF مکانی عالی برای شروع)، درخواست خود را آماده کنید، از طریق حساب GitHub خود در پروژه‌های منبع باز مشارکت کنید، به‌ویژه مشارکت در پروژه‌های موجود در اکوسیستم اتریوم، و در مورد نوع پروژه ای که ممکن است بخواهید روی آن کار کنید کمی فکر کنید.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.