خطرات برای EUR/USD کمتر می‌ماند، افزایش کووید به ضعف می‌افزاید

تحلیل و اخبار EUR/USD ریسک ها برای EUR/USD پایین تر می مانند افزایش شدید موارد کووید، نگرانی دیگری را برای یورو ایجاد می کند EUR/USD: پایین ترین سطح یورو در سال 2021 که به پایین ترین حد خود از تابستان 2020 رسیده است و خطرات همچنان به سمت نزول بیشتر با حرکت بالقوه به سمت

کد خبر : 129846
تاریخ انتشار : دوشنبه ۲۴ آبان ۱۴۰۰ - ۱۲:۳۰
خطرات برای EUR/USD کمتر می‌ماند، افزایش کووید به ضعف می‌افزاید


تحلیل و اخبار EUR/USD

  • ریسک ها برای EUR/USD پایین تر می مانند
  • افزایش شدید موارد کووید، نگرانی دیگری را برای یورو ایجاد می کند

EUR/USD: پایین ترین سطح یورو در سال 2021 که به پایین ترین حد خود از تابستان 2020 رسیده است و خطرات همچنان به سمت نزول بیشتر با حرکت بالقوه به سمت پایین 1.13s هدایت می شوند. با ادامه افزایش تهدید تورم، آن دسته از بانک های مرکزی که توانایی بیشتری برای اقدام دارند، احتمالاً شاهد عملکرد بهتر ارز خود در برابر یورو، که شامل USD و GBP می شود، خواهند بود. به نوبه خود، با توجه به اینکه انتظار می رود بانک مرکزی اروپا در تشدید سیاست های پولی عقب مانده باشد، اسپرد اوراق قرضه احتمالاً در برابر یورو افزایش می یابد و در نتیجه راه را برای ارز ضعیف تر هموار می کند. بانک مرکزی اروپا به عقب نشینی از قیمت گذاری فعلی بازار برای افزایش نرخ بهره در سال آینده ادامه داده است و برای اضافه کردن به این، با پیش بینی های اخیر کمیسیون اروپا که نشان می دهد تورم تا سال 2023 به زیر سطح هدف یعنی 1.4 درصد باز می گردد، این امر مانع حرکت بانک مرکزی اروپا در یک مسیر می شود. جهت شاهین

گذشته از سیاست پولی، موارد کووید در منطقه یورو به شدت در حال افزایش است، که نخست وزیر هلند اقدامات فاصله گذاری اجتماعی را تمدید کرده است، در حالی که وزرای بهداشت ایالتی آلمان از طرف هایی که به دنبال تشکیل دولت جدید هستند برای اجرای اقدامات سختگیرانه تر کووید، ترغیب کرده اند. به این ترتیب، با توجه به اقدامات لازم برای مقابله با همه‌گیری که احتمالاً بر چشم‌انداز رشد تأثیر می‌گذارد، می‌توان انتظار داشت که یورو همچنان در حالت تدافعی قرار گیرد.

با نگاهی به نمودار، مقاومت در 1.1500-1.1520 قرار دارد که می تواند بارگذاری مجدد را در شورت های جدید EUR/USD مشاهده کند. در همین حال، پشتیبانی قابل توجهی تا پایین 1.13s وجود ندارد.

نمودار یورو: بازه زمانی روزانه

منبع: Refinitiv

احساسات مشتری IG: یورو ممکن است تا پاییز ادامه یابد

داده ها نشان می دهد که 71.15 درصد معامله گران دارای لانگ خالص هستند و نسبت معامله گران لانگ به کوتاه 2.47 به 1 است. تعداد معامله گران خالص معاملات 5.11 درصد بیشتر از دیروز و 24.92 درصد بیشتر از هفته گذشته است، در حالی که تعداد معامله گران خالص است. -شورت نسبت به دیروز 10.85 درصد و نسبت به هفته گذشته 23.09 درصد کاهش داشته است.

ما معمولاً دیدگاهی مخالف نسبت به احساسات جمعیت داریم، و این واقعیت که معامله‌گران خالص هستند نشان می‌دهد که قیمت‌های EUR/USD ممکن است به کاهش خود ادامه دهند.

موقعیت یابی نسبت به دیروز دارای طول خالص کمتر است، اما نسبت به هفته گذشته دارای طول خالص تر است. ترکیبی از احساسات فعلی و تغییرات اخیر به ما یک سوگیری مبادلات تجاری EUR/USD را می دهد.





لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.