خسارت های چند میلیون دلاری دموراژ صنعت فولاد به خاطر محدودیت های صادراتی
به گزارش اقتصادآنلاین ؛ زمان نرمالی که کشتیهای صادراتی باید در بندر باشد ۵ الی ۶ روز است. اگر این زمان بیشتر شود،روزانه بین ۱۸هزار الی ۲۰هزار دلار هزینه دموراژ آن میشود. آمار دقیقی از میزان خسارت دموراژها در صنعت فولاد وجود ندارد چرا که هیج سازمان یا نهادی به این موضوع نپرداخت اما به
به گزارش اقتصادآنلاین ؛ زمان نرمالی که کشتیهای صادراتی باید در بندر باشد ۵ الی ۶ روز است. اگر این زمان بیشتر شود،روزانه بین ۱۸هزار الی ۲۰هزار دلار هزینه دموراژ آن میشود.
آمار دقیقی از میزان خسارت دموراژها در صنعت فولاد وجود ندارد چرا که هیج سازمان یا نهادی به این موضوع نپرداخت اما به طور مثال سال گذشته هزینه دموراژ دو محموله یک شرکت فولادی که زمان زیادی در بندر معطل ماند، حدودا دو میلیون دلار شد. گفت و گو با احسان دشتیانه، عضو هیات مدیره شرکت ذوب آهن اصفهان را در ویدیو جدید اقتصادآنلاین می بینید؛
آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه | آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA + مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه |
مدیریت حرفه ای کافی شاپ | حقوقدان خبره | سرآشپز حرفه ای |
آموزش مجازی تعمیرات موبایل | آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو | آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک |
برچسب ها :ذوب آهن اصفهان
- نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
- نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
- نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰