خلاصه داستان جدید Eternals نکته مهمی را در خود جای داده است

والت دیزنی ساعاتی قبل خلاصه داستان جدید Eternals را در فضای مجازی به اشنتراک گذاشته که نکته مهمی را پیرامون اثر مورد نظر فاش می‌کند. حالا که دو فیلم Black Widow و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings روی پرده نقره‌ای آمده، نوبت به Eternals رسیده تا خودنمایی کند. این اثر درباره گروهی

کد خبر : 112474
تاریخ انتشار : یکشنبه ۱۱ مهر ۱۴۰۰ - ۲۲:۴۹
خلاصه داستان جدید Eternals نکته مهمی را در خود جای داده است


والت دیزنی ساعاتی قبل خلاصه داستان جدید Eternals را در فضای مجازی به اشنتراک گذاشته که نکته مهمی را پیرامون اثر مورد نظر فاش می‌کند.

حالا که دو فیلم Black Widow و Shang-Chi and the Legend of the Ten Rings روی پرده نقره‌ای آمده، نوبت به Eternals رسیده تا خودنمایی کند. این اثر درباره گروهی از موجودات بسیار قدرتمند به نام اترنال‌ها است که قرن‌ها پیش به زمین آمدند تا از انسان‌ها در برابر دیوینت‌ها محافظت کنند. آن‌ها که از سوی سلستیال‌ها فرستاده شده‌ بودند، می‌توانستند به انسان‌ها کمک کرده و پیشرفتشان را در زمینه‌های مختلف تسریع کنند اما اجازه نداشتند دخالتی مستقیم در سرنوشت تمدن‌ها داشته باشند، مگر اینکه پای دیوینت‌ها در میان باشد. محصول جدید مارول چهره‌های مشهوری مانند ریچارد مدن (Richard Madden)، آنجلینا جولی (Angelina Jolie)، سلما هایک (Salma Hayek) و کیت هرینگتون (Kit Harington) را در تیم بازیگری خود دارد.

اترنال‌ها، کمیک بوک مشهوری در میان مخاطبان عام سینما نیست. با این حال، مارول و والت دیزنی سرمایه‌گذاری زیادی روی اقتباس سینمایی آن کرده و امیدوار هستند بتواند زمینه‌ساز ایجاد یک مجموعه فیلم دیگر شود. بد نیست بدانید جدا از بازیگران مشهور، بودجه‌ای ۲۰۰ میلیون دلاری در اختیار دست‌اندرکاران بود. البته تلاش‌های استودیوهای آمریکایی تا به اینجای کار موفقیت‌آمیز بوده و توانسته توجه‌ها را به خود جلب کند؛ به خصوص تریلر نهایی‌اش که صحنه‌های اکشن بیشتری را در خود جای داده و از ظاهر آنتاگونیست رونمایی می‌کند.

والت دیزنی اخیرا خلاصه داستان جدید Eternals را در فضای مجازی منتشر کرده است. طبق آنچه در متن آمده، این اثر دارای دو بازه زمانی است: بازه زمانی اول روی برهه‌ای تمرکز دارد که اعضای گروه در قالب یک فعالیت می‌کردند؛ بازه زمانی دوم هم حال را به تصویر می‌‎کشد. در ادامه می‌توانید خلاصه داستان را مطالعه کنید:

داستان در دو بازه زمانی رخ می‌دهد. اولین بازه زمانی در گذشته قرار داشته و برهه‌ای را به تصویر می‌کشد که شخصیت‌های داستان در قالب یک تیم عمل کرده و مانند خانواده به یکدیگر نزدیک بودند. دومین بازه زمانی به زمان حال تعلق دارد، برهه‌ای که بین اعضای گروه فاصله افتاده، از یکدیگر جدا شده و به زندگی عادی در میان انسان‌ها راضی هستند. با ظهور دیوینت‌ها که به معنی تهدید دوباره موجودیت نسل بشر است، اعضای گروه باید اختلاف‌ها را کنار گذاشته و بار دیگر متحد شوند.



لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.