خدمات بومی کانادا گزارش افسر بودجه پارلمانی در مورد آب پاک برای اولین ملل را دریافت کرد.

[ad_1] اتاوا، انتاریو (1 دسامبر 2021) – وزیر خدمات بومی، پتی هاجدو، امروز بیانیه زیر را صادر کرد: “ما از گزارش افسر بودجه پارلمانی (PBO) استقبال می کنیم و تعهد سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه کافی برای آب آشامیدنی سالم در جوامع اولین ملل را به اشتراک می گذاریم. خدمات بومی کانادا (ISC)

کد خبر : 136990
تاریخ انتشار : پنجشنبه ۱۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱:۳۸
خدمات بومی کانادا گزارش افسر بودجه پارلمانی در مورد آب پاک برای اولین ملل را دریافت کرد.

[ad_1]

اتاوا، انتاریو (1 دسامبر 2021) – وزیر خدمات بومی، پتی هاجدو، امروز بیانیه زیر را صادر کرد:

“ما از گزارش افسر بودجه پارلمانی (PBO) استقبال می کنیم و تعهد سازمان برنامه و بودجه برای تامین بودجه کافی برای آب آشامیدنی سالم در جوامع اولین ملل را به اشتراک می گذاریم.

خدمات بومی کانادا (ISC) همچنان بر همکاری با First Nations متمرکز است تا از آنها در حل و فصل مشکلات مهمی که در دسترسی به آب آشامیدنی سالم با آن مواجه هستند حمایت کند. آشتی مستلزم انجام اقداماتی برای حمایت از مردم بومی در مسیر پیش رو و رفع خلأهای مالی طولانی مدت است.

دولت کانادا در مشارکت با رهبری سازمان ملل و جوامع سراسر کشور، سرمایه‌گذاری قابل توجهی در زیرساخت‌های مربوط به آب در ذخایر انجام داده است. از زمان بودجه سال 2016، کانادا 5.2 میلیارد دلار برای حمایت از First Nations برای رساندن آب آشامیدنی سالم به جوامع خود متعهد شده است.

نتایج گزارش سازمان برنامه و بودجه دلگرم‌کننده است و نشان می‌دهد که سرمایه‌گذاری‌های ما تا به امروز شکاف تأمین مالی شناسایی‌شده در گزارش 2017 را پر کرده است.

این گزارش همچنین عملیات و نگهداری را برای دسترسی پایدار به یک منبع آب سالم در جوامع ملل اول ضروری می‌داند. ما به شدت با سازمان برنامه و بودجه موافق هستیم و به همین دلیل است که حمایت از عملیات و تعمیر و نگهداری را افزایش داده‌ایم تا 100 درصد از عملیات آب و فاضلاب و هزینه‌های نگهداری پوشش داده شود – از 80 درصد – بر اساس فرمول بودجه به روز شده که با دقت بیشتری منعکس می‌شود. هزینه های جاری

تا سال 2025-26، ما بودجه سالانه ارائه شده برای حمایت از عملیات و نگهداری سیستم های آب و فاضلاب را تقریباً چهار برابر از سال 2019-2020 افزایش خواهیم داد.

در حالی که ما در حال پیشرفت هستیم، هنوز کارهای بیشتری برای انجام دادن وجود دارد. با حمایت ISC، First Nations 119 توصیه بلند مدت آب آشامیدنی را لغو کرده است. با این حال، 43 مشاوره در 31 جامعه باقی مانده است. ما با شرکای خود کار می کنیم تا آن توصیه هایی را که هنوز در حال اجرا هستند در سریع ترین زمان ممکن لغو کنیم. ما تعداد سیستم‌های پرخطر و متوسط ​​را کاهش داده‌ایم، اما باید به تلاش‌های خود برای کاهش این رتبه‌بندی‌های ریسک ادامه دهیم، زیرا می‌دانیم که هیچ توصیه قابل قبولی برای آب آشامیدنی بیش از صفر وجود ندارد.

دولت به حمایت از First Nations در اجرای راه حل های پایدار که به بهترین وجه با نیازهای جوامع آنها مطابقت دارد و حمایت از جوامع سالم، ایمن و مرفه ادامه خواهد داد.”

.

[ad_2]

لینک منبع : هوشمند نیوز

آموزش مجازی مدیریت عالی حرفه ای کسب و کار Post DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت عالی و حرفه ای کسب و کار DBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
آموزش مجازی مدیریت کسب و کار MBA
+ مدرک معتبر قابل ترجمه رسمی با مهر دادگستری و وزارت امور خارجه
ای کافی شاپ
مدیریت حرفه ای کافی شاپ
خبره
حقوقدان خبره
و حرفه ای
سرآشپز حرفه ای
آموزش مجازی تعمیرات موبایل
آموزش مجازی ICDL مهارت های رایانه کار درجه یک و دو
آموزش مجازی کارشناس معاملات املاک_ مشاور املاک
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.