خط غول نرم افزار ژاپنی قصد دارد ماه آینده بازار NFT را راه اندازی کند – بیت کوین نیوز

[ad_1] شرکت ژاپنی نرم‌افزار رسانه‌های اجتماعی و پیام‌رسان Line Corporation اعلام کرده است که این شرکت یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) را در تاریخ 13 آوریل معرفی می‌کند. خطی که در روز چهارشنبه توضیح داده شد که بازار «LINE NFT» نامیده می‌شود و «بیش از بیش از آن» را به نمایش می‌گذارد. 100 نوع

کد خبر : 182847
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۴ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۴:۳۰
خط غول نرم افزار ژاپنی قصد دارد ماه آینده بازار NFT را راه اندازی کند – بیت کوین نیوز

[ad_1]

شرکت ژاپنی نرم‌افزار رسانه‌های اجتماعی و پیام‌رسان Line Corporation اعلام کرده است که این شرکت یک بازار توکن غیرقابل تعویض (NFT) را در تاریخ 13 آوریل معرفی می‌کند. خطی که در روز چهارشنبه توضیح داده شد که بازار «LINE NFT» نامیده می‌شود و «بیش از بیش از آن» را به نمایش می‌گذارد. 100 نوع NFT.

شرکت لاین ژاپن بازار LINE NFT را راه اندازی می کند

در مارس 2021، شرکت لاین ادغام با گروه سافت بانک، یاهو ژاپن و هلدینگ Z را تکمیل کرد. شرکت ادغام شده قصد دارد دنیای دیجیتال را از همه جنبه ها در بر بگیرد و هفته گذشته، گزارش ها نشان داد که Z Holdings در حال راه اندازی یک بازار جهانی NFT است که در 180 کشور جهان فعالیت خواهد کرد. 13 روز بعد، لاین اعلام کرد این شرکت همچنین در حال راه اندازی یک بازار NFT به نام “LINE NFT” است. در بیانیه مطبوعاتی لاین اشاره شده است که بازار بیش از 100 نوع NFT را به نمایش خواهد گذاشت.

LINE NFT در 13 آوریل راه اندازی می شود و کاربران برنامه LINE می توانند از طریق برنامه از بازار استفاده کنند، جزئیات شرکت. راه اندازی LINE NFT شاهد مشارکت Nissy (Takahiro Nishijima)، Yoshimoto Kogyo و Square Enix خواهد بود. علاوه بر این، در راه اندازی یک ویدیوی NFT نسخه محدود Yoshimoto Kogyo Holdings با نام «Yoshimoto NFT Theatre» مشاهده خواهد شد. در حالی که LINE NFT فقط در ژاپن فعالیت می کند، گزارش ها می گویند که بازار NFT Z Holdings به نام “DOSI” در 19 آوریل در سراسر جهان راه اندازی خواهد شد.

NFT های خطی که باید از طریق کیف پول LINE BITMAX ذخیره شوند

ورود لاین به فضای بلاک چین چیز جدیدی نیست زیرا این شرکت در سال 2018 “آزمایشگاه بلاک چین LINE” را راه اندازی کرد. علاوه بر این، تعداد زیادی از برندها و شرکت های معروف ژاپنی وارد صنعت NFT شده اند، از جمله شرکت های سرگرمی ژاپنی Square Enix و Konami Holdings. شرکت. امسال، غول خرده‌فروشی آنلاین ژاپنی راکوتن قصد دارد یک بازار NFT راه‌اندازی کند و این شرکت همچنین گفت که سرویس NFT همتا به همتای Rakuten در سال 2023 آماده خواهد شد.

غول نرم افزار ژاپنی قصد دارد ماه آینده بازار NFT را راه اندازی کند
اسکرین شات LINE NFT از طریق Line Corporation.

علاقه به فناوری توکن غیرقابل تعویض (NFT) در هفته های اخیر به شدت افزایش یافته است و فروش نیز در اواسط فوریه کاهش یافته است. با این حال، هفته گذشته فروش NFT سرعت خود را افزایش داد و 17 درصد نسبت به هفته قبل بهبود یافت. آمار هفت روزه حاکی از آن است که فروش در هفته گذشته 50.71 درصد افزایش یافته است و 586,510,454 دلار فروش NFT تسویه شده است. در حالی که کاربران برنامه LINE از بازار NFT استفاده می کنند، NFT ها خود از طریق کیف پول LINE BITMAX شرکت ذخیره می شوند.

برچسب ها در این داستان

کیف پول LINE BITMAX، Line Corporation، nft، فروش NFT، NFTs، Nissy (Takahiro Nishijima)، توکن غیر قابل تعویض، توکن غیرقابل تعویض (NFT)، گروه Softbank، Square enix، Yahoo Japan، Yoshimoto Kogyo، Yoshimoto NFT Theater. Z Holdings

نظر شما در مورد راه اندازی یک بازار NFT توسط شرکت لاین ژاپن در اواسط آوریل چیست؟ نظر خود را در مورد این موضوع در بخش نظرات زیر با ما در میان بگذارید.

جیمی ردمن

جیمی ردمن رهبر اخبار در Bitcoin.com News و یک روزنامه نگار فناوری مالی است که در فلوریدا زندگی می کند. ردمن از سال 2011 عضو فعال جامعه ارزهای دیجیتال بوده است. او علاقه زیادی به بیت کوین، کد منبع باز و برنامه های غیرمتمرکز دارد. از سپتامبر 2015، ردمن بیش از 5000 مقاله برای Bitcoin.com News درباره پروتکل‌های مخربی که امروز در حال ظهور هستند، نوشته است.




اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons، Line Corporation

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.