خرده‌فروش اسپانیایی El Corte Ingles با مشارکت Deloitte صرافی رمزنگاری را راه‌اندازی می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1] El Corte Ingles، یکی از بزرگترین خرده فروشان و توزیع کنندگان در اسپانیا، اولین قدم خود را در دنیای ارزهای دیجیتال برداشته است. طبق گزارش ها، این شرکت در حال راه اندازی صرافی ارز دیجیتال خود برای مشتریان فروشگاه های خود است. این شرکت از کمک Deloitte برای ساخت یک پلتفرم جدید استفاده کرده

کد خبر : 184155
تاریخ انتشار : یکشنبه ۷ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۳۰
خرده‌فروش اسپانیایی El Corte Ingles با مشارکت Deloitte صرافی رمزنگاری را راه‌اندازی می‌کند – اخبار بیت کوین

[ad_1]

El Corte Ingles، یکی از بزرگترین خرده فروشان و توزیع کنندگان در اسپانیا، اولین قدم خود را در دنیای ارزهای دیجیتال برداشته است. طبق گزارش ها، این شرکت در حال راه اندازی صرافی ارز دیجیتال خود برای مشتریان فروشگاه های خود است. این شرکت از کمک Deloitte برای ساخت یک پلتفرم جدید استفاده کرده است که به مشتریانش امکان می دهد به عنوان سرمایه گذاری به ارزهای دیجیتال دسترسی داشته باشند.

ال کورت اینگلز رمزگذاری می شود

El Corte Ingles، سومین شرکت بزرگ خرده‌فروش و توزیع در اسپانیا، ظاهراً صرافی ارزهای دیجیتال خود را راه‌اندازی می‌کند. بنا بر گزارش ها، هدف این است که از سبد مشتریان فعلی خود، با داشتن یک هدف مشخص در مورد سرمایه گذاران، استفاده کند. مشتریان El Corte Ingles پس‌اندازهای کوچکی هستند که این شرکت احساس می‌کند به جای روی آوردن به سایر مارک‌های جدیدتر، می‌توانند در مورد سرمایه‌گذاری در ارزهای رمزپایه از طریق یک شرکت شناخته‌شده مجذوب شوند.

این شرکت با Deloitte، یکی از چهار شرکت بزرگ، همکاری کرده است تا به ایجاد بستری برای خدمت به بیش از 11 میلیون مشتری که سازمان با کارت اعتباری خود مرتبط است، کمک کند. صرافی جدید Bitcor نام خواهد داشت و ارزهای رمزنگاری شده از جمله بیت کوین، اتریوم و موارد دیگر را ارائه خواهد کرد.

این پلتفرم جدید یکی دیگر از گزینه های سرمایه گذاری برای مشتریان این شرکت خواهد بود که از طریق خدمات El Corte Ingles به فرصت های سرمایه گذاری مختلف دیگر دسترسی دارند.


شرکت های اسپانیایی، کریپتو، و مخالفان

برای برخی، این یک حرکت منطقی در گسترش برند است. این شرکت با هدف ارائه «خدمات مالی، تراکنش های مالی مرتبط با مبادلات ارزی و مبادلات ارزی» نام بیتکور را در دفتر مالکیت معنوی اتحادیه اروپا (EUIPO) به ثبت رساند و به احتمال راه اندازی این شرکت اشاره کرد. یک صرافی کریپتو از سال گذشته.

اما El Corte Ingles تنها شرکتی نیست که سرمایه گذاری در ارزهای دیجیتال را در اسپانیا جدی می گیرد. Six Group، مالک و اپراتور کنونی بورس اسپانیا، اخیراً با LMAX Group، یکی از بزرگترین شرکت‌های فین‌تک جهانی با تمرکز نهادی، همکاری کرد تا به کاربران خود اجازه دهد در معاملات آتی ارزهای دیجیتال سرمایه‌گذاری کنند.

با این حال، با توجه به وضعیت نظارتی در کشور و اتحادیه اروپا، این شرکت مجبور به انجام یک بحث داخلی برای تصمیم گیری در این مسیر شد و نهادهای مختلف نسبت به استفاده از ارزهای دیجیتال به عنوان ابزار سرمایه گذاری هشدار دادند.

اخیراً، بازرس اسپانیایی پس از دریافت شکایت‌هایی مبنی بر از دست دادن سرمایه‌های خود پس از سرمایه‌گذاری در آن، در گزارشی از ارزهای دیجیتال به عنوان «مشکل جدید» یاد کرد. سازمان‌های نظارتی اتحادیه اروپا نیز کریپتو را فراخوانی کرده‌اند و ادعا می‌کنند که دارایی‌ها برای استفاده به عنوان سرمایه‌گذاری یا وسیله پرداخت مناسب نیستند.

نظر شما در مورد راه اندازی عملیات صرافی ارزهای دیجیتال ال کورت اینگلز چیست؟ ما را در بخش نظرات زیر بگویید.

sergio@bitcoin.com'

سرجیو گوشنکو

سرجیو یک روزنامه نگار ارز دیجیتال مستقر در ونزوئلا است. او خود را دیر وارد بازی می‌کند و زمانی که افزایش قیمت در دسامبر 2017 اتفاق افتاد، وارد حوزه رمزنگاری شد. او با داشتن سابقه مهندسی کامپیوتر، زندگی در ونزوئلا، و تحت تاثیر قرار گرفتن تحت تأثیر رونق ارزهای دیجیتال در سطح اجتماعی، دیدگاه متفاوتی را ارائه می‌کند. در مورد موفقیت کریپتو و اینکه چگونه به افراد بدون بانک و محروم کمک می کند.

اعتبار تصویر: Shutterstock، Pixabay، Wiki Commons

سلب مسئولیت: این مقاله فقط برای اهداف اطلاعاتی است. این یک پیشنهاد مستقیم یا درخواست پیشنهاد برای خرید یا فروش، یا توصیه یا تأیید هر محصول، خدمات یا شرکتی نیست. Bitcoin.com مشاوره سرمایه گذاری، مالیاتی، حقوقی یا حسابداری ارائه نمی دهد. نه شرکت و نه نویسنده به طور مستقیم یا غیرمستقیم مسئولیتی در قبال هرگونه آسیب یا ضرر ناشی از یا ادعای ناشی از استفاده یا اتکا به هر گونه محتوا، کالا یا خدمات ذکر شده در این مقاله ندارند.



[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.