خط لوله گاز یامال-اروپا پس از چند جریان به سمت غرب به حالت معکوس باز می گردد

[ad_1] مسکو (رویترز) – داده‌های اپراتور شبکه آلمانی Gascade نشان داد که خط لوله گاز یامال-اروپا روسیه صبح یکشنبه به حالت معکوس بازگشت و عرضه از آلمان به لهستان را پس از جریان‌های متناوب کوتاه مدت به غرب در طول شب از سر گرفت. بازارها در مورد اختلالات احتمالی در عرضه انرژی به دنبال تهاجم

کد خبر : 171916
تاریخ انتشار : یکشنبه ۸ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۲۴
خط لوله گاز یامال-اروپا پس از چند جریان به سمت غرب به حالت معکوس باز می گردد

[ad_1]

مسکو (رویترز) – داده‌های اپراتور شبکه آلمانی Gascade نشان داد که خط لوله گاز یامال-اروپا روسیه صبح یکشنبه به حالت معکوس بازگشت و عرضه از آلمان به لهستان را پس از جریان‌های متناوب کوتاه مدت به غرب در طول شب از سر گرفت.

بازارها در مورد اختلالات احتمالی در عرضه انرژی به دنبال تهاجم روسیه به اوکراین نگران بوده اند، اگرچه صادرات کالاهای روسیه تاکنون به طور جدی تحت تأثیر قرار نگرفته است. روسیه اقدامات خود در اوکراین را «عملیات ویژه» می‌خواند.

داده های Gascade نشان می دهد که جریان به سمت شرق در نقطه اندازه گیری Mallnow در آلمان صبح یکشنبه با سرعت تقریباً 5 میلیون کیلووات ساعت در ساعت (کیلووات ساعت در ساعت) از سر گرفته شد.

با توجه به تغییر نام ها یا پیشنهادهای اولیه، انتظار می رود خط لوله حداقل تا صبح دوشنبه در حالت معکوس باقی بماند.

این شرکت گاز را در حالت عادی – به سمت غرب، از لهستان به آلمان – به مدت حدود 10 ساعت در طول شب حمل کرده بود، عمدتاً در مقیاس 12.6 میلیون کیلووات ساعت در ساعت.

گاز در بخش آلمانی-لهستانی این خط لوله از 21 دسامبر به سمت شرق جریان داشت، زیرا خریداران در لهستان به جای خرید بیشتر گاز روسیه با قیمت های بالا، از ذخایر ذخیره شده از آلمان استفاده می کردند. [NG/EU]

به گزارش رویترز، یک منبع صنعتی به رویترز گفت، غول گاز روسیه، گازپروم، برای مدت کوتاهی در ابتدای آخر هفته در بحبوحه تقاضای بالا در اروپا، به ویژه از سوی ایتالیا، عرضه گاز از طریق اتصال به غرب را از سر گرفت.

این شرکت تحت کنترل کرملین شروع به رزرو ظرفیت ترانزیت به غرب از طریق خط لوله در حراج های روزانه در روزهای جمعه و شنبه کرد.

این منبع که خواست نامش فاش نشود، به دلیل اینکه مجاز به صحبت با رسانه ها نبود، گفت که چشم انداز عرضه طولانی مدت به غرب در میان نوسانات بازار روشن نیست.

این خط لوله معمولاً حدود 15 درصد از عرضه گاز غرب روسیه به اروپا و ترکیه را تشکیل می دهد.

گازپروم هیچ گونه ظرفیت ترانزیتی را برای ماه های فوریه و مارس از طریق این مسیر در مزایده های ماهانه سفارش نداده است و همچنین ظرفیت ترانزیت را برای سه ماهه دوم و سوم سال رزرو نکرده است.

به گفته تحلیلگران Refinitiv، روسیه اخیراً عرضه به اروپا از طریق اوکراین را افزایش داده است زیرا افزایش قیمت ها خرید گاز خط لوله روسیه را ارزان تر از خرید در بازار نقدی کرده است.

(گزارش توسط ولادیمیر سولداتکین؛ ویرایش توسط یان هاروی)

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.