خطرات یورو به سمت برابری سقوط می کند به عنوان «سیال ترین کوتاه مدت» جنگ اوکراین توسط بلومبرگ

[ad_1] © رویترز. خطرات یورو به سمت برابری به عنوان «سیال ترین کوتاه مدت» جنگ اوکراین کاهش می یابد. (بلومبرگ) – چیزی که چند ماه پیش تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، اکنون در حال تبدیل شدن به یک ریسک قابل توجه است: یورو ممکن است در سال جاری به برابری با دلار سقوط کند.

کد خبر : 174543
تاریخ انتشار : شنبه ۱۴ اسفند ۱۴۰۰ - ۱۵:۴۲
خطرات یورو به سمت برابری سقوط می کند به عنوان «سیال ترین کوتاه مدت» جنگ اوکراین توسط بلومبرگ

[ad_1]


© رویترز. خطرات یورو به سمت برابری به عنوان «سیال ترین کوتاه مدت» جنگ اوکراین کاهش می یابد.

(بلومبرگ) – چیزی که چند ماه پیش تقریبا غیرممکن به نظر می رسید، اکنون در حال تبدیل شدن به یک ریسک قابل توجه است: یورو ممکن است در سال جاری به برابری با دلار سقوط کند.

این همان چیزی است که استراتژیست‌ها هشدار می‌دهند زیرا حمله روسیه به اوکراین، بهبود اقتصادی اروپا را از این همه‌گیری به انحراف می‌کشد و پیشرفت یخبندان بانک مرکزی اروپا به سمت عادی‌سازی سیاست‌ها را حتی بیشتر به تأخیر می‌اندازد.

این ارز یکی از بدترین عملکردها در بین ارزهای جهانی در مراحل اولیه جنگ اوکراین بوده است و طی ماه گذشته با 3.7 درصد کاهش در برابر دلار به 1.1010 دلار در روز جمعه رسیده است. معامله گران ارز مشترک را فروختند زیرا هجوم تحریم های اعمال شده علیه روسیه به نظر می رسد به اقتصاد کشورهای اروپایی که بیشترین ارتباط را با مسکو دارند، آسیب می زند.

استفان میلر، مشاور سرمایه گذاری در GSFM، واحدی از شرکت مالی CI کانادا در سیدنی، گفت: «در حال حاضر یورو بیشترین نقدینگی موجود برای سرمایه گذاران است. پیامدهای این درگیری برای مدت طولانی و طولانی ادامه خواهد داشت و غیرقابل تصور نیست که شاهد برابری یورو با دلار در افق 12 تا 18 ماهه باشیم.

بر اساس مدل پیش بینی نرخ FX بلومبرگ، احتمال سقوط یورو به زیر برابری با دلار در سال جاری به 9.6 درصد رسیده است. این در مقایسه با شانس 2.4 درصدی یک ماه پیش است، زمانی که بیشتر ناظران هنوز چشم انداز یک جنگ تمام عیار در اوکراین را بعید می دانستند.

پس از آنکه مقامات اوکراینی گفتند نیروهای روسیه بزرگترین نیروگاه هسته ای اروپا را که در شرق کشورشان واقع شده است، گلوله باران کردند، ارزش پول رایج روز جمعه دوباره پایین آمد. این باعث شد تا ارز به اوج سطح 1.10 دلاری که آخرین بار در می 2020 رسیده بود، پایین بیاید.

تفاوت بین بانک مرکزی اروپا و فدرال رزرو جنگ طلب که قرار است چرخه افزایش نرخ بهره را در نشست ماه مارس خود آغاز کند، به کاهش ارزش یورو اضافه می شود.

چی گائو، یک استراتژیست ارزی در Scotiabank در سنگاپور گفت: جنگ در اوکراین و مسیر سیاست پولی متفاوت بین اتحادیه اروپا و فدرال رزرو به طور جدی یورو را تضعیف می کند. اگر این جنگ ادامه یابد، خطر جدی نزدیک شدن یورو به برابری دلار در برابر دلار وجود دارد.

معامله گران در حال حاضر روی 1.10 دلار تمرکز کرده اند – تا ببینند این سطح حمایت تا چه مدت باقی می ماند و از کاهش بیشتر جلوگیری می کند.

جورج بوبوراس، رئیس تحقیقات صندوق تامین مالی K2 Asset Management در ملبورن گفت: “طول عمر در این درگیری چالشی برای اروپای بزرگتر خواهد بود و ضعف یورو یک بازی طبیعی مرتبط با این موضوع است.” من همچنان شاهد فشار بیشتر بر یورو از اینجا هستم.»

سلب مسئولیت: فیوژن مدیا مایلم به شما یادآوری کنم که داده‌های موجود در این وب‌سایت لزوماً بلادرنگ یا دقیق نیستند. تمام CFD ها (سهام، شاخص ها، آتی) و قیمت های فارکس توسط صرافی ها ارائه نمی شوند، بلکه توسط بازارسازان ارائه می شوند، بنابراین قیمت ها ممکن است دقیق نباشند و ممکن است با قیمت واقعی بازار متفاوت باشند، به این معنی که قیمت ها نشان دهنده هستند و برای اهداف تجاری مناسب نیستند. بنابراین فیوژن مدیا هیچ مسئولیتی در قبال ضررهای تجاری که ممکن است در نتیجه استفاده از این داده ها متحمل شوید ندارد.

فیوژن مدیا یا هرکسی که با فیوژن مدیا مرتبط است هیچ گونه مسئولیتی در قبال از دست دادن یا آسیب ناشی از اتکا به اطلاعات از جمله داده ها، قیمت ها، نمودارها و سیگنال های خرید/فروش موجود در این وب سایت نخواهد پذیرفت. لطفا در مورد ریسک ها و هزینه های مرتبط با معامله در بازارهای مالی به طور کامل مطلع باشید، این یکی از پرریسک ترین شکل های سرمایه گذاری ممکن است.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.